News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 14 Guests are viewing this topic.

ovideatza

#660
@Ionut

Probabil au platit o alta firma din tara care sa le intocmeasca oferta. Cu siguranta, ca cei 3 angajati de care zici ma indoiesc ca sunt executanti.
Interesant (sau de speriat) e ca toti cei din ofertele concurente, asociati sau subcontractori, nu vor intra in contractul cu turcii (de obicei nu ai voie sa participi prin mai multe asocieri la aceeasi licitatie). Deci nu putem spera nici ca turcii sunt de fatada si lucrarea va fi executata de ceva firme mari de pe la noi.

Toti ne dorim firme serioase, dar la licitatii nu prea ai ce face.
Daca indeplineste criteriile de calificare (experienta similara, etc) si are o oferta intocmita corect, ce naiba sa ii faci unui ofertant? Chiar daca nu iti place de el, sau ai dubii. Nu ai ce face pur si simplu.
Legea te leaga de maini, e ofertant corect, trebuie sa il accepti, atata timp cat nu descalifici pe altii ca au pus o virgula aiurea sau nu au stampilat in coltul din dreapta ci in cel din stanga.

Important e ca ulterior, in loc sa stai 1 an sa te uiti cum da Dorel cu o lopata cumparata cu 30 min inainte din Dedeman si nu se intampla nimic concret luni de zile sa ii reziliezi rapid. Asta inseamna sa ai contract bun cu drepturi si obligatii. Iar Autoritatea Contractanta sa nu se simta cumva datoare ofertantului.

Nu stiu cum e pe noul format de contract, din HG 1/2018, daca e mai bine. Are si ala aprox 100 pagini...

subway

#661
^
Alarko are sprijin de la <comunitate>...
;)

alecu26

Valul de firme turcesti e datorat si certurilor cu Rusia si situatiei instabile din Ukraina. Turcii au lucrat enorm in Rusia.

Documentatia tehnica si de precalificare a fost mai mult ca sigur externalizata.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Cred ca ai fost plecat. Ia vezi paginile din urmă.

Bogdan_Cluj

#664
Autostrada de Centură Sud a Capitalei: A fost desemnat și câștigătorul pentru construcția lotului 1, cu o lungime de aproape 17 km

Potrivit CNAIR, ofertantul desemnat câștigător este compania turcă Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS, cu preţul de circa 830,7 milioane lei, fără TVA.

Ofertantul desemnat câștigător este Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS din TURCIA, cu preţul de 830.679.662,15 lei, fără TVA și cu un punctaj total de 98,25 puncte, din care 60 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22429832-autostrada-centura-sud-capitalei-fost-desemnat-cstigatorul-pentru-constructia-lotului-1-lungime-aproape-17.htm

LE: stiu ca se specula (cu probabilitate mare), dar acum pare sa fie oficial

Ionut

Old news. Evident ca o sa mai dea un anunț și pentru lotul 2... Fane, fă-te că lucrezi!

TibiV

Ionut, fara suparare...
Dar cred ca este bine sa punem si anuntul oficial, "just for the record" dar si pentru "Arhiva de aur"... ;)

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-desemnat-%C8%99i-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-construc%C8%9Bia

Quote
A fost desemnat și câștigătorul pentru construcția lotului 1 al Autostrăzii de Centură București

Astăzi, 04.05.2018, CNAIR SA a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului de proiectare și de execuție a lotului 1 al Autostrăzii de Centură București, care va avea o lungime de aproape 17 km ( Sectorul 1, Km 52+070 – Km 52+770, aferent Centurii Nord și Sectorul 2, Km 52+770 – Km 69+000, aferent Centurii Sud).

Ofertantul desemnat câștigător este Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS din TURCIA, cu preţul de 830.679.662,15 lei, fără TVA și cu un punctaj total de 98,25 puncte, din care 60 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

Reamintim că în data de 26 aprilie, Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL, a fost desemnată câștigătoarea  contractului pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București, un punctaj total de 96,28 puncte, din care 58,03 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

Construcția și proiectarea lotului 3, cu o lungime de aproximativ 18 km, se ridică la suma de 882.363.613,61 lei, fără TVA.

