Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 9 Guests are viewing this topic.

superdefekt

Proiectul realizării lotului 3 al Autostrăzii A7, Pietroasele-Buzău, intră în linie dreaptă. A fost predat amplasamentul către constructorul turc.


Quote"Astăzi, 15.02.2024, la sediul DRDP Buzău, directorul regional Sorin Robu, în calitate de Beneficiar din partea CNAIR SA, a semnat cu asocierea de constructori turci Nurol Inșaat Ve Ticaret Anonim Șirketi – Makyol Inșaat Sanayi Turizm Ve Ticaret Anonim Șirketi, reprezentată de antreprenor Ilker Gulen, Procesul Verbal de predare-primire amplasament pentru execuția lucrărilor de construire a obiectivului de investiții "Execuție Autostrada Ploiești – Buzău Lot3: Pietroasele – Municipiul Buzău km. 49+350 – km. 63+250″", anunță DRDP Buzău.

Konter

A fost semnat astăzi procesul verbal de predare-primire a amplasamentului pentru lotul 3 Pietroasele – Buzău din Autostrada A7 Ploiești – Buzău.
Termenul de deschidere a traficului pe acest tronson de autostradă, cu lungimea de 13,9 km,  este prevăzut în 2025.
Odată cu începerea lucrului și pe acest tronson oficialii susțin că sunt șanse mari ca la finalul anului 2025 să circulăm pe cei 320 de km de autostradă de la Ploiești la Pașcani.
Predarea a fost semnată la sediul DRDP Buzău de către directorul regional Sorin Robu, în calitate de Beneficiar din partea CNAIR SA, cu asocierea de constructori turci Nurol  – Makyol, reprezentată de antreprenorul Ilker Gulen.
Pe Lotul 3 (Pietroasele – Municipiul Buzău), cu o lungime de 13,9 km, lucrările urmează să înceapă pe data de 1 martie 2024.
Asocierea de constructori turci are termen de 20 de luni pentru finalizarea lucrărilor.
Valoarea contractului este de 1,09 miliarde de lei (fără TVA).

https://arenaconstruct.ro/autostrada-ploiesti-buzau-incep-lucrarile-pe-lotul-pietroasele-buzau/

panzer

Si pe acest lot 3 ar merita prioritizarea nodului de la Spataru dl politicieni de la MT si CNAIR. Descarcarea in DN2 adica.

Si apoi puteti da la televiziuni ca A7 va prelua si traficul de pe infernalul DN1B: Buzau-Ploiesti.

bogdan4ice

Similar ca la Dx12 sunte de ajuns bretelele simple dinspre Bucuresti pentru a deschide circulatia. Stanga/Dreapta sunt doua giratorii care pot asigura intrarea si iesirea in toate directiile.
Pana la Nod este doar un drum agricol si ar putea fi fezabil sa fie gata cu finalizarea lotului 2.
Doar prioritizare si vointa sa existe.

voicul

Si buget, ca sa lucrezi cu DN2 sub trafic si cu bretele deschise + spor de indicatii cum se folosesc surubelnitele de la soferii binevoitori care trec prin santier.

Ce zic: ca nu se poate, dar nu e asa simplu si nu se stie daca Nurol vrea asta + nu o sa mai fie nici motivul alegeri pana atunci.

bogdan4ice

In zona nodului e atat de mult spatiu incat doar vointa, dorinta si viziune de ambele parti e nevoie pentru a monetiza maxim loturile 1 si 2.
Sa mai amintim ca avem si alegeri?

Stef

#11046
O filmare lungă, de ieri, cu întreg lotul 3 al Autostrăzii Bacău - Pașcani



Și cu permisiunea voastră, un mic spoiler pentru mâine:




Powered by API/PUM imgur uploader

ncb

Cristian Pistol pe Facebook:

QuoteAm aprobat astăzi în Consiliul Tehnico Economic (CTE) al #CNAIR  #StudiuldeFezabilitate necesar construcției Autostrăzii #Pașcani - #Suceava, parte a #A7 (Autostrda Moldovei).
Construcția acestui drum de mare viteză cu o lungime de aproximativ 62 de km și o valoare estimată de 7,79 miliarde de lei (fără TVA) va fi finanțată prin Programul Transport 2021-2027 (#PT).
Pentru o construcție mai eficientă această autostradă a fost împărțită în două loturi:
Lotul 1 (33 km): Nod rutier #Roșcani cu descărcare în #DJ208C
Lotul 2 ( 28,97 km): Nodul Rutier #AeroportSuceava și Drum de legatură #DN29
Pe traseul care va tranzita județele #Iași, #Botoșani și #Suceava vor fi construite inclusiv:
- 23 de viaducte
- 37 de pasaje
- 12 poduri
- 8 parcări
- 2 Centre de Întreținere și Coordonare
- 5 noduri rutiere: #Tătăruși – #Heci (#DJ208F), #Dolhasca (#DJ208I), #Roșcani (#DJ208C), #Dumbrăveni (#DJ208B), Aeroport Suceava (cu drum acces #DN29 și drum acces Aeroport).
Traseul va începe din nord-vestul municipilui Pașcani (km 77+393 al Autostrazii A7) și se va desfășura până în estul Municipiului Suceava, în proximitatea Aeroportului Internațional Suceava, unde se conectează cu viitorul tronson de drum de mare viteză (Suceava-Siret) care va face legătura și Punctul de trecere a frontierei Siret.

Link postare Facebook

Feri

QuoteAstăzi a avut loc ședința de progres de la CNAIR!
....
❗Vestea proastă este că proiectarea de la sectorul ieșean al A8 (secțiunea Ungheni-Iași-Tg.Neamț) tinde să fie întârziată și mai mult! Spre exemplu, doar procedura de obținere a Acordului de Mediu (întârziată deja cu peste 9 luni de la demararea din februarie 2023) nu va fi gata în aprilie-mai 2024, nici în iulie 2024 (conform calendarului asumat de proiectant) ci mai nou (posibil!) în august 2024. 
În concluzie, sectorul ieșean riscă să se îndepărteze și mai mult de finanțarea execuției din Programul Transport 2021-2027, dat fiind termenul extrem de îndepărtat al finalizării investiției (2028/2029).
Adrian Covasnianu

GAC

Semnarea sectiunii de A8 de la Miercurea Nirajului are implicatii mari si pentru A7.
Astfel, ar face bine Nurol sa se dea iute la brazda si sa inceapa in forta lotul de langa Buzau, care si asa este relativ usor.
Asadar, trebuie ca anul asta sa termine cu coloanele forate la structuri, daca nu chiar si elevatiile. In materie de terasamente, ar face bine ca in Decembrie sa astearna primul strat de asfalt, ca la anu sa-si mute mare parte din echipamentele grele pe A8, si aici pe A7 sa ramana de finalizat in 2025 doar viaductul peste CF, asfaltul si maruntisurile de dinainte de inaugurare.
In aceste conditii, este mai mult decat rezonabil sa ne asteptam ca la sfarsitul anului sa avem finalizate bretelele ce leaga lotul UMB de DN 2B, precum si legatura dintre lotul Coni si DN 2 (chit ca la profil HP).

Daca nu vor reusi macar atata, atunci ce asteptari sa ne facem pe A8, unde avem un proiect semnificativ mai mare.


mike_us

Nodul asta poate fi considerat primi km de A8.  :)

dr4qul4

doar daca te invarti in el pana te ia ameteala!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

E un update la podul de la Buzau (care incepe sa arate ca pod) la  RaducuPDrum


GAC

Filmarea lui Raducu aduce optimism pentru finalizarea podului de la Buzau anul acesta.
Intrucat podul de la Ramnic l-au abordat primul, desi lotul respectiv are termen in 2025, inclin sa cred ca UMB a jucat asa, tocmai pentru ca stiau ca pot termina si Buzaul in cateva luni de tras tare.
Un detaliu relevant imi pare lipsa punctelor intermediare de sprijin pentru grinzile metalice (poate confirma si cineva cu o experienta mai mare / ochi mai ager), ceea ce ma face sa cred ca UMB vor veni cu grinzile metalice similar cu grinzile de beton, sprijinindu-le direct pe piloni, fara sprijiniri intermediare. Oricum, la respectivele grinzi, fortele maxime (tensiune si compresiune) actioneaza la mijlocul deschiderii, deci daca imbinarile cu buloane ar fi in dreptul pilonilor, cu atat mai bine.
De asemenea, banuiesc ca la acest tip de pod, placa de beton nu va lucra impreuna cu grinzile de otel pentru a prelua compresiunea (asa cum se intampla cu placa de beton turnata peste grinzile de beton - acele grinzi au mustati de armatura dese).