[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sab

Pasaj SUPRATERAN adica pe deasupra Dambovitei si a soselei ? Unde ar duce in statia Eroilor1?

Vlad94

Cu scuzele de rigoare, abia acum am terminat schita completa a complexului de statii de la Eroilor.




Powered by API/PUM imgur uploader

Pasajul suprateran va avea o lungime de 68 de metri, iar pasajul subteran o lungime de 44 de metri. Pasajul va fi dotat cu lift pentru persoane cu dizabilitati, iar in capatul dinspre Opera, acesta va cobori direct in pasajul subteran. Deasupra Dambovitei, pasajul va largi pentru a servi drept punct de belvedere. Sursa de inspiratie pentru pasaj este pasajul suprateran din dreptul statiei de metrou Hutteldorf de pe linia U4 din Viena.
https://www.google.com/maps/@48.1964432,16.2610539,3a,90y,281.93h,77.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXaZ-IQRFdLeeo2u5RBfgvw!2e0!7i13312!8i6656

Goldmund

Vlad94,
e complicat ceea ce propui tu...Plus ca un astfel de pasaj suprateran se preteaza undeva in afara centrului Vienei(in centru, marele centru al orasului Viena nu va veni nimeni cu un astfel de pasaj, mai ales langa...Opera din Viena.
Plus ca alternativa ta fata de actualul traseu din plan, acela pe str. Berzei, e complicat, iar statia e doar in ...Parcul Operei?
Pe mine m-ar interesa in primul rand nu pe unde va fi magistrala, ci cand incep cu licitatiile, proiectarea, constructia si eventual, in deceniul viitor, realizarea/intregirea tronsonului 4.

Vlad94

Am dorit sa vin cu o propunere cat se poate de buna, pentru a nunne trezi ca se va alege o varianta care nu va asigura transferul complet intre magistrale. Am gandit si doua pasaje subterane(unul sub Stirbei Voda si Eroilor 3 cat si unul in zona pasarelei pietonale.
Nu am modificat nimic din proiectul initial decat mutarea tronsonul mentionat. Va exista statia Berzei, in locul a fost gandita, statia Catedrala Neamului, fiind de asemenea in locul proiectat. Mi se pare important sa vedem pe unde trece magistrala pentru a putea propune o solutie cat mai buna, ramanand la latitudinea celor abilitati sa aleaga solutia cea mai pertinenta.

frunzaverde

Toata discutia cu pasaje supraterane sau subterane intre M1/3/5 si M4 la Eroilor e inutlia pentru simplul motiv ca M4 nu va trece pe-acolo.

Aveti clar desenat toate variantele studiate pentru M4. Varianta aleasa va fi una din respectivele variante, nu altceva.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

sab

Intre variantele analizate a existat si una pe la Eroilor. Este vorba de  M4-optiunea 3 . Chiar a intrat in finala, in lista celor 7, dar din diverse motive nu s-a calificat pe lista scurta.
Mai multe detalii aici http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=60.msg234749#msg234749 (fig 6)

Ionut

Metrorex dă în exploatare în luna iulie pe Magistrala 4 Parc Bazilescu – Lac Străuleşti, un sistem nou de automatizare şi siguranţa circulaţiei care va reduce timpul de aşteptare cu circa 5 minute, ca răspuns la nemulţumirile călătorilor din zonă.

ZF

GDPR

Pai si asta e doar o promisiune, nu o certitudine.

Ionut


GDPR

Pai asa reiese din ce ai scris: "Metrorex da in exploatare".  :)

clf

#580
^^^

Deci practic în loc de 13-15 minute între trenuri vom avea spre 10 minute. :) În 2014 frecvența de circulație era de aproximativ 7-8 minute.

Linia aceasta ar putea avea mult mai mult succes dacă frecvențele ar fi mai bune. Însă pentru asta ar mai fi nevoie de una-două garnituri în plus. Senzația mea de călător este că circulă aceleași două garnituri.

Pelicanul

Acum în circulație sunt 4 garnituri, nu două !
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

riciu

Puteti sa ma luminati si pe mine: daca la capetele fiecarei magistrale de metrou, macazele se schimba de IDM, de ce nu se intampla chestia asta si la Straulesti, si macazele sunt blocate astfel incat sa mearga metroul in sistem pendula, 4 statii. Din ce intelesem pana acum din explicatia unui coleg de forum (se pare ca am inteles gresit), credeam ca acele macaze nu se pot schimba "manual" ci doar daca e functional sistemul de automatizari. Acum inteleg ca de fapt se poate (cum e si la CFR). Daca e asa, asa de ce avem nebunia de la magistrala 4? Multumesc.

Scuzati de off topic, dar are legatura cu mesajele de mai sus.

Multumesc,

v.ghiorghica

#583
@riciu

Pentru ca pe sectiunea straulesti-parc bazilescu nu este data in functiune instalatia electronica de centralizare tip interlocking.
Adica IPU de la straulesti e oprit, inelul de comunicatie se inchide la IPU din Parc Bazilescu.
Pentru ca la testele dinamice, oprirea la punct fix nu functioneaza. Sunt si alte probleme.
Macazele pot fi schimbate manual (cu manivela) doar cand nu exista circulatie, dupa scoaterea tensiunii, in cazuri speciale.
Cat timp exista circulatie, DOAR cand macazul ramane fara control si nu poate fi resetat prin EMM, se coboara in cale si se schimba cu manivela.

riciu

Merci de informatie.

Acum - e tarziu pentru magistrala 4 - dar in viitor macar, nu ar trebui sa fie gandite macazele sa fie functionale si in cazul in care sistemul automat nu este functional? Scenariul de la magistrala 4 se poate repeat oricand...