Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC20 on June 29, 2017, 09:35:27 PM
Quote from: NGC20 on May 16, 2017, 11:02:46 PM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

Pentru subtronsonul 2c, CFR a desemnat in 21.04.2017 castigator asocierea ALSTOM + AKTOR + ARCADA, dar din ce au ciripit niste vrabiute, FCC + ASTALDI si PIZZAROTTI au contestat.

Intre timp contestatiile s-au rezolvat.

22.06.2017

Quote
Respinge exceptiile invocate de contestatoarea IMPRESA PIZZAROTI & C SPA, cu privire la cererile de interventie depuse de Asocierea FCC – Astaldi si de Alstom Transport SA.
Respinge exceptia invocata de contestatoarea asocierea FCC – ASTALDI cu privire la cererea de interventie depusa de Alstom Transport SA.
Admite exceptia invocata de intervenienta Alstom Transport SA cu privire la cricitile contestatoarei asocierea FCC – ASTALDI vizand indeplinirea cerintelor de calificare de experienta similara si cifra de afaceri, pentru lotul 1, de catre Asocierea Rail Works.
Admite capetele de cerere din contestația depusă de IMPRESA PIZZAROTI & C SPA, in ceea ce priveste actele autoritatii contractante de declarare castigatoare, pentru lotul 1, a ofertei Asocierii ,,Rail Works".
Admite contestația depusă de asocierea FCC – ASTALDI, având ca lider pe FCC CONSTRUCCION SA.
Anulează raportul procedurii în partea dedicata ofertei depuse de Asocierea ,,Rail Works" pentru lotul 1, precum și toate actele subsecvente referitoare la această ofertă.
Obliga autoritatea contractantă ca, în termen de 15 zile de la primirea deciziei Consiliului, să reanalizeze oferta depusă de Asocierea ,,Rail Works", cu respectarea prevederilor legale și a celor evocate în motivare.
Respinge ca nefondate capetele de cerere din contestația depusă de IMPRESA PIZZAROTI & C SPA, in ceea ce priveste actele autoritatii contractante cu privire la oferta sa.
Respinge ca tardiv introdus capatul de cerere din contestatia depusa de IMPRESA PIZZAROTI & C SPA, vizand anularea solicitarii de clarificări a autoritatii contractante nr. 11/1/190/31.01.2017.
Respinge ca nefondata cererea de intervenție depusă de Alstom Transport SA in cauza avand ca obiect contestația depusă de IMPRESA PIZZAROTI & C SPA.
Admite cererea de intervenție depusă de Asocierea FCC – Astaldi, avand ca lider pe FCC Construccion SA, in cauza avand ca obiect contestația depusă de IMPRESA PIZZAROTI & C SPA.
Respinge ca nefondata cererea de intervenție depusă de Alstom Transport SA in cauza avand ca obiect contestația depusă de asocierea FCC – ASTALDI, având ca lider pe FCC CONSTRUCCION SA.

29.06.2017

Quote
Respinge excepția invocată de intervenienta SC ALSTOM TRANSPORT SA privind lipsa de interes a criticilor contestatoarei IMPRESA PIZZAROTI & C SPA vizând oferta Asocierii ,,Rail Works", depusă pentru lotul 1.

Quote from: NGC20 on June 30, 2017, 07:09:08 PM
Concluzia pentru 2c este ca trebuie reevaluata oferta asocierii ALSTOM + AKTOR + ARCADA, declarata initial castigatoare.

Oferta FCC + ASTALDI este conforma, iar oferta PIZZAROTTI este neconforma, iar contestatia lor cu privire la asta a fost respinsa.

Avem 4 contestatii la CAB a deciziei CNSC, contestatii care probabil vor fi conexate.

PIZZAROTTI -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351227&id_inst=2
FCC + ASTALDI -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351189&id_inst=2
CFR -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351316&id_inst=2
ALSTOM -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351064&id_inst=2

NGC

S-au publicat in MO.

HG 455 / 30.06.2017 -> HG "privind declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică, de interes naţional, ,,Reabilitarea liniei C.F. Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, Tronsonul 2: km 614-Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada-Simeria" pentru unităţile administrativ-teritoriale: Petriş, Săvârşin, Vărădia de Mureş, Bata, Bârzava, Conop, Lipova, Păuliş, Ghioroc - judeţul Arad"

HG 456 / 30.06.2017 -> HG "privind declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică, de interes naţional, ,,Reabilitarea liniei C.F. Frontieră - Curtici - Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, Tronsonul 2: km 614 - Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada - Simeria" pentru unităţile administrativ-teritoriale: Zam, Burjuc, Gurasada, Ilia, Brănişca, Veţel, Şoimuş, Deva şi Simeria - judeţul Hunedoara"

alecu26

Pasi mici dar siguri la CFR. Pacat ca proiectele sunt atat de proaste si se ajunge cu timpii de executie la ani si ani si ani. Chiar si dupa 5-6 ani de zile, in afara de tronsonul Micasasa-Coslariu (Arcada-Aktor) suntem tot la procente de aprox 70%.

