Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 33 Guests are viewing this topic.

carutasul

eu îți răspund din practică: faptul că o instituție are o obligație nu înseamnă nimic. Pe o parcelă de lângă noi exista o țeavă de gaz; distrigaz într-un târziu a abandonat conducta și proprietarul a răsuflat ușurat. După care s-a descoperit că mai e încă una, de petrol :)

carutasul

@alecu: da, evident, însă depinde și cum s-ar deschide. De exemplu pe A1 probabil că s-ar putea face o deschidere provizorie chiar în octombrie ( până atunci cred că vor avea asfalt peste tot), însă nu e o porțiune critică așa că nu ar avea nici un rost și ar fi o cheltuială suplimentară nejustificată - de exemplu loturile codașilor de pe A10 a avut sens să se deschidă anticipat, chiar și în regim de DN, chiar și cu limitare de viteză, am văzut cu toții aproape în direct cozile care apoi au dispărut instant... La fel nici pe A0 nu are absolut nici un sens, mai ales că după ce se termină Domneștiul direcția asta va fi destul de liberă și pe centură, pe care practic ar dubla-o. Eu vorbeam doar pur teoretic, dar am înțeles ideea, nu asfaltarea în sine e problema ci multitudinea de operații de după, care depind de ea :)

bekxy

Omiți un singur aspect: lucrările care stau să vină pe DNCB pe secțiunea Jilava-A1.
Dacă pe Bragadiru-Jilava poate că A0 se va finaliza înainte de atacarea DNCB, pe A1-Bragadiru va fi de vis din momentul în care (dacă) Rizzanii vor intra în teren.

GAC

Daca stau bine sa ma gandesc, ar fi un compromis inteligent ca Aktor sa termine nodul cu A1 si o cale de rulare in tandem cu loturile 1 si 2, decat sa mai pierdem inca cel putin 1 an ca sa deschida integral.
O banda de drum fara semafoare, pietoni, intersectii, viraje are o capacitate cel putin dubla fata de o banda de drum normal prin localitati cu tot tacamul.
Cred ca trebuie pusa presiune in aceasta directie.
Mai bine merg cu 80 Km/h pe HP decat sa merg ca melcul intre Bragadiru si A1 pe DNCB.
Trebuie sa luam in calcul si aceasta varianta.

carutasul

ei au antrenament deja, de la A10 :) Evident că ar fi ideal dar oricum trebuie să facă structurile mai întâi, nici măcar nu sunt multe, podul peste calea ferată, nodul A1 și restul mărunțișuri, dacă le fac pe alea după aia putem vedea cum stau cu terasamentele; dacă nu au rămas cu datorii la Marcu le fac ăia în 3 luni integral :)

oneway

A1-A0 sens Bucuresti-Pitesti. Pareau ca doar ce au terminat de turnat la culee.



Powered by API/PUM imgur uploader
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

carutasul

Avea un picior...





Powered by API/PUM imgur uploader


Supratraversarea peste A0 la DN6.

Alte noutăți de pe traseu... nu prea. Au mutat câteva utilaje și proiectoarele la DC20 deci intuiesc că vor apărea și acolo "tumulii" foarte curând, însă din câte văd lucrează "în serie" nu în paralel, picioarele din stânga supratraversării nu le-am văzut în șantier, iar la supratraversarea peste DN6 după ce au făcut cei doi tumuli nu am văzut să se mai întâmple ceva. Când zic că nu sunt noutăți fac abstracție de faptul că se lucrează la terasamente pe bretele și se pun predale la podul principal.




Fulgerica

Dintre toate noduri cu alte autostrazi(A1 sau A2), asta pare cel mai bine gandit, aerist. Aveti idee daca bretelele au cate 2 benzi si la ce viteza au fost proiectate?

hvm

dupa arcele pe care le descriu eu cred ca sunt la 60km/h
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

carutasul

Pozele de astă seară, pentru Horațiu Cosma:
Nu e mult, 300m, dar nu e chiar zero la rigole :) Între DC20 și Dumitrana, pe o porțiune. Deci asta moșmondeau alaltăieri, eu credeam că pun cabluri.
La ora asta lucrau la "tumulul" de la DC20 cu un compresor și un buldozer, din ce am văzut nu e chiar un morman de pietriș, e lucrat cu ceva grijă și nu mi-am dat seama dacă nu conține și un liant.









Powered by API/PUM imgur uploader

ion59

UMB-ul trage in stilul lor normal, adica tare, pentru ca ii asteapta destule alte lucrari! Bravo lor!

panda_no 5

UMB-ului nu cred ca ii vine sa creada cat de usor se lucreaza la campie.
Terenul e mult mai usor decat pe DX-ul Cra-Pi.
Parca vad nanoboti in actiune.
Par ca se misca in dezordine si deodata....... incepe sa semene co o autostrada.
Au podete deja acoperite cu terasamente, au capete de piloti gata.
Ma sperie stalpii retelei electrice. Daca se relocheaza stalpii rapid.......

ijwtsh

Quote from: panda_no 5 on September 21, 2022, 08:10:05 PMUMB-ului nu cred ca ii vine sa creada cat de usor se lucreaza la campie.
Terenul e mult mai usor decat pe DX-ul Cra-Pi Nadaselu - Poarta Salajului.

Fixed that for you.  :D Nu ca n-ar fi drept si ce spui tu, dar daca e vruen muncitor care a lucrat si pe A3 si pe A0 va observa ce diferenta extrema e intre cele doua.

panda_no 5

Pana acum Cra-pi parea usor  :lol:
Acum zboara pe A0 :D
Nadaselu - Poarta Salajului e cosmar prin comparatie.