Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Granata06

Ce dragut va fi in Felec cand la iarna se va depune zapada pe drum si nu vei mai face distinctia intre drum si borduri (la cat de joase sunt montate).

Granata06

Am mai postat aceasta fotografie in Siguranta circulatiei. Oare chiar nu era mai safe,ieftin si usor aceasta solutie?


qsv

^
Solutia cu NJ cu inaltime mica lasa posibilitatea traversarii neregulamentare a pietonilor, care in solutia cu gard implementata nu vor mai putea face asta (asta pana nu vor taia gardul respectiv).

asztalos

Buna ziua tuturor. As dori sa va intreb de calitatea drumului national 1S dintre Hoghiz - Sercaia. Am citit intr-un moment dat ca s-a asfaltat/s-a lucrat dar intrebarea ar fi daca tot traseul a fost cumva refacut. Va multumesc mult!

SILVIUFG

#3859
Cu incredere poti merge pe DN1S. E refacut complet. Grija la zonele fara vizibilitate in panta. Sunt mici delusoare in care nu vezi ce vine din fata decat tarziu daca ai viteza. Ieri a murit o femeie din Neamt din cauza unei depasiri aiurea. E totusi un fost DJ ridicat la rang de DN si reasfaltat.

L.E. Eu in zonele in panta la urcare caut sa stau cat mai in dreapta drumului. Daca vine vreun viteaz in depasire sa-l pot evita. Au fost mai multe accidente cu depasiri in panta pe drumul de cand a fost refacut. In rest.... un drum foarte frumos cu peisaje frumoase. Drum bun!!

Hercule

Confirm si eu starea buna a drumului. Daca vii dinspre Rupea sa nu intri prin Hoghiz unde strazile din sat nu sunt reabilitate. Intrarea pe drumul bun se face la 2 km dupa ce treci de podul peste Olt.
Deșteaptă-te române!

SILVIUFG

Sunt chiar 2 intrari in Hoghiz cum vii dinspre Rupea. E intrare, podul peste Olt, a doua intrare in Hoghiz si apoi intrarea pe DN1S. Diferenta e facuta simplu de indicatoare. Pentru ca la intrarea pe DN1S e trecut Sercaia .

Granata06

#3862
@qsv
Atunci cei care fac asta isi merita soarta. Nu suntem animale sa nu judecam faptul ca acei parapeti sunt pusi acolo cu un scop si nu ca sa ne antrenam calitatile sportive. Este absurd sa ajungem sa punem gard pe mijlocul drumului pentru protectia pietonilor.

vancouver

Aceasta este o gandire gresita granata06. Este vorba de tentatia de a scurta un drum - oricine, chiar si tu in astfel de situatii te-ai gandi de doua ori daca treci strada, pe care de altfel ai mai trecut poate de sute de ori, sau ocolesti pana la o trecere de pietoni, care nici ea nu e cu adevarat sigura. Este de departe cel mai sanatos sa creezi bariere fizice.

Atentia: in Europa de Vest exact asta s-a facut in multe locuri si asta este de fapt ceea ce noi numim civilizatie. Mai ales in centrul oraselor patrunderea pe trotuar nu este posibila datorita unor tarusi de metal sau de piatra, plus controale permanente si amenzi (dar controalele inseamna oameni platiti sa stea sa controleze, este mult mai ieftina si mai eficienta bariera fizica). Chiar parapetul median de pe autostrazi este o bariera fizica si numai aceasta bariera fizica neintrerupta este efectiva.

Sau altfel spus: oriunde exista tentatie, vor exista si oameni care sa-i cedeze. Controalele sunt bune, educatia este si mai buna, dar bariera fizica este cea mai buna.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Granata06

Ok, dar pe dealul Feleacului unde se monteaza borduri si pavele aflate la cativa cm de nivelul asfaltului (fara nici un gard median) ce zici? Ce bariera fizica va fi aceasta?

vancouver

Aia e una dintre cele mai mari aberatii pe care le-am vazut pana acum. Nici macar nu poti spune ca au vrut sa faca un fel de bulevard... E o aiureala periculoasa.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AFC

^ Putin spus. Daca e uscat si soferul atent si cu experienta, mai redreseaza daca incaleca rigola. Ud/inghetat - nici nu vreau sa ma gandesc- criminal!!!
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Danny550394


anacronox

ieri se asfalta la greu pe Valea Oltului in zona extinderii. Deja avem marcaje finale.

pasadia

Azi se montau parapeti pe DN1 in Azuga si Posada. Se circula totusi bine la ora pranzului, traficul e mult mai redus decat in luna august (de exemplu).