Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

adiarc

Salutare tuturor si La Multi Ani

Se mai stie ceva de AC pt SB-Pitești ,lotul 1,Porr?....noiembrie 2019 e dus de mult....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Din cate stiu eu inca nu a iesit AC la Porr. Poate @NGC stie noutati.

voicul

Pai e gata PT-ul si trimis la CNAIR?

NGC

Nu am deocamdata noutati. Abia azi am intrat pe forum dupa doua saptamani. :D
Incerc sa trezesc din amorteala vrabiutele si vedem ce aflam.

Ionut

^^ Da, PT-ul este gata de ceva vreme.

cristi5

#50870
Quote from: RaduC on January 06, 2020, 03:47:56 PM
Apropos de motivele pentru care s-a facut dop, e foarte simplu. Capacitatea drumului cu circulatie in ambele sensuri si doar o banda pe sens a fost depasita de valorile de trafic si astfel s-a format un ambuteiaj dinamic.  Sunt foarte enervante aceste ambuteiaje si nu prea ai ce sa le faci pentru ca se vor forma atata timp cat din spate continua sa se alimenteze coada de masini.

Sigur, asta e teoria, dar in practica acolo a fost raportat un accident minor in ziua aia, pus de mine mai sus pe topic. Ar fi foarte interesant de aflat daca accidentul este cauza sau efectul. Pentru ca un accident minor poate scoate traficul din starea de curgere si sa-l duca in starea de blocaj, de unde dupa aia nu mai iese decat cand nu mai "curg" vehicule din spate.

Breteaua era raportata de waze mai putin rosie decat autostrada. Poate ca asa e normal la astfel de ambuteiaje 2-1. Sau poate e un efect al locului accidentului minor: la baza bretelei.

Pe de alta parte discutia e academica, nu cred ca vom vedea asa ceva mai mult de cateva zile pe an. Urmarim cu atentie si ingrijorare :)

Quote from: elphax on January 06, 2020, 04:08:38 PM
deci Holdea a devenit Aiud 2. de ce va mirati ?

Nu chiar. Aiud are in fata 30+ km de DN cu trafic mai mare decat Ilia-Margina. E drept, fara trecere la nivel.

adrian sibiu

@Adiarc se pare ca se asteapta după avizele de la Romsilva si Apele Române. Rusine sa le fie instituții ale statului care stau după alte instituții care nu și fac treaba. 

Ionut

Am mutat toata discutia despre optiunea moldovenilor de a alege sau nu A1 pentru plecarea spre vest/HU/EU pe thread-ul dedicat, cum ajung din A in B. Se poate continua acolo.

Ionut

API pe Facebook

Vă mai amintiți de vestita "Groapă", parte din lotul 3 al A1 Orăștie-Sibiu, cel inaugurat în noiembrie 2014 în prag de alegeri prezidențiale, apoi reziliat, închis și demolat pe 200 de metri în 2015 pentru deficiențe grave, iar apoi redeschis traficului un an mai târziu în 2016, interval de timp în care au murit 10 persoane în accidente rutiere pe drumul național paralel?

Imediat după reziliere, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și-a asumat că va finaliza lucrările de stabilizare a solului argilos-nisipos din zona Aciliu-Apoldu de Jos împreună cu sistemul de scurgere a apelor, astfel încât acesta să nu mai erodeze pe termen lung corpul autostrăzii.

Zis și făcut! Care credeți că este stadiul actual la aproape 4 ani de la momentul rezilierii contractului? Exact, 0. Au fost anulate 4 licitații (!) pentru realizarea unor expertize tehnice și o licitație pentru proiectarea și execuția unor lucrări suplimentare pe corpul autostrăzii.

În plus, Comisia Europeană a solicitat CNAIR să finalizeze de urgență cele două spații de servicii de pe acest tronson care nu au fost realizate de constructorul italian. În caz contrar, riscăm să pierdem banii europeni aferenți ÎNTREGII autostrăzi Orăștie-Sibiu. Deși cei de la CNAIR s-au apucat de aceste parcări în regie proprie de un an de zile, nici până astăzi ele nu sunt gata. Și aici găsim două licitații anulate pentru realizarea clădirilor din parcări.

Tabloul este unul dezamăgitor, ilustrând o dată în plus imaginea administrației publice incompetente, greoaie, fără viziune, lipsită de proactivitate, mereu reactivă și doar când "cuțitul e la os".

Fără sisteme funcționale de bonificare a performanței și fără sancționarea incompetenței (care să ajungă până la concedierea celor ce nu își fac treaba), vom discuta în continuare despre liste ale rușinii în infrastructura de transport românească.

adiarc

^crăpăturile in zona dealului Bucium,zona din dreapta mai ales dinainte de viaductul Aciliu,pe sensul Sibiu-Sebes,sunt mai mari ca oricand si in cel mai inalt punct au minim 5M,in conditiile in care de 6-7 luni nu au mai fost perioade ploioase cu ploi pe saptamani de zile....santurile de scurgere au fost înghițite pe tot dealul si degradarea corpului autostrazii continuua in ritm acelerat...

Pt PRIMA DATA pot spune ca in zona este posibila o alunecare masiva...uitati-va din DN ,din dreptul fostei benzinarii Euro oil.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

Cele mai periculoase mi se par ravinarile de sub viaductul de la Aciliu. Sunt curios cum mai arata acum.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NGC

PiSi 4, "Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges"

Dupa aproape 2 luni de asteptare avem in sfarsit un nou termen pentru evaluarea ofertelor. Noul termen este 29.02.2020. Deocamdata suntem in faza de evaluare tehnica (plus DUAE), asa ca este de asteptat sa mai avem amanari.

slartibartfast

Or fi așteptând să vină un an bisect ca să finalizeze evaluarea pe 29 februarie. Dacă cumva ratează termenul ăsta, următoarea șansă e în 2024. Parcă nu ar fi exclus să ajungă și până acolo.

TibiV

+1
Am murit de ras in prima clipa in care am vazut termenul de 29 februarie....
:lol:
Practic, pot spune ca au accelerat procedurile cu viteza 4X.
Intre 29 februarie si 29 februarie este doar un an, nu-i asa?!...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)