News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iuli

Daca va uitati bine in sensul giratoriu cand ajungem impreuna este scris Timisoara pe albastru si nu e pus semnul de autostrada. Cred ca asta l-a confuzat pe om.  :o Adevarul e ca dupa pasajul de la nod mai e un sens giratoriu si abia acolo se face distinctia dintre Timisoara cu autostrada si Timisoara pe DN. Oricum, sa zicem ca esti confuz si iesi din sensul giratoriu aiurea, nu e nicio scuza sa intri pe sensul celalalt si sa vii hotarat pe autostrada. In cazul asta intri, asta e... si vezi la prima iesire ce faci. Mai ales ca in cazul lui, urmatorul nod e cam la un kilometru, nici nu apuca sa isi ia avant ca si iesea si ajungea exact de unde a plecat.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

danutzu_1069

Dar nu ne-ai spus care-i nodul cu pricina, si pe ce sens  mergeai.

iuli

Am scris in descrierea clipului de pe YouTube. Veneam dinspre Timisoara si la nodul Arad Sud s-a intamplat!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

afreddyapp

Noroc ca i-ai iesit in cale,cine stie ce "grozavie" putea face daca apuca sa intre pe autostrada.
Dar ai "uitat" sa-i mai spui ceva...."xenoanele" after-market ce cauta pe masina.
Acest fenomen de "impodobire" a masinii, cu tot felul de lumini neomologate, a luat o amploare foarte mare in Romania.
Politia rutiera si RAR-ul nu fac absolut nimic pentru a stopa fenomenul!!!

mns

Am mers odata cu cineva si in loc sa o ia spre Timisoara pe A1 de pe DN69, a luat-o spre Nadlac, iar chestia e, chiar daca indicatoarele nu sunt cele mai bune in unele cazuri, oamenii sunt pur si simplu batuti in cap. Exista o lipsa sau o scarba totala in Romania fata de absolut orice inseamna reguli, iar asta se vede si pe sosele. Daca nenea ala belea ochii putin, si-ar fi dat seama pe unde trebuie sa o ia, dar la fel ca si in cazul intamplarii prin care am trecut eu, oamenii nu dau doi bani pe semne, mai ales astia mai batrani, care cred ca le stiu pe toate.

De ce credeti ca mai toate sensurile giratorii noi care sunt semnalizate foarte bine arata ca dupa razboi cu urme de masini ce le-au luat din plin? Pentru ca gigelul stie el mai bine, chiar daca n-a mai condus pe acolo de 2 ani.



adiarc

Centura Sibiu

zau ca n-ar strica achizitonarea acelor utilaje care spala parapetii plus unele care spala asfaltul

atat parapetii cat si marcajele sunt practic invizibile,noaptea



nici ziua nu se prea vad marcajele





jumatatile de masura si stilul de lucru - merge si asa,al CNADNR...parapeti schimbati,dar fara montarea elementelor reflectorizante





bonus...M-tii Fagaras



La Multi Ani si Multa Sanatate.Un nou an cu simplificarea drastica a constructiei de autostrazi

Numai bine.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bgd77

S-a discutat si in Parcare despre "minunea" aceasta. Conform Codului Rutier, circulatia pe sens opus se pedepseste cu amenda clasa 3 si 60 zile de suspendare a dreptului de a conduce (vezi art. 101, aliniat 3, litera d) de aici http://e-drpciv.ro/legislatie/codul-rutier/). Dar poate se aplica si alte articole/litere.

Oricum, am trimis o sesizare la Politie, cum primesc raspuns anunt aici.

TibiV

Tot pe tema mersului pe contrasens...
Am gasit o stire cool din ianuarie... 2015 !
Cu o doamna care a ramas fara carnet pentru cele 60 de zile amintite de bgd77...
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/ar-fi-putut-sa-produca-o-tragedie-un-sofer-teribilist-s-a-filmat-in-timp-ce-gonea-pe-contrasens-pe-autostrada.html
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

#1450
Ploiesti, azi de dimineata. Cum era sa-mi incep anul dind bot in bot cu un TIR: el vine pe traseul rosu (iesirea de pe DN1/Centura de Vest a Ploiestiului, eu sa ies pe centura (albastru). Ce naiba mi-a spus mie ca el va intra in oras nu stiu, el a facut stinga (are tot dreptul) iar eu observ in ultimul moment un semn de Cedeaza trecerea dupa niste tufe! Ma-nfig in frine si intepenesc masina lasind omul sa-si vada de drumul lui.



In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

Ce ai patit tu este o problema impartita intre siguranta circulatiei si mentenanta drumurilor...
Pentru ca in imaginea din Street View se vede un tufis fix inaintea semnului de "Cedeaza"...
Si este greu de spus cat o fi crescut tufisul fata de momentul cand a fost facuta poza.


Probabil ca tufisul a crescut mult de atunci, si mai mult ca sigur ca nimeni nu l-a "tuns" pentru a nu obtura indicatorul... Problema generalizata si in orase... Va amintiti de accidentul lui Teo Peter din 2004 ?...

@Io
Foloseste imagini de satelit din GMaps, nu din GEarth, pentru ca se pare ca sunt improspatate mai des.
Iata cum se vede nodul in cauza in versiunea Google Maps:



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

#1452
Quote from: gruiarew on December 31, 2015, 04:43:02 PM
Am găsit şi eu o minune:

http://0-100.hotnews.ro/2015/12/31/video-un-sofer-pe-contrasens-pe-autostrada-langa-sebes-in-romania-rata-mortalitatii-in-accidente-auto-este-aproape-dubla-fata-de-media-ue

Ştie careva ce sancţiuni se aplică pentru asa ceva? Sper că nu e placa aia cu "condusul pe contrasens pe un drum cu sens unic". Eu nu-mi pot da seama cât de orbi pot fi unii să nu vezi semnele, marcajele şi să nu te prinzi că ceva nu e bine...

Asta imi aduce aminte de un banc:
Un individ mergand pe autostrada aude la radio: Atentie extrema pe autostrada X, un conducator auto circula pe contrasens!
La care tipul izbucneste nervos: nu UNUL domnule, TOTI!!

nirolf

Încă o victimă pe DN2, se pare că tot din cauza circulației pe acostament. CNADNR-ul se mai gândește la soluția 2+1 alternativ. Până când?

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/accidente-mortale-din-cauza-zapezii-pe-soselele-din-romania-un-barbat-a-scapat-pentru-ca-a-coborat-la-timp-din-masina.html

QuoteBarbatul de 53 de ani, care a pierit in accident, se indrepta spre Bucuresti. Urma sa o intampine, la Aeroportul Otopeni, pe cumnata lui. Pe DN85, in localitatea Limpezis din Buzau, a facut un popas si a oprit pe banda de urgenta, iar cumnatul lui - pasager in masina - a coborat o clipa din autoturism.

In urma impactului, soferul de 53 de ani a murit pe loc. Sotia lui - care se afla si ea in masina - a fost ranita grav si a fost dusa de urgenta la Spitalul din Buzau. Tot acolo au ajuns si doua fetite din celalalt autorism.

Sofer: "Era pe partea carosabila, dupa prima banda si unul care a fost in fata mea a depasit pe axul drumului fara sa dea semnal si eu cand l-am vazut, l-am vazut prea tarziu. Nu avea lumini, nu avea avariile pornite."

Un rol nefast l-a avut si drumul acoperit cu zapada. Pe o asemenea vreme politistii le recomanda soferilor sa nu apese prea tare pedala de acceleratie pentru ca distanta de franare creste considerabil.

Raducu Popa

Pe E85 se petrec foarte multe accidente mortale. Profilul drumului (1, 5+1, 5) invita la depasiri riscante, opriri aiurea, viteze mari. Noaptea e jale. Nici macar ochi de pisica pe marginea drumului nu sunt, marcaje proaste. Solutia ar fi un fel de "schnellstraße" la nemti, 2+1 alternat http://static.panoramio.com/photos/original/24037955.jpg  ...cu parapete median pe unele portiuni si intersectii denivelate.
Podurile, acum , sunt facute 2+2.