Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 20 Guests are viewing this topic.

mihaihedes

Mi se pare o falsă problemă. Ce conțin cei 60 m? Marcaje? Asfaltul e până la DN. Daca marcajul e problema o să îl facă CNAIR. Nu cred că e o problemă.

RaduC

Pai dacă te uiți, fix unde se termină marcajele, se termină și profilul tipic al corpului autostrăzii. Asfaltul dincolo de marcaje e pus doar de formă și nu poate face parte din viitoarea autostradă nicidecum. Fusese folosit de vehiculele Bechtelului în timpul șantierului.

RobertH

#19757
Asfaltul ala pare a fi turnat mai mult ca "rampa" de acces la autostrada decat sa fie bucata din autostrada .  Asa o vad eu .
Pe langa faptul ca nu tu sant complet pe ambele parti, parapeti si desigur marcaje.

Nu pare a fi problema inventata si nici greu de rezolvat . E vorba totusi de cativa metri , nu de kilometrii intregi de autostrada neluminata   :)

JohannDB

Și eu sunt de părere că "ciotul" de asfalt este numai o "intrare" în corpul autostrăzii, o adaptare.... Cât  o fi de "fundată" pe structura de rezistență și cât corespunde "tehnic", știe cert, careva ?? La treaba asta se prea poate ca Bechtel să fi făcut o economie de manoperă , cu plata luată pentru total (chit că sunt niște amărâți de 40 de metrii), mai ales că a fost făcută la "urma-urmei", când s-a milostivit să mai facă și acei ultimi 10 km de la nodul Turda la Câmpia Turzii....

alexandruduma

#19759
Hai sa nu exageram aici... se vede clar ca rigolele si terasamentul sunt facute pana in DN, doar partea de balast stabilizat si straturile de asfalt sunt la aproximativ 30 de metri de DN. Ganditi-va ca cele 3 straturi de asfalt trebuie interconectate, deci nu puteau sa le astearna exact pana in DN. Nu sunt avocatul Bechtel aici dar nici sa nu cadem in extrema cealalta. La Gilau si TS a avut aceeasi situatie, plus o bretea intreaga pe care au frezat-o si asfaltat-o din nou ca asa le-a cerut CNAIR.

Data viitoare o sa ma opresc sa fac poze de aproape:







Powered by API/PUM imgur uploader


rizzuh

^ problema nu este ca nu sunt facuti pana in DN, ci ca nu sunt inclusi in contractul cu Straco, pentru ca in hartiile CNAIR sunt deja finalizati 100%.

alexandruduma

#19761
Nici la TS nu era trecut in contract sa frezeze breteaua si tot au facut-o. Daca se vrea se poate rezolva, este o lucrare minuscula.

Ce vad din poze si nu am observat pana acuma: in pozele de la Google (vechi), parapetii erau pana la linia rosie. In filmarea din Februarie sunt doar pana la marcaje, o bucata din parapeti a disparut...

dr4qul4

Pasajul peste A3 e in contract? Va veni pe acelasi amplasament? Daca da.....atunci pe unde fac devierea? Au loc pe dreapta (Podul peste Aries e destul de aproape).
Intreb deoarece eu cred ca vor devia traficul exact pe acea portiune si mai departe prin nod, cat timp fac pasajul peste A3. In felul acesta scapa de mare parte din devierea temporara. Mai exista si varianta in care Straco incearca sa faca un pasaj perpendicular peste A3, si foloseste aceasta omisiune la negocieri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

marinul

Din ce tin minte au inceput sa lucreze timid la deviere, dar pe stanga catre Aries

horatiu.cosma

Frezarea unei bretele costa cateva mii de euro maxim. Ce are de facut Straco acolo costa 300.000 de euro, nu o vor face fara aditional. Si CNAIR nu va face aditional fiindca la ei in acte aia 60 de metri sunt gata (Curtea de Conturi, DNA). Asa ca ne pregatim de un nou episod a la Kaftka. Singura sansa e sa se "inteleaga" cumva cu Straco. Posibil recenta modificare de proiect la suprastructura podurilor sa aiba de-a face cu asta.

vancouver

Mie mi se pare o discutie despre incapacitatea CNAIR de a interveni la nevoie cu mici lucrari in regie proprie. O data a facut-o si cu o lucrare mult mai mare decat aici. Deci de putut fizic stim ca se poate. Daca am sti ca oricand in viitor e nevoie de mici interventii, atunci CNAIR le face repede in regie proprie, atunci cred ca discutia asta ar fi inutila.

Poate ar trebui lansata aceasta intrebare: "Daca Straco se incapataneaza sa nu faca racordarea cu lotul vecin, atunci CNAIR ia in calcul realizarea in regie proprie?"

Ca idee, discutam de o lucrare de cel mult 1 luna cu un numar limitat de utilaje, iar cele de asfaltat, de montat parapeti si de trasat CNAIR le are deja.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

300k euro? Asa mult? Parca era vorba de mai putin. E posibil sa stiu eu gresit/sa tin minte gresit.

marinul

#19767
Quote from: pentium10 on February 15, 2019, 03:51:48 PM
S-a dat intrun comunicat din Ungaria ca pentru M4 pana la granita este prevazuta termenul de ianuarie 2020, si ca nu este intarziere pana acuma fata de graficul lucrarii.

Selina termina inaintea lor  :lol:

Potrivit acestuia, miercuri va avea o ședință cu ministrul Transporturilor. ,,Tehnic vorbind, suntem în stare să finalizăm acest tronson de autostradă până la finalul anului. Va fi un pariu dificil, deoarece este greu ca, în doar cinci luni de timp favorabil, să faci o autostradă. Nu contează că e 300 de metri sau 30 de kilometri, pentru că sunt etape de lucrări, ce trebuie respectate", precizează Rus, adăugând că până acum, în România, niciun contract pentru vreun tronson de autostradă nu a fost dus la bun sfârșit într-un singur an.

link

horatiu.cosma

Uite-l și pe ăsta un mic Ceaușescu care vrea glorie  :lol:. A terminat UMB pe Timișoara-Lugoj lot 1 în 12 luni. Dacă termină Selina anul ăsta, eu pun 1000 de lei la API și îmi pun la semnătură că Selina e cea mai tare din parcare.

Ionut

Daca si constructorii incep cu declaratiile fanteziste, cred ca imi iau jucariile si ma duc in Congo. Nea Beni nu trebuia sa intre la mititica? In fine. Legat strict de lot, cum lucreaza astia fara AC? Au AC? Au PT aprobat?