Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dragos76

#16695
@jaston, mai degrabă presiunea o să fie pe aceste loturi că sunt cam singurele în lucru :).
Ar mai fi doar bucățile din A3 unde lucrurile ori merg pe făgașul bun și prin vara se vor finaliza (Astaldi, Trameco/Selina), ori lotul Straco unde chiar nu ai nici o speranță, și cumva se așteaptă declararea morții clinice, se pare.

Eu zic că doar cu o mobilizare exemplară (mai degrabă a CNAIR/MT) putem vedea ceva deschis pe ST1 anul ăsta. Eu nu văd nici o șansă pt ST2, nici măcar până la Teiuș.

LE: my bad, nu am pus corect "responsabilii de lot"

Earthchild

^^^ Pe A3 Astaldi si Trameco, nu Strabag si Selina.

rebel

Quote from: adrian rosca on January 31, 2019, 10:12:31 PM
Propunere alocare bugetara 2019: 160 milioane lei.

Pizzaroti - 103.269.126,56
Aktor     -   43.002.623,95

Total = 146.271.750,51 .. deci s-au incadrat oameni in buget ;))
sunt calculate toate facturile din 1 ianuarie pana in 31 decembrie trecute de NGC in Plati pentru lucrari de..

Bogdan_Cluj

Eu nu inteleg de ce ziceti ca ST2 portiunea Alba Nord - Teius nu se poate face anul aceasta, ar mai avea de lucru cam asta:

- Cele trei deschideri de la Santimbru (acum e ridicata doar jumatate de deschidere)
- putin la terasat pana la curba de la Oiejdea (cu Marcu se rezolva rapid)
- devierea din curba e facuta, trebuie doar ridicate grinzile, suprabetonare, etc
- putin terasament in spate la Transavia (iarasi cu Marcu e fix-pix)
- o supratraversare drum argricol - tot
- o supratraversare - doar rampele
- suprabetonarea trecerii CF
- finalizare terasament nod
- asfalt pe jumatate de sector

Este realizabil, chiar si pentru Aktor mai rapid decat termina Pizzaroti nodul Alba Nord.

Probabil meciul (ST1 tot si ST2 pana la Teius) se joaca la nodul de la Alba Nord (relocarile, trecerea CF, nodul in sine).
Gresesc?

StefanCelMare

#16699
Ar mai fi și nodul A1/A10, unde trebuie aprobată și executată prioritar conexiunea pe bretele scurte.
Nu știu ce să zic despre tot nodul A1/A10 în 2020.
Teoretic se poate, dar teoria și Pizzaboys nu se potrivesc întotdeauna.
Cu o singură dubiță de fierar-betoniști nu știu dacă pot rezolva și nodul Alba Nord și nodul A1/A10.
Pizza are recorduri greu de egalat la lucrările de artă... începute și lălăite ad infinitum.
Atenție, vorbim de loturi unde constructorul nu a abandonat lucrarea oficial. E pe șantier, lucrează pe ici pe colo, dar termină o banală supra-trecere în peste 2 ani, sau un pod în 3 ani +.
Istoricul ne spune că Pizzarotti are un ritm de melc la lucrările de artă - și exact de-astea i-au cam rămas de executat.
La fel și CNAIR și soluțiile simple în favoarea cetățeanului... iar este un semn de întrebare - dacă vor aproba conexiunea pe bretele scurte.
Istoricul nu este de partea noastră nici la CNAIR.
Sperăm? Da, sigur, dar mai sceptic așa.

Teo

Apropo de lucrările la A10, lotul 1. Azi-dimineață pe la 8:30 se excava în continuare sub pasajul peste autostradă, din dreptul Lukoil Lancrăm. Iar la nodul Sebeș lucrau sudori la pasajele metalice instalate anul trecut.

dragos76

@Bogdan_Cluj, pe lângă ce zici tu, ar mai fi și o parte din nodul Teiuș de realizat, iari la una din supratraversările pe care o menționezei, e de fapt necesară o relocare pe o porțiune mai mare a DJ107H.
E corect ce zici, că adunate nu sunt foarte mult. Dar eu nu prea cred că Aktor o să poată să le facă toate până la final de an.

voicul

Teoretic se poate da in folosinta ST1 - Teius in 2020, asta daca se munceste. Timp este, dar cum Pizza nu prea lucreaza si Aktor cam sta ...

La Teius cred ca mai sunt si relocari stalpi + traversare CF + zid de sprijin. Eu zic ca e timp, daca cineva chiar si munceste.

gdaniel

#16703
Vad ca nu mentioneaza nimeni supratraversarea DN14B, o mai stiti pe aia cu grinzile cazute si rupte?
Daca nu s-ar fi impuscat in picior Aktor cu treaba aia as mai fi zis ca sunt sanse, dar acum ca nu s-a mai intamplat nimic acolo de atata timp nu mai am sperante.
Daca erau toate grinzile sus si suprabetonare la pasajele mai mari ar fi fost ceva sanse..
(azi sunt pesimistul de serviciu)

In schimb Putzarotti nu are nici o scuza daca nu termina pana la Alba Sud anul asta, cu acces pe bretelele scurte in nodul A1-A10. Mai are de facut numai niste rahaturi de umpluturi, hidroizolatii si asfaltare (si sa puna capac podetului lung de langa stalpii de inalta relocati in nod).
Ar putea sa buldozereasca CNAIR deseurile de pe traseul bretea nod AlbaSud pe restul terenului cu deseuri pana se gandesc ce naiba sa faca cu ele, macar asa nu mai au motive Putzarotti sa taraganeze lucrarile daca au terenul la dispozitie.

Nu le hackereste nimeni site-ul oficial sa le puna "realizarile" mentionate mai sus de StefanCelMare?

TibiV

Esenta, in doar cateva cuvinte:

Quote from: voicul on January 15, 2020, 12:38:43 PM
Timp este, dar cum Pizza nu prea lucreaza si Aktor cam sta ...

:headbash:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan01

@ TibiV
Pizza ... Arunca o privire aici (in partea stanga a imaginii), la o aruncatura de bat fata de viitorul nod Alba Iulia Sud.   >:(

dhm

Este sediul celor de la CF. Pizza boys Autostrade Hac! sunt la Drambar.

Todo


horatiu.cosma

#16708
^
Eu le văd pe ambele plătite pe 20.12.2019. Am greșit, de fapt mă uitam la alte 2 facturi emise pe 13.12.2019. Cele 2 din imaginea ta nu sunt plătite încă, oricum pare că se mișcă foarte rapid MT-ul cu facturile venite dinspre ST.

ddfab

pe lotul 2, aktorii (sau ma rog... cine ridica) au inceput , de ieri, sa ridice grinzile de pe marginile viaductului din spatele Santimbrului fabrici...aici, pe cele doua deschideri marginale, sunt grinzi dintr-o singura bucata.
prin ceata,in dreapta cladirii, grinzi nou sosite, in asteptare...