Infrastructura de metrou in Europa

Started by Ionut, October 08, 2016, 10:08:34 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Stadler a livrat primele rame moderne ale metroului din Glasgow



Primul tren nou al metroului produs de Stadler Rail a sosit acum în Glasgow. Într-o etapă importantă pentru SPT, sosirea noilor trenuri va lansa începutul unui program intensiv de testare de către producătorul Stadler pentru a asigura că trenurile sunt pe deplin optime. Numai după această testare extinsă efectuată de Stadler, acesta va fi recepționat de SPT pentru a intra în serviciul comercial. Primul trenuri va începe acum o perioadă lungă de testare, în timp ce lucrările continuă pentru instalarea noilor sisteme de comunicații și de control din stațiile și tunelurile rețelei, care sunt necesare pentru ca trenurile să ruleze în serviciul de pasageri.

Noile trenuri și sistemele de comunicații și control fac parte din programul de modernizare a metroului din Glasgow în valoare de 288 milioane de lire sterline, care include și o renovare majoră a celor 15 stații ale sistemului, o revizie completă a sistemului de tuneluri victoriene, și înlocuirea infrastructurii principale a metroului, inclusiv a șinelor, rampelor și a secțiunilor unde trenurile intră și ies din sistem.

Datorită dimensiunilor unice ale metroului, noile seturi de trenuri au aceeași lungime și dimensiune ca materialul rulant existent. Pasagerii vor putea circula pe întreaga lungime a trenului și se vor bucura de o vedere frontală deschisă în tuneluri. Încă două trenuri noi urmează să fie livrate până la sfârșitul verii pentru prima fază de testare.

Mobilitate.eu

Ionut

Alstom a livrat primul tren modern pentru linia B a metroului din Lyon



Alstom a livrat primul tren modern destinat circulației automate pe linia B a rețelei de metrou Lyon. A sosit la depoul La Poudrette la 25 aprilie, la 30 de luni de la lansarea proiectului, așa cum a fost planificat. După ce au trecut mai mult de cinci luni de teste la Valenciennes, unde a acoperit 5.000 km, acest prim tren va începe testele dinamice de noapte pe rețeaua Lyon la sfârșitul lunii mai.

În total, Alstom va furniza 30 de trenuri și sistemul cu operare automată a trenurilor, destinat creșterii capacității de transport a liniei B a metroului din Lyon. Fiecare tren are o lungime de 36 de metri și poate transporta mai mult de 300 de pasageri, oferind o experiență de călătorie reînnoită: ferestre mari, iluminare cu LED, scaune confortabile, ecrane de informare a pasagerilor, aer condiționat. Accesibilitatea și fluiditatea trenurilor au fost întărite: coridoare și uși largi, o podea complet coborâtă și o circulație deschisă interioară care permite pasagerilor să treacă de la un vagon la altul în timpul călătoriei.

Mobilitate.eu

Ionut

Alstom va dezvolta un simulator de conducere pentru metroul din Barcelona

Alstom a câștigat un contract pentru TMB (Transports Metropolitans de Barcelona), operatorul metroului din Barcelona, pentru dezvoltarea unui simulator de tren S9000 dedicat liniilor 9 și 10, în prezent singurele linii fără mecanic în funcțiune în Spania. Soluția va consta într-un sistem de instruire care include cele mai recente tehnologii de simulare pentru rute, condiții și obstacole. Simulatorul va crea scenarii realiste care utilizează tehnologia realității virtuale folosită de dezvoltatorii de jocuri video.

Acest simulator, care include o reproducere a cabinei pe scară largă a trenului Metropolis S9000 al Alstom, va antrena tehnicienii în rezolvarea rapidă și eficientă a incidentelor pe liniile automate, unde timpul de reacție este esențial pentru prevenirea impactului asupra serviciului. Condițiile și situațiile simulate pot include defecțiunile trenului, condițiile de semnalizare, incidentele de mediu și chiar densitatea pasagerilor. Tehnicienii vor putea practica abilitățile necesare pentru a rezolva incidentele și pentru a menține siguranța feroviară, fără a fi nevoie să oprească traficul sau să realizeze reduceri de tensiune pe liniile de metrou. Instrumentul va reproduce cu fidelitate anumite secțiuni ale rețelei feroviare cu replici exacte ale stațiilor, joncțiunilor, semnalelor, cablurilor, punctelor de interes etc.

Metro de Barcelona, prin Liniile 9 și 10, leagă centrul orașului de alte locații din zona metropolitană și aeroport. Trenurile care circulă pe aceste linii aparțin platformei Metropolis a Alstom și utilizează un sistem automat de conducere bazat pe tehnologia CBTC.

Mobilitate.eu

Ionut

Metroul din Barcelona testeaza usile verticale care despart peronul de linie





Metroul din Barcelona testeaza un set de usi verticale care despart peronul de linie, o solutie inovatoare al carei scop este imbunatatirea sigurantei si confortului calatorilor, dar si o frecventa optimizata a trenurilor de metrou. Astfel, metroul din Barcelona a devenit primul din lume care implementeaza o astfel de solutie inovatoare. Testele pilot au inceput in mai si sunt rezultatul unei colaborari intre operatorul public local TMB si un consortiu de companii si institutii tehnice din Corea de Sud condus de STraffic. Sistemul a fost pus in serviciu pe unul din peroanele statiei Can Cuiàs, pe Linia 11, in zona metropolitana. Testele din aceasta statie sunt primele pentru un sistem de usi automate verticale pe o retea de metrou urban si care, pana acum, a fost instalat doar pe unele linii suburbane din Asia.

Comparativ cu cele orizontale, usile verticale au avantajul ca ofera spatii de acces mai mari de peste 7 metri ceea ce insemna ca nu este necesar ca trenurile sa se opreasca in exact acelasi loc, astfel incat sa aiba aceeasi distributie exacta a usilor. Din acest motiv, ele se potrivesc mai multor sisteme de linie, chiar si celor care combina trenuri de serii diferite asa cum se intampla pe unele linii de metrou din Barcelona.

ClubFeroviar.ro

Ionut

Alstom va livra 42 de trenuri Metropolis pentru metroul Barcelona



Alstom a semnat un contract cu operatorul Metro din Barcelona TMB (Transports Metropolitans de Barcelona) pentru furnizarea a 42 de trenuri Metropolis pentru a înlocui pe cele care circulă în prezent pe liniile 1 și 3 ale rețelei. Contractul, evaluat la peste 260 de milioane EUR, include proiectarea, fabricarea și punerea în funcțiune a trenurilor. Cele 42 de trenuri cu 5 vagoane vor fi fabricate la uzina Alstom din Barcelona și vor fi livrate către TMB în termen de doi ani și jumătate.

Conform specificațiilor, noile trenuri Metropolis vor îndeplini criterii stricte de durabilitate; structură ușoară, consum redus de energie, niveluri ridicate de recuperare și reciclabilitate, fiabilitate tehnică și ușurință de întreținere. Trenurile vor fi, de asemenea, echipate cu senzori de la distanță pentru o întreținere optimă. Noile trenuri pentru Barcelona vor beneficia de experiența și fiabilitatea gamei Alstom Metropolis, aflată în prezent în circulația pe liniile 9 și 10 ale metroului Barcelona, încorporând soluții tehnologice inovatoare și respectând cerințele TMB în ceea ce privește fiabilitatea, disponibilitatea, siguranța și confortul.

Mobilitate.eu

Ionut

Skoda Transportation va livra vagoane de metrou în Varșovia



Škoda Transportation a fost anunțată câștigătoare a unui contract pentru furnizarea a până la 45 de trenuri de metrou cu câte 6 vagoane pentru capitala poloneză Varșovia. Primul tren va fi livrat clientului în termen de doi ani de la semnarea contractului de cumpărare. Valoarea totală a contractului este de aproape 8 miliarde de coroane.

