Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

alex8


Ionut

^ Bun, deci din ce inteleg eu din decizia instantei pentru Chiribis-Biharia, ofertele Selina/Trameco si Ictas ar trebui sa fie descalificate si ar trebui sa fie castigator Strabag, corect? :o

florin74

In mod normal da.
Dar ce mai este normal in ziua de azi?

NGC

#19533
Quote from: florin74 on January 15, 2019, 07:02:40 PM
Miroase a STRABAG, au subevaluat bine de tot ofertele locurile 1 si 2.
Oare care e oferta financiara ? Nu a rasuflat nimic NGC?

Incoming message from vrabiute. :p

Valoarea estimata pentru lotul 2 -> 454.414.271,15 RON fara TVA

TRAMECO -> +/- 327 milioane RON fara TVA
ICTAS -> +/- 363 milioane RON fara TVA
STRABAG -> +/- 397 milioane RON fara TVA

Ionut

Adica:
- Trameco 72%
- Ictas 80%
- Strabag 87,4%

Sunt curios daca va lua sau nu Strabag. Si mai curios de-atat sunt daca Ictas va depune sau nu contestatie (daca i se va descalifica oferta), avand in vedere ca, mai nou, Ictas+Strabag=Love (a se vedea PPP A3 Ploiesti-Brasov).

Ionut

Intre timp, intr-un alt film...




API pe Facebook

Avem un nou exemplu de incompetență crasă a echipelor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere care se ocupă de licitații: telenovela lotului 2 al Autostrăzii A3 Suplacu de Barcău-Borș (28,55 km între Chiribiș și Biharia).

Licitația a fost lansată pe 23.08.2017, ofertele au fost depuse în 19.02.2018, iar câștigătorul (Trameco, parte din grupul Selina) a fost anunțat oficial în 02.10.2018, la mai bine de un an de la startul procedurii.

Dar imediat cei de la Strabag au contestat. Ieri, Curtea de Apel București le-a dat dreptate, obligând CNAIR să reevalueze ofertele! Din decizia definitivă a instanței, aflăm cu stupoare că în 8 luni de evaluare, echipa responsabilă din CNAIR a făcut o treabă execrabilă și greșelile ei amână cu luni întregi semnarea contractului!

Astfel, CNAIR nu a cerut câștigătorului să justifice prețurile ofertei pentru aproape nicio categorie de lucrări (terasamente, poduri, pasaje, viaducte, protecția mediului, asfalt). Principalii candidați nu au inclus prețul aferent schimbării asfaltului pe perioada de garanție. În plus, câștigătorul a pus în documentație aceeași experți prezentați și în alte contracte paralele.

Solicităm conducerii CNAIR să analizeze competența comisiei de evaluare de pe acest proiect și să ia măsurile care se impun, calitatea muncii prestate în 8 luni fiind sub orice critică. Cerem ca reevaluarea ofertelor să se facă în regim de urgență și într-un mod profesionist!

NGC

Quote from: Ionut on January 16, 2019, 08:36:28 PM
Mai nou, Ictas+Strabag=Love (a se vedea PPP A3 Ploiesti-Brasov).

Da, da, se aude ca e dragoste la prima vedere. :lol:

In traducere libera, inseamna si renuntarea la VO Bacau de catre ICTAS. Va aduceti aminte despre recenta renuntare la contestatie, nu? ;)

voicul

Si lotul 3 de acolo? Cu el ce se mai aude?

Eu zic ca Trameco e ok pentru lotul de 5km. Ii da de cap.
Mai mult ... am o frica mare ca le incepe pe toate SI ... atat.

NGC

#19538
Vrei sa spui lotul 1?

Aveti inca putintica rabdare. :p O sa revin cat de curand. ;)

Cristi N

Pe la ora 14:00 la intersectia A3xPetricanixFdG erau vreo 3 echipe care lucrau la indicatoarele rutiere.
Pe breteaua spre Pompeiu era o cifa, presupun ca turna fundatia pentru consola unui indicator. Pe breteaua dinspre Tei spre giratoriu lucrau la indicatorul de trecere de pietoni, ii montau panoul solar si ledurile, iar pe Petricani mai spre Tei, dupa intrarea in pepiniera mestereau la alta fundatie de consola.

voicul

Pun asta pentru pozitia/declaratiile API
---

Curtea de Apel obligă Compania de Autostrăzi să reevalueze ofertele primite pentru construcția a 28 de kilometri din autostrada Suplacu de Barcău-Borș. API: Un nou exemplu de incompetență crasă a CNAIR

