Extinderea autostrăzilor la 3 benzi pe sens

Started by horatiu.cosma, November 06, 2022, 10:47:10 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GAC

chiar daca largirea la 3 benzi nu arde inca, studiul de fezabilitate tot trebuie facut, ca atunci cand va fi nevoie de 3 benzi sa stim unde e nevoie mai urgent. de asemenea mai e si recesiunea care o sa vina, poate in 2024 dupa alegeri si iar o sa ne imprumutam la FMI... macar sa facem autostrazi, ca daca ne imprumutam sa pkatim pensii si salarii, va fi crancen.

mirceaeliade

pe SEAP licitatia e marcata oficial ca anulata...

Thermostat

Dacă la un moment dat zice SF-ul că lărgirea e oportună, se ridică pasajele peste A la 5 metri?

Sunt unele pe A1 și A2 care abia trec de 4m, probabil că @JohannDB le știe pe de rost.


Driving on the parkway and parking on the driveway.

survola


Sorinus

Largirea la 3 bezi arde pe A1 - de la A0 pana la Dx12 (noduri). La orice ora merg, e plin, si e un slalom permanent intre traficul local (cateodata dupa decrepite ce merg cu 70km/h) si TIR-urile de pe banda 1 si bizonii de pe banda 2.

Oriunde altundeva, nu e panica, desi e bine sa anticipam.

Thermostat

@survola
Pe A2 am văzut că pasajul DJ100 sens spre Bucuresti are un semn de 4.40 metri iar spre Constanța e 4.95 m.
Sensurile par să aibă același nivel, o fi vreo greșeală?
Driving on the parkway and parking on the driveway.

a.l.x

SURSA
QuoteCompania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a scos la licitație în SICAP un contract de 35 de milioane lei pentru elaborarea studiilor de fezabilitate și acordarea de expertiză tehnică în vederea lărgirii la trei benzi pe sens a A1, Autostrada București – Pitești, precum și a segmentelor de autostradă A2 București – Fundulea și A3 Moara Vlăsiei – Dumbravă.
Contractul se întinde pe 18 luni iar finanțarea este asigurată din fonduri europene, Programul Operațional Transport 2021 – 2027.
Ofertele se deschid în 27 septembrie, departajarea lor se face în funcție de preț, de experiența echipei de proiect și de metodologia aleasă în derularea contractului.
SEAP

survola

După deschiderea A0 Nord, oare va mai fi nevoie de 3 benzi pe A3 între DNCB și interchange-ul A3-A0 ?
Majoritatea va ieși din București pe DN1 prin Otopeni, apoi va face stânga pe A0 --> A3 spre Ploiești.
Și viceversa.

dumbravaandrei

Oho... si inca cum...
Plus ca mai vine si A7...

dacianova

Dar acum, din câte știu eu sunt 3 benzi pe A3 de la DNCB la A0.

danpandrea

@survola majoritatea șoferilor vor spune fix același lucru pe care îl spun acum despre DNCB+A3: de ce să merg 66 de kilometri până la Ploiești, când pot face doar 42? Odată cu inaugurarea A0 între DN1 și A3, cei care vor să meargă cât mai mult pe autostradă până la Ploiești vor parcurge chiar 69 de kilometri.

Așa că n-aș plânge de milă secțiunii A3 dintre A0 și DNCB. Așa cum spune și @dumbravaandrei, va fi foarte ocupată cu tot traficul care vine din Moldova.




AndreiB

Asta pentru ca tratam in continuare DN1 ca pseudo-DX intre Bucuresti si Ploiesti.

Ia sa adaugam sensuri giratorii, semafoare si masuri de calmare a traficului in satele de pe DN1, plus vmax de 50km/h, cu radare cu viteza medie, sa vezi ce se schimba comportamentul si se duce pe A3.

misiekwas

#177
Parțial da, însă alt lucru este ca și în București și în Ploiești întrare pe a3 este foarte incomoda. Și fără a0, nu se va rezolva. Dar da, calmarea traficului pe DN1 este necesara.

BIGRED1984

Pentru Ploiesti poate, dar pentru Bucuresti nu as zice : ai intrare/iesire din DNCB, Voluntari/Pipera , Colentina, Tei ... chiar nu vad ce e asa incomod, e singura A care intra +5km in oras; A1 sau A2 unde te lasa fata de DNCB ?

misiekwas

Personal găsesc soluție la A1 mai ok (ieșirea la dncb acolo e o alta problema). Însă, dacă vii din vestul capitalei, e cam foarte incomoda legătură și DN1 câștiga mereu la capitolul timp economisit.