Škoda Transportation a câștigat contractul în defavoarea actualului furnizor de metrouri pentru Varșovia, consorțiul Siemens-NEWAG. Contractul include, de asemenea, furnizarea de piese de schimb, un simulator, garanție extinsă și instruire. Škoda Transportation a colaborat la dezvoltarea cu universități poloneze și birouri de inginerie de proiectare precum CE Engineering. Viteza maximă a noilor trenuri va fi de 90 km / h. Trenurile permit o frânare completă electrodinamică în toate modurile de ocupare, cu o preferință a frânării regenerative, în care puterea este transferată înapoi la sistemul de alimentare. Trenurile sunt proiectate în conformitate cu standardele EN și UIC. Acestea vor include, de asemenea, un sistem de supraveghere video.

Mobilitate.eu

Anca_Emanuel

Pentru că nu există topic dedicat, pun aici ce se mai întâmplă pe sub Londra:

Ionut

Metroul din Varșovia a primit finanțare pentru 45 de trenuri noi

Metroul din Varșovia va achiziționa până la 45 de trenuri noi. Finanțarea stabilă a investițiilor va oferi un împrumut preferențial din partea Băncii Europene de Investiții de până la 50 % din costul proiectului.

Acesta este al doilea acord pe care Metro Warszawskie l-a semnat cu Banca Europeană de Investiții. Instituția financiară comunitară a oferit până în prezent companiilor municipale împrumuturi preferențiale în valoare totală de 3,02 miliarde PLN, inclusive pentru metroul din Varșovia pentru aproape 534 de milioane PLN.

Fondurile din împrumut vor fi utilizate pentru a asigura finanțarea achiziționării a până la 45 de trenuri noi pentru metroul din Varșovia. Contractul de achiziție a fost semnat la 30 ianuarie 2015 de la un consorțiu de companii Skoda Transportation a.s. și Skoda Vagonka a.s. Contractantul pentru serviciile sale va primi 1 308 248 300 PLN. Semnat în aprilie, acordul prevede acordarea unui împrumut de până la 654 milioane PLN varșoviei, adică până la maximum 50% din costul acestui proiect.

Banca Europeană de Investiții sprijină dezvoltarea și investițiile în capital de ani de zile în Varșovia. În total, Varșovia a semnat zece acorduri favorabile cu BEI, în temeiul cărora banca europeană a acordat orașului împrumuturi în valoare totală de peste 5,5 miliarde PLN. Împrumuturile semnate până în prezent au fost utilizate pentru extinderea celei de-a doua linii de metrou. BEI este încă interesată să împrumute activitățile Varșoviei. Educația, cultura, drumurile, infrastructura municipală și incluziunea socială sunt sprijinite. De la începutul anului 2019, au avut loc mai multe întâlniri cu reprezentanții băncii și o misiune tehnică pe această temă.

Mobilitate.eu


dr4qul4

Avea si calatori? atunci sculptura aia si-a scos banii.
Nici daca ar fi vrut, nu ar fi parcat asa
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

 :lol: :lol: :lol:

Cica "The sculpture Whale Tails, is made of polyester and is the work of Maarten Struijs."

Poliesterul olandez pare foarte rezistent...  ;)

dr4qul4,
nu, n-avea calatori...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm


subway

Mai spectaculos al nostru ca a trecut prin perete!
:)

dan tm

Da, al nostru a trecut in subteran prin perete,a ramas acolo aproape un an, ca opera de arta in sine, nu?

Ma refeream ca aici fiind estacada o fi fost opritorul ca la Aeroport Otopeni T1, ca era un articol deunazi.

Cristi N

Un scurt documentar care incearca sa explice cauzele incendiului care a avut loc in 1987 la statia King's Cross din Londra.