[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

SkyPilot

Quote from: Pelicanul on October 11, 2017, 12:20:48 PM
Nu se poate demara Iancului Universitate din trei  mari motive :
1) Nu poți organiza PLS - ul la Iancului ( organizarea de șantier ).
2) Nu poți scoate TBM - urile la Universitate.
3) Ce faci cu porțiunea Universitate - Operă, când o construiești ?
În Pantelimon se pot face mai puține stații, poate fi scos de la naftalină proiectul lui Ceaușescu. Stații numai la Iancului / la Chișinău / la Fundeni și evident la Cosmos. Cine vrea distribuția cu amănuntul în cartier iese la suprafață și așteaptă tramvaiul.
1) Parcul Tolbuhin este satisfacator pentru o organizare de santier? Ar avea avantajul ca nu perturba (prea rau) traficul. Intreb, nu ma pricep.
2) si 3) Dar daca din fata cladirii primariei trecem pe sub Cismigiu, pe sub piata si strada Valter Maracineanu (acolo ar fi ceva mai mult loc si nici nu sunt atatea cladiri prapadite pe langa viitorul tunel), apoi pe Academiei si pe Biserica Enei? Putem scoate (dinspre Iancului) TBM-ul langa biserica "Sfantul Nicolae Dintr-o Zi". Avantajul ar fi ca s-ar mai putea face o statie pe Calea Victoriei.
Poate ca ar fi mai bine ca in Pantelimon sa facem statii mai dese (la 5-600 m.), sa scapam de tramvaie (deci fluentizand traficul pe soseaua Pantelimon) si sa facem in acelasi timp si un pasaj la Chisinau, poate si la Fundeni, care sa ajute la fluentizarea traficului intre A3 si estul orasului? (desigur, cu pasaje "pereche" la intretaierea cu soseaua Colentina). Poate ca din banii pe care primaria ii da pe biserici, putem pune o parte pentru astfel de pasaje.

subway

#571
Nu doresc sa intervin in discutie decat cu o precizare (ca in rest e prea plin de <balarii>):
PTh exista doar pentru Iancului-Pantelimon
P.S.
Si ceva ce nu stie #cutter, vorbiti aici cu auditorul tehnic al Asociatiei Internationale de Tunele si Constructii Subterane ITA/AITES
;)
Daca nici auditorul tehnic al organizatiei mondiale nu e in tema...atunci singurul specialist valabil de prin imprejurimi e mam'mare...
:p

horatiu.cosma

^^^
SkyPilot, serios că ăsta e avansul pe ultimele 4 luni? Poate ne explică vreun coleg care e motivul, mi se pare inadmisibil. Un asemenea avans în cea mai productivă parte a anului vezi doar pe proiecte abia pornite, fără avize, fără autorizații, fără rețele relocate, nu pe unul care e la 92%. Și cel mai dureros e la partea de refacere a suprafețelor...Rușinos.

alex8

Motivul e simplu: personal puțin si nu mai este presiune pe ei că să termine anul viitor.

subway

Fara buget evident ca nu poti pune presiune...

SkyPilot

Quote from: horatiu.cosma on October 11, 2017, 11:10:32 PM
SkyPilot, serios că ăsta e avansul pe ultimele 4 luni?
Don't shoot the messenger!
Asta au postat, asta am reprodus.

alex8

Când m-am referit la presiune vroiam sa ma refer la MT care a fugit de responsabilitate și a subfinantat proiectul.

Ionut

Pai ia sa mearga API si sa puna presiune.
Sau macar sa spunem lucrurilor pe nume.

Nu stiu daca urmareste NGC situatia platilor si pe Metrorex.
@NGC, se aude? Rezolvam cu monitorizarea platilor si pe-aici? :)

GDPR

#578
Pana pe 5 septembrie s-au platit aproape toate facturile, dupa aia pauza, cel putin asa ne spune ROGOP-ul (e aceeasi situatie ca si la CFR). Problema e ca ei nu detaliaza suficient platile: facturile Astaldi pot sa fie pentru oricare din cele doua contracte de la M5, sau poate pentru M4. Asa ca e mai greu sa-ti dai seama unde anume sunt probleme cu banii.

alecu26

Absolut de acord cu nenea_hartia.

Ce ne mai face miorita asta si ce ne va mai face inca zeci de ani/ (sper ca nu sute de ani) de acum inainte.

Dar concluzia e clara...ca totul se rezuma la costuri. Nu stim cat, nu avem nici un plan...dar e clar ca e mai scump...si atunci nu mai facem nimic.

Hai sa vedem cat e mai scump, cautate surse de finantare, vorbit cu Jasper (BEI), CE, Banca Mondiala...ceva. Ca pana una alta o sa ajungem sa ne sufocam in Bucuresti de la poluare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Nu există și cifrele cu avansul din interiorul stațiilor și tunelelor (finisaje, linii, căblăraie etc)?

NGC

Quote from: Ionut on October 12, 2017, 06:36:05 AM
Nu stiu daca urmareste NGC situatia platilor si pe Metrorex.
@NGC, se aude? Rezolvam cu monitorizarea platilor si pe-aici? :)

Metrorex nu e pe lista si nici nu prea urmaresc subiectul. Sa vad ce pot face, in functie de timp.

alecu26

Quote from: subway on October 11, 2017, 11:04:59 PM

PTh exista doar pentru Iancului-Pantelimon


Si sa inteleg ca nu exista nici o posibilitate legala de a fi pus in aplicare....pana când? Vreo 10, 15, 20 de ani?

Din ce fonduri s-a reabilitat tramvaiul?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

^ Fonduri europene. Deci nu pot inca vreo 3-4 ani de acum inainte sa il sape ca sa faca M5.

GDPR

Eu stiam de 5 ani de la receptie. Dar chiar s-au receptionat lucrarile pe Iancului si Pantelimon?