Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cezar-mario2012

^ Varianta prin Levsky nu o recomand, drumul este foarte prost, eu a trebuit să mă întorc înapoi pe drumul principal. Eu am folosit mai mult drumul prin Veliko Tarnovo, mai opream acolo pentru masă  :D

ultrasbz


pentium10

S-a dat intrun comunicat din Ungaria ca pentru M4 pana la granita este prevazuta termenul de ianuarie 2020, si ca nu este intarziere pana acuma fata de graficul lucrarii.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

StefanCelMare

Despre M4 Szolnok - Budapesta ce se știe? Un termen de finalizare?
Podul peste Tisa de la Szolnok auzisem că e gata.
Dacă se face tot lotul Szolnok - Budapesta, din 2020 nu va mai merita să mergi pe Debrecen decât dacă te duci spre Nordul Europei.
De la Beretjofalju la Szolnok nu e așa mult.

pentium10

Despre ocolirea prin M4 a localitatii Szolnok prin Nord nu se stie momentan nimic concret, e lansata licitatia sa fie reluata lucrarea.
Dar de la Vest de oras intre Abony -> Budapesta anul acesta in septembrie e prevazut termenul de finalizare. Au un pic de intarziere, dar poate reusesc.

Intre Berettyo si Abony vor fi 130km pe drum national.
Doar daca se va finaliza si M4 la Szolnok atunci vom avea 100km pe DN un pic mai OK pentru timp de deplasare.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

cezar-mario2012

 De prin Bulgaria.

Săptămâna aceasta și cea trecută a fost cu activitate ridicată la API Bulgaria (omologul CNAIR).


1. Autostrada A3 Struma, lot 3,2 Krupnic - Kresna, cale Kulata - Sofia. Pentru cine nu știe autostrada se va construi în două etape, etapa unu este cale nouă Kresna - Krupnic ce va fi constrită pe un traseu prin Staro Kresna, iar a doua etapă cale Krupnik - Kresna va fi construită pe actualul amplasament a drumului național I-1. După finalizarea primei căi se va închide I-1 și se va construi calea doi. Lotul are cam 24 de km.   

Pe 15 februarie au fost deschise ofertele pentru Lotul 3.2.1 - cuprins între km 375 + 860 și km 389 + 100, lungimea sa este de 13,2 km. Pe secțiunea vor fi construite trei tuneluri: ,,Simitly" ( 211 m ), ,,Rakitna" (1135 m) și ,,Staro Kresna" (1052 m). Vor fi construite și 10 de viaducte cu o lungime totală de 3,5 km și trei pasaje supraterane și subterane. Accesul la autostradă va fi asigurat de trei noduri: ,,Poleto", ,,Mecikul" și ,,Stara Kresna." Valoarea orientativă pentru construirea lotului 3.2.1 este de 444 796 305 BGN, fără TVA. Pentru acest lot s-au înscris zece candidați.

http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/10-sa-ofertite-za-izgrazhdaneto-na-uchastk-ot-am-struma-prez-kresnenskoto-defile/

Pe 19 februarie au fost dechise ofertele pentru lotul 3.2.2 având o lungime de 10,4 km. În acest site este inclus și Bypass Kresna de 5,5 km. Pe această secțiunea vor fi construite patru tuneluri: ,,Tisata" (171 m), ,,Sveta Nedelya" ( 1,3 km ), ,,Andover 1" (358 m) și ,,Andover 2"  (230 m). Pe această secțiunea vor mai fi construite 11 viaducte cu o lungime de aproximativ 5 km și 9 pasaje supraterane și subterane și un nod ,,Kresna"  la km 401 + 640 ce va asigura accesul la I-1 Sofia - Kulata. Valoarea orientativă a achiziției publice pentru lotul 3.2.2 este de 430 525 209 BGN, fără TVA. Pentru acest lot s-au înscris 12 candidați.

http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/12-sa-ofertite-za-izgrazhdaneto-na-oshe-edin-uchastk-ot-am-struma-prez-kresnenskoto-defile/

Durata de implementare este de 1556 de zile și include timpul pentru proiectare și construcție. Proiectul este planificat să fie cofinanțat de Fondul de coeziune al Uniunii Europene și de bugetul național prin Programul Operațional pentru Infrastructură și Transporturi 2014-2020.



2. Astăzi 22 februarie au foste deschise ofertele pentru construcția lotului 1 de 19,3 km de drum I-1 (E-79) Mezdra - Botevgrad find depuse nouă oferte. Pentru lotul 2 de 13,4 km au fost depuse șase pe data de 4 februarie. Aceste loturi însumează 33 km fiind prima secțiune licitată din drumului național Vidin - Botevgrad I-1(167 km) ce va transformat  în drum expres. Pe lotul 1 vor fi construite și două tuneluri de 490 m și 340 m. Durata de implementare este de 1096 de zile, din care 180 zile pentru proiectare și 916 zile pentru construcții.
Valoarea orientativă totală a proiectului (lotul 1 și lotul 2) este de aproximativ 302 milioane leva fără TVA. Pentru lotul 1 este de 123 000 000 BGN fără TVA, iar pentru lotul 2 este 178 800 000 BGN fără TVA. Fondurile provin din bugetul republican.

http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/9-sa-otvorenite-oferti-za-stroitelstvoto-na-oshe-19-km-ot-ptya-mezdra-botevgrad/

marinul

Am facut cateva poze la lucrarile incipiente M30 din Ungaria. Pozele sunt facute pe relatia Miskolc- granita Slovacia. Ca si amplasament autostrada este in partea stanga a drumului national 3, pana inainte de Forro/Encs de unde ocoleste localitatile prin dreapta iar mai departe pare sa fie pe acelasi amplasament cu drumul national 3. Probabil dupa Encs pana la granita actualul drum national va fi upgradat ca autostrada/drum expres M30










marinul


marinul













Sper  sa mai am drum prin zona si sa revin cu poze.

Bulwyn

Nu stiu daca s-a mai postat, am gasit pe SSC un scurt film de prezentare a lucrarilor de pe M15 in Ungaria.


cezar-mario2012

 De prin Serbia: autostrada Beograd - Pozega, lot Surcin - Obrenovac:


bogdymol

Intre timp vecinii nostri de la vest deja se gandesc la a 3-a conexiune cu Romania pe autostrada, in zona Satu Mare:

Quote from: JackFrost@SSCPlans for M49. There are talks already on-going with the Romanian side to fixate the border crossing.

Quote from: Aladar@SSC
https://mateszalkaleaks.blog.hu/2018/05/27/itt_az_m49-es_gyorsforgalmi_ut_tervezett_utvonala

https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=157433004#post157433004
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

voicul

Ce e nou la aceasta stire, nu ca se gandesc, ca se gandeau mai de mult, ci ca deja incep discutii concrete cu partea RO.
Felicitari H!

TEO73H11

Ungurii sunt destul de înaintati cu proiectul M 49,sunt la faza studiului de fezabilitate iar după părerea mea Romania ca sa recupereze timp ar trebui să scoată rapid la licitație un studiu de fezabilitate doar pe tronsonul granița -centura Satu Mare un tronson de aproximativ 10 km care se poate implementa cap coadă estimativ in trei-patru ani.

Dominik

Parca era vorba anul trecut de un drum rapid cu doua benzi pe sens ce se va racorda cu M49 din vama Petea pana in Satu Mare
You're in Steelers Country