News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

Dani

Sunt sanse sa se deschida anul asta circulatia pe A3 din str. Popasului?

alexbb

Intoarcerile pe sub pod sunt pentru proprietatile adiacente (foarte apropiate de A3). Am inteles ca nu se putea folosi Breteaua 5 pentru iesire de pe A din cauza podului peste acea balta si a benzii de accelerare pt un viitor spatiu de servicii neterminat inainte de pod. Traficul este destul de redus, dar ramane o intersectie putin riscanta pentru a face stanga spre Caciulati, iesind de pe A3.
La giratoriul de pe DJ in schimb nu au in plan vreo amenajare speciala din cate am inteles, probabil se asteapta un accident. Folosesc deja acea iesire de pe A3 zilnic si este foarte periculoasa pentru ca se vine cu viteza de pe pod. Cine ar putea sa amenajeze acolo acea intersectie cu semnele corespunzatoare? Vibratoare si semn de Stop? Se face la nivel local?

teocharis

A inteles cineva motivele ptr care a fost reziliat contractul Bechtel acum 2 ani?

la moment tronsoul Bors-Suplac ar fi fost livrat la cheie!

vancouver

#11403
Da, este f. clar motivul rezilierii. A fost modul prin care s-au putut sifona de la stat 37.000.000 €, pretul platit de noi ca Bechtel sa accepte rezilierea. La acest pret se adauga nefinalizarea viaductului Gilau, care astfel face lotul Gilau Nadaselu inutilizabil si costurile lucrarilor facute si degradate pe Suplacu-Bors.

Cum din partea statului a negociat dl. Sova, iar Bechtel a fost reprezentata juridic de firma la care intamplator lucra mama lui Sova, sigur totul s-a derulat legal si nu putem avea nici o suspiciune ...

De asemenea ma intreb de ce consilierul juridic al CNADNR, stimatul Goga, nu a avut nimic de criticat la aceasta smecherie. El are ceva de criticat numai cand se CONSTRUIESTE ceva, nu si cand ceva se distruge / reziliaza.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

paulmare

#11404
Quote from: Dani on November 07, 2016, 01:20:08 PM
Sunt sanse sa se deschida anul asta circulatia pe A3 din str. Popasului?

Dani a spus Panda mai sus, mai sunt de executat lucrari pe aliniamentul actual al strazii (pilotii bentonitici ai lui eurodrill facuti pentru pizzarotti, au 40 de metri lungime din cauza vaii saulei, si 120 cm diametru) - si asa o sa le fie extrem de greu sa lucreze in spatiul acela mic ca trebuie sa aiba o gramada de utilaje mari, cuvele de noroi, si loc sa manevreze armaturile lungi cu macaraua, etc etc) - cu traficul deviat prin giratoriu (din pacate Popasului nu e trafic local, e strada de tranzit si supraaglomerata), pe partea dreapta si inainte si dupa Popasului sunt ansambluri de case si se pot desfasura de pe o singura parte, sa vedem cum o sa se organizeze.

Eu imi dau cu parerea doar - s-ar putea ca termenul ala de 15 decembrie sa fie cel la care si-au antamat contractorul de piloti, care o fi, la CF era un utilaj Zublin, sa vina cu utilajele si care trebuie sa aiba cat de cat front de lucru sa se poata desfasura cumva.
Si cred ca vor pune restrictii si pentru traficul local - daramite sa descarce autostrada in Popasului (doamna Speranta Cliseru, master of disasters de la Primaria Voluntari, am inteles ca acuma e la Bucuresti :) sper sa fi ramas o persoana mai "realista" in locul dumneaei). 

Plus ce tot scriem aici, popasului si emil racovita sunt deja supraaglomerate, au 3.5 tone restrictie pe toata lungimea intre andronache si petricani, nu mai poti fi latite

adiarc

Vancouver +1....subscriu in totalitate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

paulmare

Are cineva idee va rog
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=574.msg136703#msg136703

(Ionut nu e offtopic la a3 cred)
Dincolo de bla bla electoral - unde vor sa faca cele 2 statii si park&ride la marginea A3?

SILVIUFG

Din pacate Vancouver are dreptate. Si ar trebui sa deschidem ochii si sa vedem ca ,, se trage mata de coada" cand vine vorba de autostrazi grupa mare!! Ce sperante sa tragem la proiectele cu finantare de la buget cand pe cele cu finanatare europeana se intampla lucruri... Poate sunt eu sarit de pe fix dar nu poate nimeni sa ma convinga ca majoritatea ,,problemelor" nu sunt fabricate. Si nu stau sa amintesc aici toate situatiile hilare in care suntem pe toate proiectele de autostrazi. Pur si simplu nu se vrea cheltuirea banilor pentru autostrazi. Sunt alte destinatii.... Va rog doar sa va amintiti cum arata rectificarile bugetare pe transporturi. Ma mir ca au facut Gilau-Nadaselu.