Contractul de achiziție publică pentru Loturile 1 și 3 ale Autostrăzii de Centură București vor putea fi semnate după soluționarea tuturor contestațiilor ori plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Oferta pentru ultimul lot al acestui proiect se află în faza finală de evaluare, urmând ca săptămâna viitoare să fie anununțat câstigătorul. 

Informații suplimentare:

Cele trei loturi ale Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București vor avea o lungime însumată de aproximativ 52 de km și după ce vor fi finalizate vor face face legătura între A1 și A2.

În valoare de aproximativ 580 de milioane de euro, întregul proiect va permite descongestionarea circulației în zona de Sud a Bucureștiului și va asigura traficul rutier de tranzit pe segmentul românesc al coridorul 4 Pan- European.

Proiectarea fiecărui lot al acestui Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București, va dura 12 luni, iar execuția 30 de luni, după atribuirea contractelor.

Acest proiect, similar soluțiilor aplicate în zona marilor metropole europene, face parte din Master Planul General de Transport și urmează să fie finanțat prin POIM 2014-2020.


Dar eu tot nu m-am lamurit cum se calculeaza punctajele pentru componenta financiara si pentru cea tehnica...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Cât e perioada de contestații? Am așa o bănuială conspiraționistă ....mai ales cu TS

Ionut

Nu poti spune cu exactitate cat tine perioada de contestatii. Se judeca la Tribunalul Bucuresti, apoi la Curtea de Apel Bucuresti... imposibil de zis cat o sa tina toata nebunia, mai ales ca sunt multe, multe contestatii.

vancouver

Observ ca la aceasta licitatie nu a contat numai pretul, ci si oferta tehnica, asa cum de mult unii cer aici pe forum. Astfel incat sa nu iasa pur si simplu cel mai ieftin, ci cel care face si treaba cea mai buna. Eu mereu am fost impotriva acestei idei, pentru ca permite conditii cu dedicatie si interpretari subiective la punctele acordate dupa criterii "tehnice".

Rezultatul marii revolutii il puteti admira: UMB cu o oferta cu 30% mai scumpa decat cei mai ieftini + Alsim + Alsim.

Cand depui oferta "tehnica" poti sa povestesti multe. Asa ca eu raman adeptul solutiei simple si clare: toti trebuie sa oferteze FIX acelasi lucru si singurul criteriu este pretul.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

Eu sunt de acord......cel mai mic pret e cea mai proasta calitate....vedem asta pe cam toate sectoarele.....

Si cum la intretinere iarasi am facut pasi importanti inapoi,solutia tehnica e cu atat mai importanta

Problema ramane la consultanta si "profesionalismul  " cnair care merge pe dedicatii si fata de care am dubii  ca pot verifica la sange  calitatea...

De asemenea  daca ar fii dupa mine,as extinde perioada de garantie la 6 ani si as licita toate autostrazile la pachet - constructia( cu garantie de 6 ani) plus intretinerea cu criterii f clare si simple.

Ce naiba.?pana la urma si masina mea de spalat are o garantie mai mare  decat o autostrada ceea ce e o aberatie.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

estimat 923, oferta Alsim 830.
Sunt curios cat a ofertat TS
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iulius

^^^
Si sa nu uitam ca vorbim de unul dintre cele mai importante sectoare de A din Romania, unde cu siguranta MZA de trafic va fi 50.000+...odata finalizat...
Optez tot pentru CALITATE!!
La capitolul intretinere nu avem baza in CNAIR..

TibiV

Quote from: vancouver on May 05, 2018, 01:12:14 PM
Asa ca eu raman adeptul solutiei simple si clare: toti trebuie sa oferteze FIX acelasi lucru si singurul criteriu este pretul.

Asta merge doar pe FIDIC rosu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Neufunk

Eu ma rog sa nu o faca la doua benzi.

Niste iesiri/intrari aditionale ar fi interesante. Nu noduri in toate regula, ci niste simple rampe care sa-ti permita sa intri pe autostrada din Domnesti si Berceni, sa zicem. Chiar si sa fie doar iesire/intrare sau doar pe un sens, tot as fi multumit.