Opt luni au analizat angajații Companiei de Administrare a Infrastructurii ofertele depuse pentru construirea celor 28,5 kilometri de autostradă între Chiribiș și Biharia, și tot prost le-a ieșit. Curtea de Apel a obligat CNAIR să reevalueze ofertele clasate pe primele două locuri. Alt timp pierdut. Asociația Pro Infrastructură cere șefiilor din CNAIR ,,analizeze competența comisiei de evaluare de pe acest proiect și să ia măsurile care se impun, calitatea muncii prestate în 8 luni fiind sub orice critică".

https://www.g4media.ro/curtea-de-apel-obliga-compania-de-autostrazi-sa-reevalueze-ofertele-primite-pentru-constructia-a-28-de-kilometri-din-autostrada-suplacu-de-bacau-bors-api-un-nou-exemplu-de-incompetenta-crasa-a-cnair.html

NGC

Suplacu - Bors lotul 1

Quote from: NGC on January 16, 2019, 09:20:47 PM
Aveti inca putintica rabdare. :p O sa revin cat de curand. ;)

Ce ziceam ieri? :p Am revenit! :D

Quote from: NGC on December 14, 2018, 09:59:03 PM
Quote from: NGC on December 13, 2018, 08:25:11 PM
Quote from: NGC on October 02, 2018, 11:24:13 PM
So, do the math. ;)

Quote from: Ionut on December 06, 2018, 07:56:55 PM
Suplacu-Bors. Lotul 1 (Chiribis-Suplacu) [...] PE SURSE, ca va fi tot Selina/Trameco.

Sursele au fost bune. Era clar de mult timp cine a castigat, dupa cum au dat de veste si vrabiutele inca de la inceputul lunii Octombrie. :p

Quote from: voicul on December 13, 2018, 09:03:07 PM
Mi se pare mie sau e o super performanta cum a castigat Trameco toate cele 3 loturi? (macar in prima faza).

Da, s-ar putea spune ca este o "super performanta" atata timp cat nu se stie exact situatia.

Vrabiutele au comunicat la inceputul lui Octombrie ca pe locul 1 de fapt este CONSTRUCTII SA, cu o oferta mai buna decat TRAMECO, dar ca se va cauta nod in papura si va iesi TRAMECO.

Si ce sa vezi? Au gasit nod in papura si deocamdata a castigat TRAMECO. :lol:

Bine, ei stiau de mult despre situatia in care se afla asociatul celor de la CONSTRUCTII SA, dupa cum se poate vedea si mai jos.

Nu am citat tot mesajul. Daca va intereseaza alte detalii vedeti mesajul initial.

Surprize, Surprize!

CNSC a admis contestatia. Bine, poate doar CNAIR isi inchipuia ca nu va fi admisa. :lol:

Quote
Admite contestația formulată de CONSTRUCȚII SA, în contradictoriu cu COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA și anulează rezultatul procedurii consemnat în procesul verbal de evaluare nr. 12 (nr. 13B/6227/04.12.2018 și adresa nr. 13B/6233/ 04.12.2018, în partea ce privește evaluarea și respingerea ofertei contestatoarei. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta contestatoarei, în termen de 15 zile, în sensul solicitării prezentării documentelor de calificare constatate lipsă și respectiv verificării veridicității informațiilor prezentate de contestatoare legate de pre-falimentul societății absorbite HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA d.d. (SA), fie prin corespondență cu instituțiile abilitate din Croația, fie prin clarificarea cu ofertantul contestator.

marinul

Acum poate schimba  cnair placa si sa zica ca si cei de la guvernare, ca Justitia nu-I lasa sa construiasca autostrazi  :D Decat sa spuna ca ei castiga peste 90% din procese/contestatii. Noroc ca nu a contestat nimeni  lotul 3

Vlad94

Macar lotul 3 sa fie gata primul, sa nu ne astepte M4 la frontiera. Credeti ca va putea fi gata pana in 2020?

voicul

Eu zic ca pana in 2020 la final (decembrie ca atunci sunt inaugurarile de autostrazi) sunt sanse.
Ca M4 ajunge prin 2020 la inceput in RO ...

E foarte bine ca nu au fost contestatii acolo si ca s-a semnat.
Poate mandria si/sau rusinea nationala au contribuit la miscarea lucrurilor in directia buna (zic si eu).