[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

panzer

A3 Buzau Focsani este o chestie de multi ani. Ca nu e POIM. Nici n-au terminat cu contestatiile pe SF-Proiectare. Sa nu uitam ca aceste contracte inclux exproprieri AM si AC. Adica chestiile care dureaza cel mai mult la noi.

AdrianB1

Quote from: Sorinus on September 07, 2017, 11:32:32 AM
Continuarea A3 pana la Focsani, cu tot cu ocolirea orasului, ar aduce jumatate din traficul DN2 de pe aceasta ruta. Toti vor sa scape de Voluntari, Afumati si toate satele pana la Urziceni.
Ploiesti-Buzau ar fi suficient, Buzau-Focsani e comun cu DN2 si nu are implicatii asupra intrarilor in Bucuresti. Dar daca de la Buzau poti sa alegi cum vii spre Bucuresti, normal ca intri pe A3, ca aia inseamna sa ocolesti zona Voluntari-Urziceni.

TibiV

Quote from: panzer on September 07, 2017, 02:48:43 PM
A3 Buzau Focsani este o chestie de multi ani. Ca nu e POIM.
Pai Buzau-Focsani nu este A3, este A7/DX7

Si cum sa nu fie POIM ?....
Este POIM, conform MPGT.
Si nu este un biet "comprehensive", este de-a dreptul "core".
Pozitiile 2-6 si 8:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Deci eu nu inteleg cum reusiti sa vorbiti despre A3, A7, DN2 pe thread-ul asta!
>!?@@?!?@?!@#$^$%&^@#

TibiV

Tu stii cat ne chinuim pana reusim sa facem un off-topic adevarat ?!...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

Quote from: Sorinus on September 07, 2017, 11:32:32 AM
Continuarea A3 pana la Focsani, cu tot cu ocolirea orasului, ar aduce jumatate din traficul DN2 de pe aceasta ruta. Toti vor sa scape de Voluntari, Afumati si toate satele pana la Urziceni.

Și în București nu tot în Colentina ajung și A3 și DN2?

dr4qul4

Cand m-am referit la sud, ma refeream strict la Sos Giurgiului. Daca vorbim de Sos Berceni, atunci se intra prin Colentina. Daca ar fi gata si pasajul NG (+ Iuliu Hateganu), si mai multi ar ocoli centrul.
Pana una alta, singura artera care traverseaza orasul si pe care nu te blochezi (complet), este Sos Bucuresti Ploiesti-Kiseleff-Magheru-Tineretului-Vacaresti-Nitu Vasile
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Quote from: aqualung on September 08, 2017, 01:35:10 PM
Și în București nu tot în Colentina ajung și A3 și DN2?
Nu, din A3 mergi pe Fabrica de Glucoza si apoi pe Floreasca spre oras, prinMircea Eliade-Primaverii spre Charles de Gaulle sau prin dreapta si apoi stanga pe Pipera-Caramfil si partea de NV a orasului. Nu toata lumea face stanga pe Petricani de pe A3.

dr4qul4

Dar unii mai fac stanga si la Gherghitei. De ce trebuie sa ajungem toti in Petricani?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Ideea era ca nu toti se duc in Colentina de pe A3, sunt si alte directii posibile. A3 nu se infige in Bucuresti in Colentina.

panzer

Quote from: TibiV on September 07, 2017, 09:41:59 PM
Pai Buzau-Focsani nu este A3, este A7/DX7

Si cum sa nu fie POIM ?....
Este POIM, conform MPGT.
Si nu este un biet "comprehensive", este de-a dreptul "core".
Pozitiile 2-6 si 8:

Mea culpa TibiV. N-am tinut sa dezinformez. Cu impresia asta ramasesem. :(
E bine de e POIM. Poate o vedem si facuta caci e un proiect relativ usor.

Ce ma distreaza pe mine este ca lumea vede A-urile si le judeca prin prisma intrarii in Bucuresti. Acum cativa ani si la Ciurel A1 era aceeasi poveste. Intri cu A pana la tine acasa.

