News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

get

^^^ Adică nu călare pe bicicletă. Când mergi pe jos și duci bicicleta de coarne se cheamă că ești pieton. Se legiferează o regulă de bun simț care până acum nu era evidentă tutulor.

dr4qul4

sper sa treaca si la amenzi.
atat pentru biciclisti care trec pe trecerile de pietoni calare cat si pentru soferii care nu le acorda prioritate
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli

Quote from: get on July 29, 2013, 06:20:15 PM
^^^ Adică nu călare pe bicicletă. Când mergi pe jos și duci bicicleta de coarne se cheamă că ești pieton. Se legiferează o regulă de bun simț care până acum nu era evidentă tutulor.

OK, asa ma gandeam si eu, dar regula asta era in decretul de cand am dat eu scoala, adica acum vreo 18 ani. A fost scoasa vreodata?!  ???
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Atenţie, şoferi! Poliţia s-a dotat cu super-maşini, care identifică din mers pe cei fără permis, fără centură sau care conduc maşini furate.
Quote
..."Începând de astăzi, orice maşină care va trece pe Autostrada Soarelui, unde va fi montat acest dispozitiv, va fi scanată, iar în cazul în care aceasta se găseşte pe lista neagră, poliţistul va fi alertat şi va acţiona în consecinţă", au explicat oficiali ai Poliţiei Române.

....Maşinile sunt dotate cu aparate radar, sistem automat de depistare a numărului de înmatriculare, asigurând astfel accesul poliţistului la toate informaţiile din bazele de date ale Poliţiei"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

phb2

#425
Autoroutes : Les Bandes d'arrêt d'urgence
------------------------------------------------
Je suis de retour de mes vacances en Roumanie. J'aurais de quoi écrire un roman.
Je voudrais signaler dans cette rubrique - sécurité routière - l'inconscience de trop d'automobilistes roumains ; je suis effaré de leur imprudence ( ou de leur manque d'informations ). Les bandes d'arrêt d'urgence des autoroutes NE SONT PAS des parkings Ni des aires de détente ou de jeux pour les enfants. Éviter aussi d'ouvrir les portières côté circulation ! L'espérance de vie sur une bande d'arrêt d'urgence est limitée à quelques minutes.
En cas d'arrêt urgent, allumer les feux de détresse, placer le triangle de danger au moins 100 m1 avant la voiture, enfiler les gilets fluorescents, et SURTOUT, placer rapidement tous les occupants de la voiture en sécurité DERRIÈRE la glissière de sécurité.

laurashgeo

Foarte bine zici @phb2!!
Nici eu nu stiam ca trebuie sa stai dupa glisiera in caz de defectiune a masinii, insa in ultima vreme am vazut multe masini pe banda de urgenta, iar soferii erau dupa glisiere cu vestele reflectorizante pe ei.

bgd77

Am vazut si eu in Franta o situatie de acest gen. Masina defecta era oprita pe banda de urgenta cu avariile pornite, la 50 sau 100 de metrii in spatele ei era un triunghi pus, iar ambele persoane erau dincolo de glisiera, la cativa metrii de ea, pe un taluz, fiecare cu vesta reflectorizanta pusa. Am ramas placut impresionat de scrupulozitatea cu care au respectat acei oameni legea.

dr4qul4

la noi, stai dupa glisiera doar daca vrei sa nu te vada cineva si nu gasesti un spatiu de servicii deschis  :lol:

iar vesta reflectorizanta si triunghiul stau bine mersi in porbagaj.

e un pic cam prea tras de par, poate doar cand e ceata-ploaie-noapte, altfel ziua nu vad rostul.

asta nu inseamna ca sunt de acord cu opririle aiurea pe banda de urgenta si mai ales nu-i suport pe cei care depasesc pe banda de urgenta blocand astfel accesul politiei/salvarii (lucru frecvent in special pe A1 cand la intrarea in Bucuresti se produce un accident)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Eu am patit in Germania pe autostrada 9 aproape de Nurnberg, am sunat pe 112 am vb in engleza si mi-a explicat acest lucru la tel, sa scot triunghiul, sa pun vesta pe mine si sa trec dincolo de glisiera pana vine  ADAC ul de m-a scos afara.
Curentul de aer produs de tirurile de pe banda 1 e ft puternic, misca bine de tot masina, deci isi are rostul masura.
La noi am vazut masina pe banda de urgenta, pe avarii, iar pe capota era intinsa masa cu de toate .... se ospatau indivizii. :(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Archi

Quote from: dr4qul4 on August 22, 2013, 12:37:53 PM
la noi, stai dupa glisiera doar daca vrei sa nu te vada cineva si nu gasesti un spatiu de servicii deschis  :lol:

problema in RO nu e ca sunt inchise spatile de servicii, ci ca nu exista pe unele autostrăzi

laurashgeo

Problema este educatia rutiera!!!!
Unde avem noi in Romania sute de km legati doar pe autostrada sa moara pasagerii de foame? Recunosc ca la primul meu drum pe autostrada eram doua masini si am facut popas pe banda de urgenta. Citisem eu in regulament, insa pana nu vezi cu ochii tai e greu sa intelegi notiunile teoretice.
Sper in schimb ca tinerii si copiii din ziua de azi vor avea ocazia sa vada autostrazi inainte sa faca scoala de soferi si sa nu mai serveasca masa pe capota sau sa intoarca pe autostrada!!

vancouver

Capul de pod mioritic ucide din nou:

Bărbat mort după ce maşina pe care o conducea a intrat într-un cap de pod, apoi a luat foc: http://www.gandul.info/stiri/barbat-mort-dupa-ce-masina-pe-care-o-conducea-a-intrat-intr-un-cap-de-pod-apoi-a-luat-foc-11267786

QuoteUn bărbat în vârstă de 43 de ani, din Craiova, a murit, vineri dimineaţă, după ce maşina pe care o conducea a intrat într-un cap de pod şi apoi într-un gard, după care a luat foc, accidentul producându-se în judeţul Gorj, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Accidentul a avut loc în comuna gorjeană Plopşoru, în jurul orei 04.00, când bărbatul a pierdut controlul volanului, maşina intrând într-un cap de pod şi apoi în gardul unei case de pe marginea drumului. Imediat după impact, autoturismul a luat foc.