Daca imi sterge Ionut mesajul asta este.... nu e strict pe A3 dar eu nu vad prea bine Suplacu de Barcau-Bors. Sunt multi bani de bagat acolo. Toti de la buget.

pasadia

Humor in interviul de la Hotnews:


QuoteVarianta DN1 pe Valea Doftanei (Duminică, 6 noiembrie 2016, 20:45)
MihaiNicolescu1 [anonim]

Buna ziua,

Puteti sa ne spuneti in ce stadiu este proiectul de varianta la DN1 pe Valea Doftanei?

Este in plan un tunel la pasul Predelus astfel incat chiar sa fie o varianta mai rapida decat pe Valea Prahovei si sa fie utilizat? Conform standardelor de cost nu ar fi mai mult de 30-50mil euro tunelul avand in jur de 1km.

Multumesc

QuoteRaspuns (Luni, 7 noiembrie 2016, 14:16)
Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui MihaiNicolescu1

Raspuns scurt: Ne concentram pe realizarea proiectului autostrazii Comarnic - Brasov.

N-am fost niciodata fanul asfaltarii pe valea Doftanei, dar sa mai si minta cu concentrarea pe proiectul asta ingropat ... parca e prea penibil. Auzi umoristule, faza aia cu 15 septembrie si anuntarea unui castigator pentru un lot unde aveti 10 oferte in evaluare de peste un an de zile cum mai sta? A fost si aia o gluma reusita, nu?
Da, or fi de tot rahatul aia din grupul de reforma, dar parca ma gandesc sa le dau dreptate - la Domnesti comisia s-a putut intruni sa dea castigator fostul tau angajator, dar aici nici vorba - hai sa mai amanam, hai sa mai anulam, hai sa contestam in instanta cand CNSC ne obliga sa atribuim contractul cu SF-ul nou. Macar asuma-ti naibii adevarul si nu mai minti atat.


dr4qul4

Ce gluma buna. Bechtel muncea cu o viteza apropiata de Corsan. Sau ati uitat deja?
Cand au inceput lotul Suplacu-Bors?
Dar mai ales cand au inceput (si chiar cand au terminat) Gilau- C Turzii?  Mi se pare exagerat sa dai vina pe Sova ca nu a terminat Bechtel viaductul Gilau.

Nu l-au terminat pentru ca nu au vrut. Au avut cativa ani buni la dispozitie in care nu au facut nimic. Si tot nimic ar fi continuat sa faca.

Sova a reziliat in 2013. Ordinul de incepere pentru cele 2 loturi a fost 2004! Ba mai mult, Gilau-Turda e gata din 2009. Adica au facut restul lotului, dar in 3,5 ani nu au reusit sa faca viaductul.
Eu zic ca mai trebuia sa asteptam inca 5 ani pana sa reziliem cu Bechtel. Asa cum vad ca asteptam cu Egis. Iar pe prosti ii penalizam si nu le dam autorizatii la timp ca sa se sature sa mai liciteze.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

@paulmare - Deocamdata este poveste acolo, in sensul ca nu e SF sa se stie exact ce si cum.
E cumva ca la PISI: facem, dar nu stim inca pe unde.

Dupa mine ar trebuie sa fie undeva in zona rond OMV - Emil Racovita. Este singura iesire A3 prin zona si in mare acolo am inteles ca ar fi si ultima statie.

Ionut


Europiu

Apropos de postarea lui @dr4qul4, cine ar putea face un scurt istoric al evolutiei santierului Bechtel, cu realizari si rateuri deopotriva? Sau, daca exista deja un astfel de rezumat, poate un link? Nu de alta, dar, daca va uitati pe prima pagina a acestui thread, cea mai veche mentiune Bechtel (de acum mai bine de 5 ani) este post-inaugurare Gilau-Campia...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Exista pe www.autostrada-transilvania.ro o arhiva de stiri inca de la inceputurile acestui mega-proiect.

V-as ruga sa nu mai dezgropam mortii pe-aici pentru ca s-a tot discutat despre Becthel. Evident, daca sunt lucruri noi, puteti sa le ziceti. Insa in rest, am intors subiectul pe toate partile. Aduceti-va aminte ca am sustinut (mai) toti rezilierea contractului si includerea A3 Brasov-Bors pe lista proiectelor cu finantare europeana. Finantarea europeana (obtinuta pentru Campia Turzii-Tg Mures, unde avem si constructori) a fost unul din motivele principale pentru care s-a insistat pe reziliere.

Ma rog, haideti sa nu reluam discutiile. Puteti vedea in arhiva forumului discutii de acum ani de zile si, de asemenea, pe site-ul de mai sus.