Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Deci sa fie clar, intre Popasului si CF nu e bataie de cap cu certificatul, iar intre CF si Petricani e?

florin6794


"3. Nu exista trecere de pietoni suspendata nici in Sinaia."
Există două,una la Colegiu şi alta la halta Sinaia Sud.Se pot vedea pe Street view.

Sorin62

Quote from: VictorC on February 13, 2015, 01:24:10 PM;
[...]
Ø  În data de 05.02.2015 a fost depusă la Registratura Primăriei municipiului București cererea de emitere a Certificatului de Urbanism pentru sectorul de drum cuprins între km 0+000 și km 0+750; [...]

Quote from: cutter on February 13, 2015, 02:38:45 PM
E mai lungă porțiunea de pe teritoriul administrativ al Bucureștiului cam pînă la 1+600 (pîna la CF București-Constanța).

De la 0 la 0+750 se suprapune peste (fosta?) Pepiniera Tei-Toboc.

Quote from: horatiu.cosma on February 13, 2015, 02:48:43 PM
Deci sa fie clar, intre Popasului si CF nu e bataie de cap cu certificatul, iar intre CF si Petricani e?

"Bătaia de cap" este doar între Petricani și giratoriul de la Gherghiței (0 până la 0+750), traseu prin fosta pepinieră, care pepinieră nu se mai știe exact a cui este (retrocedată prin compensare, contestată retrocedarea, apare un alt moștenitor care vrea și el ... telenovelă). Nu știu dacă este legal să demarezi o procedură de expropriere asupra unui teren care are un statut juridic incert (dacă ar fi după mintea mea, eu aș expropria terenul - deoarece valoarea despăgubirii nu depinde de identitatea proprietarului - și aș elibera suma respectivă doar după clarificarea litigiului privind dreptul de proprietate).

Porțiunea dintre 0+750 - 1+600 (adică între giratoriul de la Gherghiței și CF București-Constanța) este de mult expropriată, ba mai mult decât atât, a fost predată constructorului care și-a mutat organizarea de șantier pe acest teren.

rocklee

de rezilieria contractului nu spune nimic O:-)...

horatiu.cosma

Notificarea Antreprenorului privind încetarea contractului până la data de 16.02.2015, de la 0+000 la 3+325; Deci inca mai au 3 zile :)

NGC

^^^ Am actualizat situatia pentru contractul cu PIZZAROTTI pentru "Proiectarea si executia autostrazii Bucuresti-Brasov, tronsonul Bucuresti -Ploiesti, km 0+000-19+500" cu datele din raspunsul de ieri al CNADNR si am adaugat observatiile 4) si 5).
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg66068#msg66068

VictorC

Decizia pe Comarnic - Brasov:

În acest moment, concluzia acestor dezbateri și analize este prezentată de către Ministrul Transporturilor, Ioan Rus:

,,Am discutat cu consorţiul şi, în varianta în care vom reuşi să restructurăm proiectul şi să găsim un model financiar mai eficient în raport cu bugetul țării, pe care să-l aducem într-o zonă în care pot participa şi alte instituţii financiare internaţionale (BEI, BERD, IFC – cu care MT are programate discuții pe această temă) si dacă vom avea și o poziţie favorabilă şi din partea Eurostat, deci dacă găsim o astfel de variantă, care să fie acceptată de toată lumea, mergem mai departe. Daca nu, și se mențin datele actuale, va trebui să găsim o altă construcție a acestui proiect. Pe aceste coordonate ale restructurării proiectului continuăm până în luna aprilie discuțiile cu partenerii din consorțiul Vinci-Strabag-Aktor"

MNU

Deci se prelungeste agonia proiectului cu inca 2-3 luni in care sa se mai linisteasca valurile facute de valoarea publicata. Dupa care "restructuram modelul financiar" pentru 7 miliarde in 26 de ani...  si toata lumea va respira usurata ca nu mai platim 8.5 miliarde.

adiarc

E chiar atât de greu sa aloce cei 300 de mi-l de euro pe an ?..si sa-i introducă in deficit ?....pt a construi autostrada la un cost corect si a nu îndatora  o întreaga generație?...cu siguranta NU...pt ca majoritatea banilor s-ar întoarce la buget chiar din primele zile ale demarării construcției ,prin accize si alte taxe....
este evident ca nu se dorește ....dar acești MAFIOTIcare ne conduc caută noi portițe , de scurgere....pardon "discuta" cu potențialii constructori.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Ce ma amuza argumentul de mai sus, cel cu banii care se intorc de fapt in buget si ca de fapt statul nu cheltuie 300 mil euro/an!

Pai in cazul asta n-ar fi mai bine sa semneze contractul? In primii 4 ani statul nu cheltuie nimic, dar ii vin inapoi prin taxe si accize si impozite un mare gros din cele 1,2 sau 1,8 mld euro? Deci e clar ca e mai avantajos pentru buget, nu?  :p

Iar din castigul asta de pe primii 4 ani platim acea taxa de 0,3 mld in primii 6 ani de concesiune. Deci cel putin pana in 2025 nu pierde absolut nimic bugetul statului (in varianta in care ar construi cu banii de la buget tot ar pierde prin faptul ca cheltuie pentru intretinere).

adiarc

#5380
Te amuzi degeaba ....
Sa ne aducem aminte ca la fiecare l de motorina sau benzina , statul ia 55% ,respectiv 58%....apoi avem TVA , impozit pe profit , o groaza de biruri pe salarii , etc , etc...așa ca Da...cel mai bine e sa plătim de la buget 1,8 mld de euro IN TOTAL , din care o parte importantă se întorc la buget....la 8,5 Mld de euro toți cei care semnează nu ar mai trebuii sa vadă vreodată lumina zilei
Ma opresc aici .....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Chiar si acea suma de 1,8 miliarde pare putin exagerata, in sensul ca se vehiculeaza o suma ceva mai mica pe PiSi, care are o distanta mai mult decat dublu, unde de asemenea exista lucrari de arta dificile, tuneluri(poate nu asa lungi). Eu as zice sa le propunem celor de la CNADNR(cat mai e valabil SF-ul) sa faca o licitatie pe vreo 4-5 loturi pe aceasta autostrada, ca sigur o sa cada pretul la sub 1,5 miliarde. Pacat ca nu se doreste, fiindca asa ar trebui sa raspunda la niste intrebari destul de incomode.

adiarc

Aproape sigur suma va scădea in urma unei licitatii corecte si cu cât mai mulți participanți.....dar atunci cand faci fara licitatie , prețul creste pana la ceruri datorită "dialogului competitiv"...o găselnița bine ambalata de atribuire fara licitație....indiferent ca avem PPP sau orice alt sistem , licitația NU TREBUIE sa lipsească din peisaj.....fara concurenta si transparentă rezulta 8,5 mld de euro
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Scuze de off topic Ionut, da nu pot sa nu ridic urmatoarea intrebare? Ce a facut Aktor, Strabag si Vinci statului roman in trecut de trebuie sa ne revansam cu 8,5 miliarde? Tot ei au fost si in 2010, si banuiesc ca au ajuns atunci tot in urma unui dialog competitiv.

adiarc

Aici e vorba de fapt de reprezentanții statului si anume "Mie ce îmi iasă la afacerea asta ?"
O sa închei cu o speranța de bine
Si anume aceea ca actuala opinie publica este mult mai informata si educata , decât in urma cu 15 ani si nu va mai permite tunuri de tipul Bechtel , la puterea a zecea
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura