Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pasadia

#2625
Live va transmit din coada de pe sensul spre Sebes: alt accident la nodul Sibiu DN 14, lumea se baga de zor pe banda de urgenta.

Ionut

Pai normal. Că banda de urgență e făcută să mergi pe ea când e accident. Of... multe mai avem de învățat.

perfidus

#2627
Nu ne invatam decat cu munti de chitantiere de la Politia Rutiera. 
Astia trebuiau luati la rand de un alt echipaj deplasat urgent in zona si impartiti "fluturasii" cu amenda la fiecare. De ce avem camere de supraveghere pe autostrada, sisteme de multe milioane de euro?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adiarc

Pasadia

http://www.turnulsfatului.ro/2017/06/21/femeia-ranita-ieri-in-accidentul-de-pe-a1-este-in-stare-foarte-grava/

Deci nepăstrarea distantei ....legat de lucrari chiar sunt ok semnalizate pe timp de zii ,insa trec cam zilnic si exista de fiecare data șoferi ( din fericire o minoritate ),care ori nu reduc viteza conform presemnalizarii ( 100 / ora si apoi 80/ ora,ori,daca tu mergi cu 80 stau ca niște cretini lipiți in spate....adica exact ceea ce sa intamplat in accidentul menționat de tine.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

oaspetele

http://www.bistriteanul.ro/foto--accident-grav-la-sieu-magherus-o-femeie-a-murit-dupa-ce-a-fost-lovita-de-un-camion-pe-trecerea-de-pietoni-1498025752969.html

Accident grav la Șieu Măgheruș. O femeie a murit, după ce a fost lovită de un camion pe trecerea de pietoni
Incurcate sunt caile...rutiere.


Allex

De asta trebuie sa ne asiguram mereu cand traversam, chiar si la semafor cand avem verde. Mai degraba o injuratura decat scaun cu rotile sau mai rau, Doamne fereste.

Acum doua saptamani unui coleg i s-a stricat ambreiajul FIX cand a incetinit la trecerea de pietoni. Masina a ramas blocata in viteza si nu reusea sa se opreasca. Foarte putin a lipsit ca sa nu calce o femeie care nu s-a asigurat, noroc ca s-a apucat de claxonat (s-a panicat cand a vazut-o in fata masinii). Binenteles, tot ea cu gura mare dupa aia, ca doar era pe trecerea de pietoni.

Asa ca va recomand sa va asigurati tot timpul cand traversati, chiar daca e trecere de pietoni (e obligatoriu prin lege) cat si la semafor cand e verde.

Sent from my SM-J105H using Tapatalk

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

#2631
Pai Godina amendeaza pietonii care traverseaza fara sa se asigure, chiar pe trecerea de pietoni. Are el o vorba: "aici zace cel care a avut prioritate"

Nu vreau sa apar pe soferul criminal dar si pietonul putea sa fie mai prudent... Am vazut video, femeia se uita spre dreapta inainte sa inceapa traversarea... Cand in sfarsit se uita spre stanga (cred ca incepuse deja sa traverseze), vede camionul si... o ia la fuga pe trecere. Din pacate si camionul incearca sa evite prin viraj stanga. Daca ea n-o lua la fuga sau camionul nu incerca sa evite, probabil nu se intampla...

Sigur, daca incurajam pietonii sa se asigure si sa renunte la traversare nu facem decat sa incurajam soferii care ignora trecerile... dar pana la urma e vorba de viata pietonilor...

adiarc

Quote from: adiarc on June 20, 2017, 09:42:43 AM
...Din pacate nu e un fenomen cu totul izolat.Pe centura Sibiu se practica chiar statul la ocazie.



Politia Autostrazi?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nirolf

Cum rezolvă CNAIR problema siguranţei de pe cel mai periculos drum din România: Strabag aşteaptă de 4 ani să înceapă lucrările

QuoteCompania de Dumuri a semnat încă de la finele lui 2012 contracte pentru rezolvarea problemei accidentelor de pe cea mai periculoasă şosea din România, DN1. Deşi a fost obţinută şi finanţare europeană pentru acest obiectiv, în prezent nici măcar nu au fost demarate lucrările pe cinci dintre cele şapte loturi ale drumului.

[...]

