Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

P3trut

E greu de inteles pasiunea multora de a tot critica turcii pe lotul 2 ca se misca incet si deschiderea anticipata e greu de realizat.

Ei sunt prima oara in Romania, sunt in grafic si se misca asa de 'incet' incat se vorbeste si de deschidere anticipata.

Cred ca multi de aici uita ca termenul pentru lotul 2 e iunie 2023, nu decembrie 2022. Mai ales si cu cresterea preturilor materialelor, ar fi mai bine sa fim multumiti ca merge totul ok si fara cereri de reziliere, cum a trebuit sa o faca alti constructori, pentru a pune presiune pe guvernantii nostri dragi sa reglementeze situatia.

oneway

Sa va zic una buna. La A1-A0 au dat inapoi jos semicercul ala de cofrag... Acum e armatura goala la primul rand de pile :lol:  In schimb radierul de la culeea dinspre Domnesti a fost turnat.
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Allex

Sigur nu l-au furat (semi-cofragul)?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

carutasul

de aseară au început iar să vină camioane la descărcat la Bragadiru și să se audă semnalele de marche-arriere noaptea. Or fi avut și ei vreo pauză :)

bekxy

Quote from: P3trut on July 01, 2022, 09:08:36 AME greu de inteles pasiunea multora de a tot critica turcii pe lotul 2 ca se misca incet si deschiderea anticipata e greu de realizat.
E greu de înțeles pentru mine de ce beneficiarul acordă termene de execuție atât de lungi pentru lucrări atât de banale și scurte ca lungime.
Păi pentru un segment similar ca lungime, dar în viaduct continuu, cam cum au făcut italienii prin Sicilia pe mult mai mulți km., ce termen s-ar da la noi, 10 ani? Și ne-am bucura că se termină în 15?

Nu mă interesează la a câta lucrare sunt turcii în România, dar când văd că în timp ce PORR-ul mută efectiv dealuri, ăștia abia se târâie să zgârie câmpuri drepte ca-n palmă, n-am de ce să mă bucur. O lucrare ca asta se putea face într-un an. Dar lucrând susținut, în toate punctele simultan. Poate și pe bani mai mulți, dar nu de finanțări ducem acum lipsă.

Archi

^ Poate pentru a permite si altor firme (din tara sau strainatate) sa intre pe piata si sa creasca? UMB si PORR au ajuns unde sunt acuma in zeci/sute de proiecte in Romania. Cred ca avem nevoie atat de loturi complicate cat si de loturi medii si de loturi banale ca si complexitate tocmai pentru a oferi posibilitatea firmelor mai mici sau noi pe piata sa creasca. Nimeni nu isi doreste o piata monopolizata de doar 1-2 companii.

In plus termenul licitat pe A0 sud mi se pare decent (nu mi se pare prea mult 24 de luni executie), asemenea progresului turcilor de la Alarko

dr4qul4

Daca termenul a fost atat de lung, de ce nu au castigat altii care sa se miste mai repede? Nu cumva dureaza relocarea utilitatilor strict din vina autoritatilor?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

bekxy

Nu cumva și unii sub-licitează, bazându-se pe porcăria românească în care prețul contează cel mai mult, și pe urmă lucrează cu grebla în loc de greder, ca să nu depășească bugetul?

carutasul

Astăzi doar asta:




Powered by API/PUM imgur uploader
Deci probabil nu vom vedea ridicare de grinzi decât când o să fie gata și pe partea asta a șoselei :)

P3trut

@bekxy
Mi se pare ca tie ti-e ciuda pe constructor ca se misca in limitele contractuale stabilite de CNAIR. Ei au castigat licitatia tocmai pentru ca pot iesi pe profit in acele limite contractuale si daca asta inseamna ca lucreaza mai incet si cu mai putini angajati deoarece au mai mult timp la dispozitie pentru constructie, e foarte bine pentru ei. Frustrarea ta trebuie indreptata catre CNAIR, nu constructor.

In plus, trebuie sa fim bucurosi ca spre deosebire de alti constructori (alde Aktor, Pizzaroti, Trameco, etc.), ei continua sa lucreze intr-un ritm constant si sa-si faca treaba. Daca CNAIR ar fi inspirata si ar da un bonus pentru terminare lucrari inainte de termen (din cate stiu eu nu exista asa ceva momentan), sunt sigur ca s-ar mobiliza mai bine.

Asa, pentru ce sa-si rupa oasele si sa si cheltuie mai multi bani si resurse? Ca are nevoie Bucurestiul de autostrada de centura? Bucurestiul are nevoie si de centura la 2+2 si nici aia nu e gata dupa 20+ de ani. Hai sa fim critici doar acolo unde e nevoie si sa apreciem si munca facuta in grafic, nu doar cea care exceleaza (si las o nota aici: UMB e super aplaudat mereu insa si ei au intarzieri si probleme doar ca la ei, fiind cei mai populari in Romania, mereu au parte de perspectiva "obiectiva" din partea criticilor - adica lumea recunoaste cand problema e din alta parte).

cassyo

Pun si eu cateva imagini, din zilele trecute, din zona nodului rutier A0 cu DN6 (Buda), luate in drum spre si dinspre Alexandria.
Pe 1 iulie sensul spre Alexandria, pe 2 iulie sensul spre Bucuresti.
 



























Powered by API/PUM imgur uploader
Calatorului ii sade bine cu drumul

mirceaeliade

#4856
am trecut pe langa A0N2A0S2 al lui Alsim si mi s-a parut destul de anemic.  da era canicula si era si pe la 4pm, dar pareau destul de multe camioane in repaus in parcare.  nu cred ca se termina in Februarie(n.b. cand parca e termenul curent de executie), dar si daca s-ar vrea s-ar putea accelera mai mult ritmul.  problema e ca vecinii de la Aktor ii fac sa para harnici rau de tot pe astia de la Alsim.

TibiV

"am trecut pe langa A0N2 al lui Alsim..."

A0N2 este a lui UMB. Alsim are A0S2 si A0S1...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Probabil voia să zică A0S2. Dar nu înțeleg ce să termine în februarie. :o

Duta C

...nici eu...poate doar iarna