Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

naivu

Credeti ca o profite de inchiderea A1 de joi 25.03 si vor pune cele 14 grinzi (peste breteaua de acces Lancram>DN1>A1>Deva) cat se suprabetoneaza pasajul bretelei 3 peste A1?

hefaistos

^^ Noi nu avem nimic cu italienii. Doar cu Pizzarotti. Și in curând cu Tirena Scavi.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

gdo


florinalba

Multumim , a mai fost postat cu cateva pagini in urma.  :D :D :D

danutzu_1069

Eu nu prea inteleg care este legatura, facuta de unii colegi, intre inchiderea autostrazii (desi in Ziarul Unirea s-au specificat clar lucrarile care se vor efectua) si mutarea grinzilor???
Grinzile nu "vor merge" pe autostrada ci pe scurtatura, pe drumul tehnologic....
N-au pe unde sa iasa pe autostrada...

Ala de este denumit "alimentator" are denumirea tehnica de "macara portal pe roti" si va ramane sa incarce grinzile pe trailere, descarcarea se va face cu macara, direct "la gura" lansatorului.

Marea explicatie la intrebarea care framanta lumea, de ce au demontat / mutat lansatorul este ca timpul de deplasare in lungul podulul este extrem de mare, o cursa dus-intors dureaza.....muuult.

Eu as avea o intrebare mai desteapta... De ce nu au mutat lansatorul pe role, pe pod?
Mie logica imi spune ca era suficient sa mute "caprele" pe care "se asaza" lansatorul ca sa ia grinda de jos .... iar lansatorul se "plimba" pe gol, in lungul podului...
(lansatorul are capetele simetrice, adica acelasi tip de sanii, la ambele capete)

GAC

Eu ma intreb daca exista un calendar al lucrarilor ce mai sunt de executat.
1. Ma gandesc in primul rand la bretelele catre Deva. Din moment ce s-au suprabetonat, acolo este o lucrare de 2-3 saptamani in ritm andante... doar sa se termine perioada ploioasa.
2. Bretelele de viteza catre Bucuresti - nu ma hazardez la estimari pentru ca nu sunt pe drumul critic, dar totusi sunt curios cand vor incepe armarea pe viaductul - opera lansatorului;
3. Capatul nordic al lotului, care arata in continuare dezolant, desi nu ar mai fi chiar atat de mult de lucru.
Eu sunt curios daca vor lucra organizat cu echipe dedicate pe fiecare santier in parte, sau vor lucra de-a valma asa cum ne-au obisnuit pana acum.
Urmatoarea intrebare fireasca este legata de bani.

skydreamer

^^ Nu am vreo pregatire in domeniu, dar ma gandesc ca singurul motiv logic pentru care nu au mutat lansatorul pe pod ar fi ca are o anume orientare si ar fi trebuit intors cu 180° ca sa poata monta grinzile din cealalta parte

ovicor

Se face referire in comunicat si la instalarea unor portaluri. Cred ca unul este cel din vestul nodului, la confluenta cu A1 a bretelei Turda -> Deva. Altfel va trebui intrerupta circulatia iarasi. Montarea celor 14 grinzi cu procedura anterioara n-ar fi afectat traficul de pe A1, ci doar iesirea dinspre Sibiu si intrarea spre Deva. Se putea apela la intreruperea traficului pe cele doua bretele ciclic, la montarea/ fixarea fiecarei grinzi. Sau utilizarea intrarii si iesirii prin Sebes Vest.

naivu

Exact, intrarea în A1 spre Deva (atât pt cine vine dinspre Turda pe A10 sau DN1 cât și pt cine vine dinspre Sebeș pe DN1) trece pe sub deschiderea pe care sunt de montat cele 14 grinzi.

gicu

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/o-portiune-din-autostrada-sebes-turda-are-mari-probleme-din-cauza-infiltratiilor-de-apa-zidul-de-sprijin-deja-executat-se-misca-1470635

Articol în Digi despre alunecările de la Alba Nord / Sântimbru. Cu citate din Ionuț și Cătălin Drulă care explică ce se întâmplă.
Ionuț spune că e incert termenul de deschidere, Cătălin că nu va fi afectat și se deschide anul ăsta.

KnX

#24445
O fi știind Cătălin (dl. ministru) mai multe despre problemele și soluțiile la ele, din zona Oiejdea decât Ionuț?
"Sunt vreo două, trei care sunt pe masă. În mod cert se va găsi o soluție astfel încât acest lot să fie finalizat în acest an".
Este clar că nici el (Cătălin) nu crede că lucrările vor fi gata în vară, adică la finele lunii august, mai exact.
Nu inventăm noi acuma apa caldă în materie de drenaje.
Fiindcă totul felul de drenaje se făceau la noi și dinainte de Revoluție.
E clar doar că apa face ca acel zid de sprijin să se miște.
Eu zic că dacă se știe cine va plăti lucrările suplimentare de drenaj ale acelor ape (Statul român sau Aktor), mai rămâne doar ca să se pună lucrurile în mișcare.
Deși, precum deja ne-au cam obișnuit, grecii se pare că încă-și fac siesta de după amiază...

paulmare

knx a spus florin74 acum cateva zile ce o sa faca pe termen scurt

RaduG

FB Horațiu Cosma

,,Am efectuat o nouă vizită pe Autostrada Sebeș - Turda tronsonul 2 - care cuprinde ultimii 24 de km nefinalizați ai acestui drum de mare viteză.
Lucrările sunt la aproximativ 85% stadiu fizic, se avansează la podul peste calea ferată de la Teiuș și la zidurile de sprijin din zonă, se lucrează la rigole, terasamente sau pământ vegetal pe taluzuri și se așterne asfalt.
Așa cum a accentuat și ministrul Transporturilor Cătălin Drulă în discuția recentă pe care a avut-o cu conducerea companiei grecești care a câștigat acest contract, nu suntem mulțumiți cu mobilizarea și ritmul de lucru de pe acest șantier. Este necesară o îmbunătățire consistentă pentru finalizarea lucrării în această vară.
Vom monitoriza foarte serios graficele furnizate de constructor. Compania de Drumuri are tot sprijinul nostru pentru a aplica penalități contractuale, dacă va fi nevoie."

https://www.facebook.com/100001038370373/videos/4117364348308137/

Ionut

Păi si zidul? Zidul, Horatiu?!? Cum facem cu marele zid oiejdean?  :-[

reed

Facem tunel sub alunecare,sau pod hobanat peste deal