News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

adiarc

#24810
Multumim Paul....

Este o zona mare neatacata,care tine pana la min6:12....pe ce lot este ? Este legat de acele tunele licitate separat ?Multumesc anticipat.

PS : daca ar putea sa ne spună cineva la ce minut , sunt delimitările între lotul 4 cu 3 si 3 cu 2
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

#24811
Ca tot vorbeam de cavalerie :). Multumim @Eurocopter, foarte buna filmarea. Pe lotul UMB nu mai e nimic de zis. Pe partea cu autorizatie, cu exceptia dealului cu coloanele indoite, sunt la 70-80%, daca nu si mai bine. Daca nu se obtine AC pe sectiunile C si D pana la primavara, nu prea are sens sa se mai intoarce UMB in santier, nu prea ar avea de ce. Pe lot 3 se misca bine, sper ca pana in decembrie sa aseze toate grinzile la podul peste Mures, fiindca la primavara nu va mai fi la fel de subtire Muresul acolo. Sunt in urma la nodul Grind, acolo ar trebui sa se apuce in cel mai scurt timp, altfel nu stiu daca vom avea ceva deschis pe acest tronson in 2016. Pe lotul 2 nu o sa pierdem berile de pariu :). Iunie-iulie 2016 e un termen realist, doar daca nu are de gand cineva sa o impinga ca si autostrada electorala in toamna.

Pentru Adi:

Lot 4: 1:06-7:41(fara autorizatie 1:06-4:31, cu autorizatie, 4:31-7:41)
Lot 3: 7:41-14:04
Lot 2: 14:04-23:00(cu autorizatie 16:50(cred)-23:00, zona tunelelor, sau mai bine zis sectiunea E din lot: 14:04-16:50)

dr4qul4

poate 16:12... aceea e zona cu tunele.

pana in minutul 6 este zona coloanelor forate rupte ale UMB-ului.....


PS. UMB sta bine si pe zona fara AC. Mult mai bine ca Imbecilio pe zona de dinainte si dupa tunele (ei practic nu au atacat nimic altceva decat pana la margina, unde sunt foarte avansati)

Se lucreaza foarte bine pe toate 3 loturile, insa observ ca pe fiecare lot avem minim o zona intarziata foarte mult. Pe lotul 3 aceasta este zona cu supratraversarea DN-ului si mai au si pasajul peste CF (imediat dupa nod) neinceput!

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

IlisescuV

Nu inteleg de ce nu se reliciteaza acele tunele? O sa fie chin portiunea Marginea - Dobra. Si acum este cea mai periculoasa si proasta portiune.

NGC

La Traian Vuia au lasat asa si au de gand oare sa lase tot asa vechiul DN68A? :o
Parca a mai dat si adiarc un exemplu de pe centura Sibiului.



Iar aici ce fac cei de la Salini - Impregilo? Demoleaza deja? :lol:



adiarc

#24815
Str de uzura ar fii ieșit prea bine pt standardele lor...trebuie putin denivelat :)

acum oare ce-o fii acolo ..? Ca probe , atat de mari , sigur nu sunt ....si nici nu e exact pe mijloc , ca sa fie vreun stâlp pt .camere..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Am pus anotări pe film pentru a evidenția capetele de lot și câteva zone cu probleme.

istvan78

Quote from: Cozak on October 27, 2015, 09:19:33 AM
PS. O supozitie, Neaga zicea de un giratoriu temporar( de fapt giratoriile vor fi cele ale nodului) la Margina la niste bretele provizorii care coboara imediat dupa traversarea caii ferate, ptr ca supratraversarea DN nu e posibila anul acesta si pare abandonata. Ce ziceti?
Nu cred ca e loc suficient intre calea ferata si DN sa cobori de pe terasamentul ala, trebuie sa fie totusi destul de inalt....
In plus, nici restul lotului spre Lugoj nu poate fi dat in folsinta anul asta.

Dar progresul mi se pare bun, asa ca la primavara imediat ce vremea permite, nu va mai f imult de lucru pentru a da in folosinta aceasta bucata...

In alta ordine de idei, eu tot nu reusesc sa "vad" autostrada pe dealul ala intre Soimus si Bejan (lotul UMB)... :o

Lotul 3 (Comsa-Aldessa) avanseaza mai bine decat ma asteptam, dar ma indoiesc ca termina la termen (Mai '16, parca?). Oricum, de folos ar fi deocamdata doar bucata dintre Grind si Ilia, cu nodurile aferente. Asta am putea vedea pana in vara dat in folosinta.

Multumiri Eurocopter!

Nelu63

Multumim.  Acum fac legatura intre poze si dispunerea lor pe traseul autostrzii. Inca odata multumim tuturor pentru reportajele de azi: Eurocopter,  rocklee, Cozak, horatiu, ddfab,celor care ne-au rasfatat azi cu poze si cu superba filmare care a pus capacul . Sunt foarte incintat de ce am vazut si de efortul vostru fizic si financiar! Inca odata FELICITARI !!!   :gj: :gj: :gj: :cheers:

dorum

destul de urat lucrat pe LD2; nici macar in zonele cu asfalt nu exista rigole laterale, iar peisajul pe langa terasament arata jenant, spre deosebire de organizarea lor de santier (birourile) inconjurata de tuia si verdeata....

cutter

Dacă sunteți încântați de filmări, vă rugăm donați pentru a putea continua să facem aceste filmări pentru voi. Vă mulțumim!



rocklee

eurocopter ....felicitari abea am asteptat sa vad stadiul lucrarilor la toate loturile inpreuna ...mai ales la lotul2 si 3...

inca o data felicitari...  :gj: :captain::drunk: :drunk:

AFC

Quote from: dorum on October 27, 2015, 11:19:39 AM
destul de urat lucrat pe LD2; nici macar in zonele cu asfalt nu exista rigole laterale, iar peisajul pe langa terasament arata jenant, spre deosebire de organizarea lor de santier (birourile) inconjurata de tuia si verdeata....
Adevarat, Salini lucreaza urat. Stiti vorba " cine se aseamana se aduna" :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

cezar-mario2012

 După ce am văzut filmele de mai multe ori am niște nelămuriri:
  1. Pe lot 3 nu se poate face descărcare provizorie la capătul lotului în Dj 144 (spre Holdea )? Diferența de nivel este mică și la câteva sute de metri de DN, la minutul 14:04, astfel am câștiga circa 10 km și ar rămâne doar 15 km de mers pe DN până la nodul de la Margina.
2. Ce fac pe lot 2 de la minutul 16:46 la 16:51, DC trece printr-un pasaj superior peste autostradă, atunci de ce au decopertat pe dreapta?