Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Tavi

Discutie inutila  :(
Am spus de acum cateva luni. Aktor in Bucuresti lucreaza de cati bani are.
Singura mea speranta este ca odata terminata suprabetonarea in sectorul 2 sa-i mute pe fierari la podurile peste Mures de la ST2.

Probabil deal-ul cu cnair este: nu te dau afara de pe ST2 (ati vazut voi sa fie vocal cnair-ul cu Aktor pentru mizeria de pe ST2, asa cum au fost cu Comsa pentru LD3??) dar nici tu, Aktor, nu ma presezi cu facturi pe Petricani.
Daca e asa ... case closed!

Nu mai merita filmari mai dese de doua luni ca nu-s UMB sa ne uimeasca din trei in trei zile cu evolutii.

Se chinuie un user pe alt forum sa prezinte doar evolutii dar nu prea are spor...

Iceman

La Gilau au reusit sa pozitioneze toate grinzile la locul lor? :)

alexandruduma

#16727
Cred ca la ora asta (11:30 AM) se ridica ultima. De dimineata au montat doua de la ora 7 pana la 9:30. Din pacate nu am putut sa mai stau. Mai multe poze si video deseara sau maine:

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


alexandruduma

In rest se lucreaza deja la terasament, partea contaminata de care zicea Cipri a fost indepartata si lucreaza la canalizare si rigole.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

alin_simeriaveche


Cristi Deme

se termina astazi , monstrul se muta la Soimus unde cred ca la anumite grinzi montajul va fi spectaculos ( 50 m raza la cea mai indepartata grinda )

udar

Super veste

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


Dominik

Ce fain ca termina astazi, asteptam Deme si pe LD4  :D
You're in Steelers Country

Ionut

Au terminat grinzile la Gilău, se pare. :)

adiarc

Aici cum stam cu finantarea?

Teoretic acum am intrat in linie dreapta cu "Toate panzele (grinzile) sus".....in 2-3 luni ar trebuii sa putem circula pe acolo...daca nu intervine prea mult partenerul serios
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Bucuresti, trecerea peste CF M800...
Quote from: Sorin62Se observă că au montat la sol țeava pentru apa pluvială, ca să nu mai trebuiască să lucreze la ea peste catenară.

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&t=402&p=274932#p274932
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

radupe

Salut,
am trecut azi pe la 18 prin zona si toate grinzile erau montate, din pacate nu am apucat sa fac poze. Felicitari!

Ionut

Quote from: adiarc on June 16, 2018, 06:00:42 PM
Aici cum stam cu finantarea?

Se pare ca se rezolva cu finantarea aici. Bine ca Tirrena se tine (inca) tare. Conform progresului oficial (CNAIR), la Gilau suntem la 33% fizic si 9,3% financiar. Avans ciuciu (ca avem podul contractat pe fonduri bugetare). Se pare ca ar vrea CNAIR sa bage la decontare din iulie pentru ca au obtinut/sunt pe cale de a obtine acordul pt finantare europeana (nu imi sunt clare detaliile aici)... si sa deconteze repede spre constructor. Probabil, cel mai probabil, la finalizare stadiul financiar va fi semnificativ in spatele celui fizic. Mai simplu zis, Tirrena o sa faca podul pe banii lor si noi o sa platim dobanzi la creditele obtinute de ei. Bine ca fac podul... ca daca era dupa partenerul serios, la revedere grinzi gata ieri.

Deci:
1. ori vrem pod terminat aproximativ in termen si mai scump (ca platim si dobanzi)
2. ori stam dupa partenerul serios

Legat strict de lucrari, se pare ca saptamana viitoare ar trebui sa avem placa de suprabetonare turnata cam pe jumatate din pod. Sa vedem.

Ionut

Quote from: Ionut on June 16, 2018, 07:09:29 AM
Filmarea si pozitia API legata de lotul Aktor de la Bucuresti in Adevarul si News.ro. Sper sa preia si Hotnews. Si poate Digi. :)

A aparut si pe Hotnews. Multumim!

Sper sa se auda si sa se rezolve la rectificare... sau macar transfer intre proiecte (care putea fi facut deja, dar nu sunt in stare). Ar fi mega rusine sa nu circulam pe ciotul asta in acest an.