[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Doar intreb: pe la Miorita traverseaza multi oameni?

voicul

Eu trec zilnic pe acolo si prind cam 2 pietoni maxim (care trec in acelasi timp) odata la 2 saptamani.

Conflictul real acolo este cu masinile care intorc in intersectie.
MAI sigur ar fi un semafor care ar costa de 100 de ori mai putin SAU chiar mai putin!

Ionut

Pai daca nu avem pietoni de ce facem pasarela? Doar intreb. A facut cineva un SF si a masurat ca acolo se merita o pasarela? OK, poate nu avem acum pietoni. Dar o sa avem dupa ce o sa fie gata pasarela? Nu stiu, doar intreb... a calculat cineva la modul serios?

Liviu M

Ma gandeam eu ca-s "norocos", da' nici chiar asa - din doua treceri pe acolo in ultimul an, la una am prins pietoni in traversare.  :D
Daca-s bani mie mi se pare o chestie buna, poate asa ridica restrictia aia de 40 km/h pe care oricum n-o respecta nimeni.

PS Fantana Miorita e langa Casa Scanteii, da?  ???

dumbravaandrei

Unii au mai trecut pe podul CF si cam asta le-a fost ultima plimbare. Intr-adevar nu sunt multi, dar eu mai vad oameni pe podul CF traversand (eu fiind in masina, pe DN).

@voicul fix semafor mai lipseste pana in fantana... probabil de asta s-a facut si subtraversarea acolo, ca nu s-o fi gandit nimeni la semafor...

voicul

Si pentru ca lipseste semafor de acolo, cateodata, chiar la ora 14 - 15, coloana incepe de la pasarela de la mall Baneasa. Mai des este coada de la pod Baneasa.
Scuza: prima banda este blocata de cei care intorc la fantana Miorita, desi acolo sunt si 5 masini in paralel (spre Romexpo/sa intoarca).
Dimineata e regula ca acolo totul e rosu exact de la cei care intorc la Miorita.

@Ionut: nu am explicatie de ce, pentru 50 de pietoni pe zi, se face pasarela "fancy".
Probabil au ramas bani de la schimbarea tuturor magistralor RADET si ce sa faca si PMB cu banii.

O alta solutie (fara semafor) ar fi sa se sparga squarul aici si sa poti intoarce, fara sa mai stai la semafor. Asta in timp ce s-ar bloca stanga la Miorita cum vii de pe DN1 de la Ploiesti.
Eu as blocat stanga si cum vii din oras si sa poti intoarce doar pe deasupra pasajului de la Baneasa.
Tot mai trebuie o pasarela pietonala la Miorita.

dr4qul4

E o prostie sa faci pasarela acolo. Problema acolo e doar de siguranta, nu de flux. Dar era de ajuns un semafor cu buton (din acela la care astepti 30 de secunde dupa ce apesi si care dureaza maxim 30 de secunde).
Eventual puteau face un squar pe mijloc (sau mutata trecerea spre fantana) si puse 2 semafoare inteligente: Dupa ce apesi pe buton, astepti 30 de secunda, apoi ai 15 secunde sa treci primul sens. Apoi mai trec 5 secunde si primesti verde si pentru celalalt sens. Daca se apasa pe ambele butoane, atunci primesti direct 30 de secunde.
Cei pe care ii vedeti ca traverseaza pe podul CF, o fac pentru ca vin/merg de la Gara Baneasa catre Herastrau. Dar nu vor ocoli 250m+ ca sa foloseasca pasarela.

In schimb este nevoie de pasarela ceva mai la sud, in Casa Presei Libere si parcul Herastrau, astfel incat primele 2 benzi de pe kiseleff sa continue fara semafor spre Baneasa, si doar benzile 3 si 4 sa intre in giratoriu.

PS. Si desi o pasarela la fantana ar rezolva problema de siguranta a pietonilor, va pune in pericol vietilor soferilor care vireaza la stanga.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Liviu M

Quote from: Liviu M on January 07, 2019, 02:54:31 PM
PS Fantana Miorita e langa Casa Scanteii, da?  ???
Da, din ce ziceti voi, se pare ca nu e. Nu de alta, da' in locul la care ma gandesc eu exista deja o trecere de pietoni cu semafor.

TibiV

Ala este locul, dar NU are semafor.
Si nu a avut vreodata.
Cunosc locul de vreo 40 de ani, stiu ce spun...

PS
Uita-te cu atentie la imaginea din linkul tau...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Liviu M

Din poze si mie mi se pare ca nu-i, da' as fi putut sa jur ca am stat la semafor acolo. Sau nu semafoare "obisnuite", ci niste lumini dubioase.
In poza din link se vad luminile astea si pentru pietoni (in dreapta, pe stalp, deasupra semnului de trecere) si pentru masini (desupra semnului de trecere de pietono deasupra benzilor).

dr4qul4

acolo e si locul preferat pentru radar. Mai nou stau baietii cu pistolul si iau din ambele sensuri
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Acolo este o atentionare cu lumini pentru trecerea de pietoni. Cand un pieton (sau catel) este in zona trecerii senzorul activeaza luminile pentru ca soferii sa vada mai bine ca cineva vrea sa treaca.

Liviu M

Quote from: voicul on January 07, 2019, 06:01:14 PM
senzorul activeaza luminile
Ah, senzorul m-a derutat, pentru ca o data luminile au functionat si o data nu. Am crezut ca e semafor (mai ciudat) cu buton.

alex8

De la Otopeni către Piața Presei este prima trecere de pietoni.
Nu ai vizibilitate bună din cauza fântâni când vii de la Piata Presei, iar luminile de la semnul cu trecerea de pietoni merg complet aleatoriu.
Varianta propusă este cu mult exagerată față de nevoi. Puteau să amplaseze o variantă mai simpla în genul celei de la primăria Otopeni care are lift.
Pe DN 1 în Otopeni au fost puse pasarele în zone în care nu trec mulți pietoni dar erau destule accidente cu victime.

Hef

Cea de la Otopeni, sau cum sunt si cele din Pipera, sunt urate cu spume.
pentru provincie sunt ok. pentru o capitala trebuie sa arate si pasaralele intr-un fel acceptabil.

acolo mai este o trecere pe sub podul de la lac, la intersectie cu strada garlei, unde era semafor inainte de a fi gata pasajul de la baneasa.

La Miorita e binevina o pasarela. Va veni si traficul pietonal. Mai ales ca zona aceea creste, pana la Ana tower si Casa Presei.