Din umilul meu punct de vedere problema A-urilor langa Bucuresti este ca nu sunt accesibile. Daca ar exista A0 sa le uneasca absolut nimeni nu si-ar mai pune problema DN vs A. Din Berceni pana in Ploiesti de exemplu tb sa fii nebun sa iei DNCBul. Oras cu DN1 e o alternativa mult mai buna. Se pot da sute de exemple similare, dar atata timp cat la A1 nu se ajunge decat prin Militari traficul pe acolo o sa o ia. La A3 nu se poate ajunge deci nici nu are trafic.

Exista un motiv pentru care titulatura este "retea de autostrazi". Traficul se imparte, se aduna, etc. Niciodata traficul unui A nu va putea fi preluat de un bulevard cum este acum la noi.




AdrianB1

De fapt lipseste reteaua de capilare; asa cum o artera sanguina nu se opreste intr-un punct, ci se distribuie prin capilare, tot asa si autostrazile care se infig in Bucuresti ar trebui sa se rasfire pe 3-4 radiale. De exemplu A1 in Iuliu Maniu, strapungerea Ciurel si Bd. Timisoara sau Prelungirea Ghencea, ideal pe toate 4.

TibiV

Capilarele sunt "derivatii" ale arterelor...

Singura intrare "decenta" de autostrada in Bucuresti este A2, pe Pallady.
3 benzi pe sens reale, doar 2-3 semafoare de la Glina pana la Bd. 1 Decembrie. Acolo multi fac dreapta spre Colentina.
Urmeaza N.Grigorescu, unde iar "se sparge" fluxul. Dar tot pe bulevarde cu 3 benzi/sens.

Chiar si in in cele mai "nashpa" zile de vara, nu am trait niciodata cosmarul de pe Iuliu Maniu.
Si folosesc des traseul, sunt "rezident" in Ozana, bucurestenii stiu exact ce vreau sa spun..

Celelate "accese de nebunie" spre autostrazi sunt rusinoase...
Iuliu Maniu spre A1 este o gluma proasta.

Combinatia Colentina-Lacul Tei / Petricani-Gherghitei mi se pare sinistra...
Dar pe subiectul asta am scris mult pe forum, si am fost contrazis de muti colegi, care cred ca "va fi OK"...

Sa asteptam finalizarea celor 3,3 km de intrare in Bucuresti si vom afla daca "pesimistul de serviciu" (adica eu) a avut sau nu dreptate...
"Soferistic" vorbind, as vrea ca "pesimistul de serviu" sa greseasca.
"Realistic" vorbind, nu cred ca greseste... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

Iuliu Maniu se poate largi la 3 benzi / sens pana la A1 fara probleme mari. Pe sensul de intrare este o gramada de loc intre blocuri si prima banda, ar putea face 2 in plus; mai aproape de A1 nu este, dar se poate elimina bucatica de iarba cu copaci si sa se faca o banda in plus in loc.

Dar sa se vrea... bani sunt, primaria generala are 1 miliard de euro de spart in fiecare an.

panzer

Vorbind strict de A1: largirea lui Maniu nu ar rezolva absolut nimic. Va aduce si mai mult tranzit pe bulevardul care nu e suficient nici pentru blocurile din zona. Se va produce fenomenul DN1: fluxul se blocheaza la urmatorul semafor: Apusului (unde nu se imparte), Gorjului (unde iarasi nu se imparte). Presupunand prin absurd ca s-ar face pasaje ar ajunge la Lujerului unde chiar nu mai exista solutie.

A2 mai are si avanatajul ca se poate iesi pe DNCB si intra pe Splai. Alte 2 benzi pe sens pentru cativa KM buni fara obstacole.

Solutia este disiparea traficului de intrare in Bucuresti, ori cu A0, ori cu DNCB, ori cu alte penetrari.

Tibi, nu esti singurul care spune ca A3 pana in Petricani nu va rezolva nimic decat pe relatia de iesire. La intrare in timpul saptamanii va fi folosita doar de cei care lucreaza pe Dimitrie Pompeiul pentru ca FdG e blocata si acum. In weekend nu este foarte important, zona fiind absolut pustie.