[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

#3240
"Lucrari de remediere privind lucrarea: "Fluidizarea traficului pe DN 1 km 8+100 – km 17+100 si Centura rutiera a Municipiului Bucuresti in zona de nord: Obiect 5a – Reabilitarea si extinderea la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti pe sectorul cuprins intre DN1A – DN1; Obiect 6 -Continuarea centurii rutiere existente a Municipiului Bucuresti cu pasaj superior peste CF la Otopeni""

Quote from: tom_sawyer on September 18, 2020, 04:25:08 PM
Anunt de participare simplificat: [SCN1075179]

Data publicare: 16.09.2020

Valoarea totala estimata: 14.033.465 lei

Au fost 5 ofertanti (EURO CONSTRUCT TRADING '98, STRABAG, DIMAR, VIAROM CONSTRUCT si asocierea KIRLIC GROUP + G&M ROAD BUILDING ENGINEERING), dar CNAIR a decis anularea procedurii pe motiv ca "ofertele prezentate nu pot fi comparate din cauza modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/ori financiare (...)". In realitate nu s-a ajuns in etapa de evaluare financiara.

VIAROM CONSTRUCT a contestat si acum CNSC a admis partial contestatia si a obligat CNAIR sa le reevalueze propunerea tehnica.

Acum este de vazut daca CNAIR va trage de timp si va face recurs la CAB. Sunt curios cum vor actiona acum odata cu venirea noului ministru la MT. ;)

al3x

^ Ce ar trebui sa fie construit in acest proiect?

NGC

Gasesti detalii in caietul de sarcini care poate fi descarcat timp de 7 zile de aici. Daca ai timp, poti pune si pe forum.

NGC

Si daca tot suntem la DNCB, i-a vazut cineva recent pe cei de la TOTAL ROAD prin zona? Trebuiau sa fie la treaba pentru a face "Expertiză tehnică a lucrărilor executate în cadrul contractului de lucrări "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti între A1-DN7 și DN2-A2, Lot 1: sector A1 (km 55+465) - DN7 (km 64+160)" și întocmire documentație de proiectare în vederea aplicării recomandărilor din expertiză". Contractul a fost semnat in Octombrie 2020 si, daca tin bine minte, aveau 3 luni la dispozitie.

rocklee

#3244
de pe pagina lui de fb a lui Irinel Scriosteanu ....in vizita la pasajul Oltenitei ...imagini interesante ...

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/photos/pcb.1404105169929364/1404104089929472

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu

punktnet

Pe DN2A2 au început lucrările de reparații pe sectoarele cuprinse între km 21+780 - 23+750.

Pe toată zona frezată a fost așternut un covor asfaltic pentru remedierea degradărilor. S-au turnat primii 120 m, iar în funcție de condițiile meteo, lucrările vor continua și în această noapte.

Sursa: CNAIR pe Facebook

https://www.facebook.com/1555709434689130/posts/2752744418318953/


Just kidding.

TibiV

Filmare la pasajul Domnesti postata de Scriosteanu in urma cu o jumatate de ora:
https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/videos/468475897917741/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Sorinus

Tot nu inteleg liniștea pe DN2-A2

voicul

Am piredut sirul - exista AC pe tot lotul TS?

panzer

#3250
In licitatia mentionata de NGC sunt lucrari de mentenata: drumuri de aces, marcaje, scurgerea apelor, trotuare, etc. Pentru hobanatul de la Otopeni si sectorul dintre Otopeni si Mogosoaia.

@NGC: din cauza de pandemie nu mai circul zilnic intre Dn7 si A1, dar in rarele ocazii cand am mai trecut pe acolo n-am vazut picior de constructor/consultant, etc.
Nici eu nu mai stiu care este stadiul exproprierilor pentru breteaua lipsa la Chitila. Si nici despre consolidarea pasajului vechi.

Dn2-A2 Tirrena are tot ce ii trebuie, doar chef de munca nu. D-na Ionita a spus ca sunt probleme cu identificarea utilitatilor. Dar a mentionat si ca e o problema cu "adaptarea antrepenorului la conditiile din Romania!" si ca spera ca odata cu noul Project Manager angajat de Tirrena sa se schimbe lucrurile. Cititi ce vreti.

Puffyk

Dna Ioniță poate declara ce vrea sau ce i se comunică dar tronsonul dintre Chitila și Dragomirești se deteriorează pe zi ce trece. Din ce am mai auzit, nu se pune problema stratului de uzură restant.... Poate se va face la pachet cu lărgirile către DN5...In afara Munților Bucegi ce se văd în zilele senine, peisajul este dezolant!

TVlad

Chiar asa, intrucit circul si eu destul de des pe acolo, mi-am pus intrebarea de ce nu au finalizat totusi lucrarea? Nici breteaua de iesire catre Chiajna nu are toate straturile de asfalt si cred ca mai trebuie instalate niste parapete de siguranta si tot felul de elemente fara de care lucrarea nu numai ca arata dar chiar este neterminata.

Hercule35

Quote from: Puffyk on February 04, 2021, 02:54:34 PM
Dna Ioniță poate declara ce vrea sau ce i se comunică dar tronsonul dintre Chitila și Dragomirești se deteriorează pe zi ce trece.

Doamna Ionita vorbea despre tronsonul DN2-A2.
Si tocmai ce vorbeam de linistea care s-a asternut pe acest tronson, ca imediat cineva schimba vorba..
Acest tronson este foarte important, facand legatura aproape complet intre A3 si A2.
Probabil nu sunt multi colegi de forum din zona, ca sa aduca stiri ..

pasa_andrei

Videoclip nou de la viitorul sens giratoriu suspendat de la Cernica.

Tirrena nu stiu ce face. Se face 1an in luna martie de cand au inceput lucrarile iar stadiul este acesta:



Enjoy!