Doi localnici au sărit în ajutorul bărbatului după ce au auzit zgomotul produs de impact.

"Era un nor de praf când am ieşit eu la poartă. Maşina începuse să ardă şi focul se apropia de picioarele şoferului. El era căzut în afară, prins în centură. Am tăiat centura cu un cuţit şi l-am tras complet în afară, ferindu-l de foc", a declarat pentru corespondentul MEDIAFAX Marian Bratu, un localnic care a intervenit pentru a-l salva pe şofer.

Bărbatul a sunat la 112 pentru a anunţa accidentul, iar la faţa locului a sosit o ambulanţă, însă echipajul medical nu a mai putut face nimic pentru salvarea şoferului.



DE CE OAAREEEEE IN TOOOOATA GERMANIA SI AUSTRIA NU AM VAZUT NICI UN SINGUR CAP DE POD ???? Sau daca totusi exista poate rarisim, fie e protejat de un parapet, fie e pe un drum realmente "de la țară", deci slab circulat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

radutm

#433
Quote from: vancouver on August 23, 2013, 11:32:44 AM
DE CE OAAREEEEE IN TOOOOATA GERMANIA SI AUSTRIA NU AM VAZUT NICI UN SINGUR CAP DE POD ???? Sau daca totusi exista poate rarisim, fie e protejat de un parapet, fie e pe un drum realmente "de la țară", deci slab circulat.
Te rog sa nu tipi cu CAPS LOCK pentru ca se aude mesajul. Trebuie sa intelegi Romania daca vrei cu adevarat un raspuns. Raspunsul la intrebarea ta este pentru ca in Germania drumurile nationale si judetene nu tin loc de autostrada si cine merge pe ele respecta limita de viteza. Daca vor viteza merg oricand pe autostrada. Pentru ca in Germania configuratia localitatilor este una urbana, spre deosebire de satele romanesti unde abia daca se intrevad primii germeni ai unei organizari de tip urban. Nu putem face abstractie de existenta lor, sa le demolam si sa le facem "car friendly", trebuie sa ne adaptam la ele daca vrem sa le traversam cu masina. Daca nu, sa construim drumuri care le ocolesc, dar nu putem amaneta viata oamenilor din aceste localitati pentru bunastarea soferilor. Acel podet are o importanta mare pentru acesti locuitori, fie ca ne place sau nu. Ei nu trebuie sa dea socoteala niciunui sofer despre modul - bun, rau - in care isi organizeaza viata si comunitatea in care ei traiesc. Scurgerea apelor pluviale se face in subteran in Germania, pe cand cea de la noi se face in santuri, iar in aceste conditii, acel podet devine f.important. Cine a avut un minim de contact cu lumea satului stie ca un podet fara capete este periculos in viata de zi cu zi, atat pentru masini cat si pentru oameni. Ideal ar fi ca scurgerea apelor pluviale sa se faca in subteran si totul sa fie acoperit. Atunci nu ar mai fi nevoie de podete si nici de capete de pod. Dar asta presupune investitii masive si in lucrari hidrotehnice in vatra satelor. Asta in conditiile in care prioritatile tin de apa potabila si canalizare. Mai e cale f. lunga.
cont inchis

vancouver

#434
Ce vorbesti???? Cum sa nu le putem demola??? Da, ce avem oase in burta. Ne place sa ne masacram singuri?
Ba mai mult, exista localitati si drumuri in România, unde lipsesc cu desavârsire, si anume dintr-un motiv foarte simplu: a fost facut si trotuarul. Si atunci dispar râpele rigolelor de lânga drum, dispare necesitatea podetelor de acces la curti peste aceste râpe. Este asa de simplu. Iar existenta unui trotuar in localitate mi se pare absolut necesar si banal.

Eu deplâng de fapt, ca la reabilitarile de DN nu s-au facut si trotuare, ca parte integranta normala a unui sistem rutier modern si civilizat. Si nu e nici un fel de investitie majora. De altfel pe multe drumuri judetene reabiliatate s-a si facut asta. Deci pe DJ se poate, doar pe DN nu se poate. Bravo.

Cand citesc la tine ma apuca si rasul si plansul: auzi aberatie: "Acel podet are o importanta mare pentru acesti locuitori, fie ca ne place sau nu." - deci tu ai inteles ca eu vreau sa desfiintez podetele de acces la gospodarii??? Tu asta intelegi din postul meu? Credeam ca discutam la nivel de oameni seriosi, de solutii in care nimeni sa nu fie "păgubit". Eu cer o solutie mai avansata (trotuare), nu una tembelă (eliminarea podetelor fara a le inlocui cu nimic).

Am scris altădată despre neajunsurile sensurilor giratorii. Unii au inteles de aici ca pledez pentru revenirea la intersectii in cruce - evident mai periculoase. Alooo. Ma refeream la necesitatea unui pasaj denivelat in locul sensului giratoriu. Adica o solutie mai evoluata.  :o
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.