News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

S-a tot zis:

Quote from: horatiu.cosma on October 02, 2022, 02:03:40 PM30 de zile e termenul legal la CNSC, dar se întâmplă destul de des sa nu îl respecte.

Andrei I

vladel. Bucuresti Piatra Neamt da, Buzau Focsani e cu dus si intors. Eu asta am spus, Buzau Focsani. De ce te-ai urca pe autostrada la Buzau ca sa ajungi la Focsani, vorba vine la Focsani, pe niste coclauri, la 10 km distanta de actuala centura, gen, ca sa intri pe centura si apoi sa intri in oras. In oras unde, printre cartierele din sud? Cu stradute de 5 m? Sau de la Focsani la Buzau sau chiar mai departe. Din oras, pana ajungi in autostrada te ia benga. Dar daca mergi pe E85 pana la Buzau sau Ramnicu Sarat, unde o fi prima intrare, atunci asta va fi varianta aleasa de multi. Ionut. Idioti sunt destui, dar nu cred ca cineva poate fi considerat idiot daca nu are chef ca din centrul sau din vestul Focsaniului sa se duca la Buzau trecand pe la ...nici nu se stie unde e acea cocoasa, doar pentru a merge pe autostrada. Focsaniul s-a eliminat din jocul cu autostrazile, treaba lor. A7 are o menire muuult mai mare decat sa lege comercial mai bine orasele, nu? La noi totul e sa scoatem si sa bagam trafic in tara. Oamenii vor merge pe DN2, multi dintre ei, cel putin pt Ramnicu Sarat si Buzau. In rest traseul e ok, la Buzau e excelent, Bacau nu mai zic...ramane cazul Caracal Focsani, caz de studiat.

hvm

#8237
Eu cred ca o oricine o sa mearga pe cocoasa sa oculeasca Focsani si Buzau. Daca raman cei intre Buzau si focsani pe DN2, nu cred ca o sa fie o problema. E la fel ca si ocolit Bacau tot pe o oarecare cocoasa similara cu cea de la Focsani in momentul de fata, atunci cand mergi pe ruta Iasi - Onesti. De aeroport deja e cred de doua ori mai repede pe Autostrada-centura decat prin oras. EU de fiecare data cand am venit de la Iasi la Aeroport am ocolit pe A. Doar prima data am fost idiot si am mers prin oras. Iar spre Onesti am facut la fel, doar pe A. Si e ditamai ocolul. Gmaps
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Drive_140

Ciudată discuție... Ce poate fi mai bine decât "ACC 130 km/h" + "Lane keeping assist" ?

dr4qul4

Parca pe cocoasa viteza va fi limitata la 120. E curba prea stransa...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

bogdan4ice

^Andrei Pare o situatie similara cu A3 vs DN1 pe relatia Bucuresti - Ploiesti cu toate ca pe DN1 e mult mai mult confort decat pe DN2 unde nu ai 2 benzi pe sens.
Fiecare va alege ce va crede de cuviinta depinzand de mai multi factori subiectivi si/sau obiectivi.


pelan87

@dr4qul4
Raza cocoasei e destul de mare, viteza de proiectare e 140 acolo, deci limita va fi de 130. Am pus mai jos o captura din documentatia de la licitatie:




In schimb, curba de la inceputul cocoasei pare a fi mai stransa, ma refer la curba aceasta:




Pentru aceasta zona, in documentatie apare un indicator de limitare a vitezei la 110 inainte de intrarea in curba, desi, in partea stanga sus a imaginii se vede ca viteza proiectata este tot 140, iar raza este de 1400 m (deci mai mare decat limita de 1000 m prevazuta de normativ pentru viteza proiectata de 140):




mirceaeliade

de ce naiba nu indreapta curba sa o treaca mai in dreapta daca tot e autostrada de campie? nu se poate expropria mai la dreapta???????

ghrt

110? Poliţia vrânceană a avut grijă să nu îşi piardă pâinea? :))

Cât despre A7 vs DN2, mergeam cu ani în urmă pe un A3 aproape pustiu în loc de DN1, pe B-Ploieşti. De ce? Siguranţă, destul de relaxat (pun tempomatul şi mă uit pe geam), nu trebuie să fiu atent ca în localităţi să nu sară ceva în faţă, să reduc şi să cresc la loc viteza etc. Faptul că sunt câţiva km în plus e până la urmă irelevant pentru un singur drum - o pauză mică pe marginea drumului e mai lungă decât diferenţa de timp; chestia asta are semnificaţie raportat (sau multiplicat...) doar cu valorile de trafic.
Cont (aproape) inactiv.

slartibartfast

^^
Buzău-Râmnicu Sărat poate va fi ok pe DN2: puține localități, drum drept, porțiune importantă 2+2...
Dar Buzău-Focșani clar va fi mult mai bine pe autostradă. Cea mai idioată porțiune din tot DN2 e Râmnicu Sărat-Focșani cu tot cu traversarea Râmnicului: localități, intersecții și curbe periculoase, restricții agresive, marcaje la derută. De fapt, cea mai idioată e asta plus centura Focșaniului plus drumul până la ieșirea din Adjud. Cred că mulți își vor dori să scape de bucata aceea.

NoWords



Nodul cu DN23, deja se poate observa cocoasa din satelit.

Aici puteti vedea

Dragoș295


Probiu

Avem ceva vesti deste lot 3 Ploiesti-Buzau? Aud voci care dau Nurol castigator...

cosminn

Am găsit întâmplător aceste două video-uri (zona Mizil și Costești)