Când va fi depunerea pentru cele doua loturi din Sighisoara-Brasov?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Vezi in sinteza licitatiilor. Deocamdata e 27.07.2017.

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Teo

Se lucreaza la supratraversarea CF de la Vintu de Jos. S-a decopertat asfaltul pe DN in zona LUTSCH 2000 si se lucreaza la amenajarea legaturii pasajului cu DN.

Initial am crezut ca se repara DN, dar cand am vazut ca lucreaza Swietelsky si au excavatoare si tasatoare la baza pasajului, am zis ca e prea mare concidenta. IN plus, nu era rea partea aceea din drum.

Una peste alta, informatie pentru colegii de trafic, s-a instalat semafor temporar si se sta cam 5 minute, asa ca daca puteti, evitati zona respectiva.

Poate cei mai in masura de pe forum sa ne dea mai multe informatii. AM prins informatia ca s-a expropriat zona, dar AC exista? este agreata solutia tehnica? intr-o vreme se specula pe forum ca ar fi prea abrupta coborarea si ar fi periculos pentru traficul rutier de pe timpul iernii, daca s-ar forma polei, gheata.


alecu26

AC exista. Solutie tehnica probabil s-a agreat daca se lucreaza.

Vreo vrabiuta la DRDP Cluj?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Phenol

@Teo: la Vintu din ce ai vazut, va fi intersectie in T cum era si inainte?

Teo

Da, cred ca da.

Sunt cam 200 m stanga si dreapta din dreptul pasajului.

Ma tot uit la acea supratraversare si cred ca se coboară cam cu viteza, nu cred ca sunt mai mult de 50 de metri de acolo pana in DN.

Era activitate si in dupa-masa asta. Cred ca actuala situatie si restrictie va dura o vreme.

Pe partea cealaltă, cu satul, au ajuns la nivel cu terasamentul.

Va voi tine la curent, pentru ca merg pe acolo de 2 ori pe săptămână, zilnic.

gymi

^
Cred ca ai vrut sa spui de doua ori pe zi ,zilnic

Trimis de pe al meu Philips_S326 folosind Tapatalk



alin_simeriaveche

Pt cei care stiu situatia mai bine. Am vazut de ieri, dar azi am observat multe camioane ce mergeau prin zona garii Simeria si pe DN7 ce ieseau de pe strazile locuite de langa Cf. Aveti informatii sa se fi apucat de lucru? sau s-a atribuit ceva pe ruta Deva Simeria? Oricum, o sa verific duminica.

Phenol

^acela ar fi tronsonul Gurasada - Simeria la care inca nu s-a semnat contractul. Vezi postarea anterioara a lui NGC20 cu cele trei contestari pentru situatia actuala.

gymi

La pasajul de la Vintu era chiar asa de greu sa asfalteze o banda provizorie si sa lase traficul normal ?
La cum se misca nu cred ca termina mai repede de o luna.Nu au pus nici macar umplutura de la pasaj pana la DN7.Nu era logic sa bage umplutura dupa care sa frezeze DN-ul?

Trimis de pe al meu Philips_S326 folosind Tapatalk


Phenol

^
Daca am inteles bine, intrebi in legatura cu limiatrea traficului rutier de pe DN pe o singura banda in zona viitoarei intersectii DN 7 si DJ 107C.  Pentru o banda suplimentara, provizorie ai nevoie de exproprieri suplimentare care costa si dureaza, cat dupa lucrare numai ai nevoie de ea, deci ar fi bani aruncati pe geam.

Oricum, a trecut doar o saptamana, decand e asa (dupa postarile de pe forum); ca si o comparatie la iesirea din Sighisoara pe DN13 de aproape timp de ~4 ani se circula doar pe o banda peste noul pod peste CF, iar acel DN nu e dublat de o autostrada.

Fiind vorba de consortiul de pe Viintu - Simeria, eu sunt de parere ca vor termina repede. Putina rabdare :).

L.E.: Mai invat si eu lucruri din legislatia romana.