Pentru loturile 2 şi 3 au fost semnate contracte încă din vara lui 2013 cu Strabag, respectiv Asocierea Sevicon Obras e Infraestructuras, SL - Arcion S.A.Construcciones - Cantera del Vertice S.A. Aceştia nu au primit însă nici până acum ordinul de începere a lucrărilor de la CNAIR.

Printre problemele identificate, de exemplu, pe lotul Strabag se numără: nefinalizarea procedurilor de expropriere în Prahova şi Ilfov, expirarea termenului de valabilitate a Certificatelor de Urbanism emise de primăriile Tâncăbeşti, Ciolpani, Săftica dar şi necesitatea realizării unui audit de siguranţă rutieră, potrivit informaţiilor de pe site-ul CNAIR.

stangabriel

#2634
Pe Dn 1 Ploiesti Bucuresti se gandeau ca vor face ca firea in Bucuresti. Facem giratoriile si punem limitatoare de viteza, cheltuil cateva milioane de euro, apoi vedem cum functioneaza. De ce sa irosim cativa lei pe un amarat audit de trafic.

Sunt 2 intersectii la Balotesti si se fac cozi imense . Daca nu e corect realizata limitarea traficului , va fi haos. Sa vedem A3 intrata in Bucuresti pana la Barbu Vacarescu, cu Fabrica de glucoza largita , apoi vorbim sa lasam Dn1  doar pentru navetistii de la sud de Ploiesti.

Cat despre alte sectoare ale Dn1 , acolo sunt criminali.

TibiV

Ce or vrea sa faca ?...
Si oare se mai  tine ?...

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1586-13062017

Quote
27 iunie 2017 – Dezbatere naţională PIN - Index de Performanţă siguranţă rutieră Siguranţa Rutieră în România – Provocări şi oportunităţi, Bucureşti
Ministerul Transporturilor, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Bucureşti, 27 Iunie 2017, 09:30 – 17:00

Sub înaltul patronaj al Ministerului Transporturilor, Autoritatea Rutieră Română, Banca Mondială și Consiliul European pentru Siguranța Transporturilor (ETSC) organizează evenimentul PIN Talk "Siguranța rutieră în România: Provocări și Oportunități", cu participarea experților internaționali în domeniul siguranței rutiere.

Conferința  - Siguranţa rutieră în România – Provocări şi oportunităţi - va reuni principalii actori din domeniul siguranței rutiere, reprezentanți ai autorităților naționale, experți în siguranța rutieră, ONG-uri și alte părți interesate şi se constituie ca o platformă pentru schimb de experienţă pe linia siguranţei rutiere între experţi din domeniu şi autorităţi. Vor fi abordate oportunitățile și provocările pentru îmbunătățirea siguranței rutiere în România, punându-se accentul asupra rolului camerelor de supraveghere a traficului rutier, infrastructurii rutiere și formării conducătorilor auto. Scopul dezbaterii este de a îmbunătăţi cooperarea între statele membre ale Uniunii Europene, pe linia implementării măsurilor şi acţiunilor de siguranţă rutieră care să conducă la atingerea ţintei europene de reducere la jumătate a numărului de accidente şi decese rutiere din Europa, până în anul 2020.

Participarea este gratuita dar locurile sunt limitate.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut



Cristi N

Din cauza unui blocaj în achiziționarea, pe plan național, a panourilor de semnalizare rutieră, drumarii din Timişoara şi le-au confecţionat în regie proprie, în atelierul de la sediul central din Timișoara.
QuoteS-a lucrat timp de o lună și jumătate la crearea a două panouri: primul este un panou fix, pliabil, alimentat cu acumulator, iar al doilea este un panou mobil, care poate fi montat pe caroseria mașinii, o Dacie Dokker. Materialele din care au fost confecționate panourile au fost achiziționate în regie proprie.

"Analizăm posibilitatea de a produce asemenea panouri și pe viitor, pentru a dota autoturismele de intervenție din zonele cu restricții, pentru a fi în posesia Centrelor de Întreținere și Coordonare de pe autostradă și pentru a fi folosite de Districtele de drumuri naționale din administrarea DRDP Timișoara", a declarat directorul regional, Horațiu Simion.

SB76UFO

#2639
Si inca o data , poate incet, incet invata toti cum se procedeaza atunci cand trec Ambulantele, Pompierii sau Militia
https://www.facebook.com/ARDRechtsredaktion/videos/831671453667724/
"Prostia este eternă și invincibilă"