Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

District EA



RobertH

Quote from: florin74 on May 18, 2021, 08:33:45 AM
17.05.2021
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 98,92%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 83% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 96% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 58.50%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 58.80%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 42.80%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 37.2%

NOU
Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) : 1.60%
Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR : 2.26%

Update : 25.06.2021

km614 - Simeria
Subtronsonul 2a(km 614-Bârzava)  - Astaldi:    60,07%
Subtronsonul 2b(Bârzava-Ilteu)      - Astaldi:    63,63%
Subtronsonul 2c(Ilteu-Gurasada)    - Aktor:      40,95%
Tronsonul 3(Gurasada–Simeria)      - Astaldi:    47,22%

Simeria - Sighișoara
Lot 4(Coslariu -Vintu de Jos)           - Pizzarotti:  99,34%
Semnalizare ERTMS(Simeria-Coslariu)       - Alstom: 85%
Semnalizare ERTMS (Coslariu-Sighișoara)  - Alstom: 96%


Sighișoara - Braşov
Subsecţiunile 1 şi 3 (Braşov–Apaţa şi Caţa–Sighișoara) - Aktor: 2,2%

Bucureşti - Giurgiu
Lot 1(Vidra-Comana) - PORR: 3,01%

NOU:
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 1,1%


Ovii Stîngaciu

Avem și cifrele noi pentru stadii ! 2,2% pe loturile 1 și 3 ale căii ferate Brașov-Sighișoara, au crescut cu 0,60% iar pe lotul 2 a crescut cu 0,5%! Și pe 614-Simeria e ok . Sper sa se apuce aktor de minunata lor polată ...
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

alinuttt

De polată s-au apucat deja. Tunelurile sunt pe drumul critic. Înțeleg de la @cristi5 că și acolo au fost probleme birocratice.

Phenol

@RobertH: la Semnalizarea ERMTS nu sunt cumva valorile inversate?

RobertH

Ai dreptate. E bine pus pe harta dar am inversat in text. Corectez.

Cuneo

Radna, 25 iunie















Pasarela pietonală







Hala de mentenanță










georgec

Revin cu poze de la noua supratraversare de la Feldioara din cadrul subsectiuni 1 Brasov-Apata. Lucreaza Euroconstruct si am vazut un utilaj de la Alstom pe şine(se vede in poza)

Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Quote from: cristi5 on June 14, 2021, 11:41:37 AM
Aktor nu a fost nici macar in stare sa aduca o scrisoare de garantie bancara pt Apata-Cata ca sa primeasca avans. Acum pare ca lucrurile se vor rezolva.

Revin cu o erata. SGB nu era o problema, ca Alstom e in asociere, sunt solvabili si rezolvau ei.

Problema este ca
- avansul de max 15% trebuie cheltuit in cadrul programului european CEF, adica pana la sfarsit de 2022. E complicat de cheltuit un avans mare pana atunci.
- pregatirea TBM (adica cheltuiala majora din acest moment) nu poate fi decontata din avans. Abia primul metru de tunel va putea fi decontat, dar ala vine probabil dupa 2022.
- pentru avans, trebuie depuse o scrisoare de asigurare si una de reasigurare, deci vorbim de mari firme de asigurari nu de banci. Aceasta prevedere inclusa in conditiile de licitatie (poate ne ajuta @NGC sa vedem exact despre ce-i vorba) a fost contestata de Railworks pe Bv-Apata si Cata-Sighi si au castigat. Dar pe Apata-Cata nu au contestat si a ramas. Ei zic ca e o cerinta ilogica, si justitia le-a dat dreptate, dar pt Apata-Cata e tardiv. Inteleg ca totusi au rezolvat cu asigurarile in forma ceruta, dar si asta a luat ceva timp.

Pe scurt, Railworks trebuie sa vina cu multi bani de acasa pt Brasov-Sighisoara, mai ales pt  Apata-Cata.

Aceste probleme de avans, cuplate cu tranzitia intre CEF si CEF2, cu incapacitatea CFR sa administreze proiecte de aceasta magnitudine, au un potential urias de lalaiala. Mai punem si viaductul megalomanic de la Maierus, unde s-au gandit la un moment dat sa mute Oltul cum a zis @vancouver (chiar sunt curios daca primeau AM si in cati ani), si gata ciorba.

cristi5

Quote from: alinuttt on June 26, 2021, 01:45:07 AM
De polată s-au apucat deja. Tunelurile sunt pe drumul critic. Înțeleg de la @cristi5 că și acolo au fost probleme birocratice.
"Probleme birocratice" suna asa a mici deranjamente. Sunt de fapt intarzieri de peste un an, pe drumul critic. Adica statul isi da cu stangu-n dreptu ca de obicei.

Da, se pare ca Aktor a primit foarte recent acces la polata+ tuneluri (cateva luni). Sper sa aflam exact cand. Noi suntem obisnuiti sa ii injuram pe Aktor ca deh, ST2 etc. Dar exact ca la capetele tunelului Batuta se pare ca CFR a lalait exproprierile si fondul forestier. Aktor a luat chiar si o amenda cand a defrisat ceva ca sa poata lucra totusi.

Ovii Stîngaciu

Sâmbătă va urma un reportaj cu modernizarea căii ferate Brașov-Sighișoara! Reportajul va fi cu poze ! Stay tuned!  :D :)
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Pellady

Stația Simeria, coborârea primei grinzi din fosta pasarelă.


CsabyRR

Salutare.

Oare va fi refacuta pasarela sau se intentioneaza devierea traficului pietonal spre podul rutier?

Multumesc.

RobertH

Ramane pasarela dar se modifica pentru accesul si la peroane.