Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Andrei.D

^dar repunerea grinzilor este worst case scenario? Sau pot coborâ și mai aproape de structură (ex: să toarne din nou fundația anumitor piloni)?

adix


danutzu_1069

Poate un coleg structurist sa ne spuna daca in cazul in care se "scufunda" o fundatie de pilon, unde cedeaza: se "frange" grindaintre pile, sau mai aproape de cealalta pila.
In cazul nostru un capat al grinzilor este spre rost de dilatatie, deci placa de suprabetonare nu este continua.

Eu inclin sa cred ca au fost probleme la suprabetonare, poate nu a fost vibrat betonul in zona aia si ulterior au aparut fisuri la suprafata.

reed

Daca imi amintesc bine anul trecut sau acum 2 ani au scos si repus niste grinzi.Nu mai gasesc filmarile de atunci.

minisoferul

Din filmarea cu nodul rutier A0 x A1 se observa ca au suprabetonat primul pasaj. Dar mai este mult pana departe....

reed

#10010
Hai ca am gasit.Cand au instalat grinzile, au trecut vreo 2 luni in care segmentul actual cu probleme nu a primit grinzi,desi tot restul nodului era terminat.Ma gandesc ca de atunci poate o fi fost o problema cu pilonii si o fi incercat sa scoata cumva din betonul de egalizare,Dumnezeu stie.Minutul 2:43

shift2rail

care este motivul ptr care s-a preferat solutia viaduct si nu pamanat tasat pentru bretele?

sushi

#10012
Teren mlastinos, exact cauza pentru care probabil sunt probleme la acea sectiune de bretea

Cetatean

Mai tare m-ar interesa de ce au preferat varianta asta si nu au ales varianta de a ingropa A1 in zona de intersectie. Intr-adevar ne alegeam cu un pasaj subteran,dar scapam de cativa km de pod...

MCI

Quote from: shift2rail on April 29, 2024, 04:24:41 PMcare este motivul ptr care s-a preferat solutia viaduct si nu pamanat tasat pentru bretele?
Este o zona mlastinoasa, fiind albia raului Dambovita acea zona.

Cetatean

Ok,deci s-au preferat ramblee de 10 m si sute de mii de mc de umplutura si vreo 2 km de pasaj in locul unui pasaj subteran de 50 de m. Ca de pompe,noi n-am auzit. No,succes la intretinut mii de rosturi. Ii buna gandirea,tot inainte.

survola

Pasaj subteran pe sub A2?

voicul

Sunt convins ca nu e o gandire asa simplista - pac - pac ne bagam ceva in pasaj subteran, facem cum vrem noi!
La o prima privire ... tot teren mlastinos e si pentru pasaj subteran, care s-ar putea sa fie tot cu costuri mari.
In plus la bretele, tot pe teren mlastinos se faceau.

Zic ca e o explicatie buna si nu ca au vrut Alarko sa incarce factura CNAIR pe viitor (care CNAIR a vazut si el PT-ul inainte de lucrare si l-a aprobat).

danutzu_1069

@reed, nu este sectiunea aia cu problemele de acum. Sectiunea "corecta" este cea cu cateva predale montate, adica a-3a dinspre culee.

irirat

#10019
Irinel Scriosteanu pe FB
Sursa: https://www.facebook.com/100045055956030/posts/pfbid0naEV3PW4QT6yG8fUsF5NuWahy16iDp3it5bvgw8Xwcrr86QDqJ8nPib9bj1RgGGnl/?

QuoteΧρειάζεται επιπλέον κινητοποίηση!
(𝗘𝘀𝘁𝗲 𝗻𝗲𝘃𝗼𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲 𝘀𝘂𝗽𝗹𝗶𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝗮!)

Astăzi am fost într-o vizită neanunțată pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱, unde am verificat progresul lucrărilor din ultima săptămână pe întregul amplasament.

Stadiul este următorul:
✅️ La pasajul pe autostradă peste A1 București - Pitești, a fost montat tablierul metalic pe toate cele trei deschideri și au fost finalizate sudurile aferente antretoazelor și se execută predalele în vederea montării acestora peste tablier. A fost reluată circulația rutieră pe traseul inițial al A1;
✅️ La pasajul peste CF Bucureşti - Craiova, a fost montat tablierul metalic pe toate cele trei deschideri, continuă instalarea aparatelor de reazem și a început sudura antretoazelor și montarea panourilor de solidarizare a tablierelor metalice;
✅️ La podul pe autostradă peste râul Sabar (sat Dârvari, comuna Ciorogârla), a fost finalizată montarea grinzilor pentru Calea 2, se execută lucrări de armare și cofrare a predalelor și se pregătesc platformele necesare pentru montarea ultimelor grinzi pe Calea 1;
✅️ La pasajul pe autostradă peste DJ601 (comuna Ciorogârla), se montează aparatele de reazem și continuă lucrările la subantretoaze și de montare a grinzilor pe Calea 2;
✅️ La podul pe autostradă peste râul Ciorogârla, au fost finalizate montarea predalelor prefabricate și armarea plăcii de suprabetonare și se pregătesc pentru turnarea plăcii de suprabetonare;
✅️ La pasajul peste autostradă pe DC126 (Clinceni), continuă lucrările de armare și betonare a banchetei de cuzineți aferenți Culeei 1 și se execută lucrări de armare și cofrare a riglei Pilei P2;
✅️ La pasajul pe DE de la km 89+748 (Domnești), au fost montate toate grinzile și este în curs de finalizare armarea plăcii de suprabetonare;
✅️ La pasajul peste autostradă pe DC128 (Dârvari), au fost montate toate grinzile și se lucrează la turnarea plăcii de suprabetonare;
✅️ La pasajul peste autostradă pe DC158 (Dârvari), au fost montate toate grinzile, cu excepția celor pentru deschiderea 1 și se așteaptă finalizarea relocării conductei Transgaz pentru finalizarea acestei structuri;
✅️ La pasajul pe DJ602 peste autostradă (Ciorogârla), au fost finalizate montarea grinzilor și turnarea plăcii de suprabetonare și se lucrează la armarea marginală a plăcii de suprabetonare pentru fixarea liselor prefabricate;
✅️ Continuă lucrările de umpluturi la corpul de drum cu material necoeziv pentru traseul autostrăzii;
✅️ Continuă așternerea stratului de asfalt AB22,4 între km 99+400 și km 99+800;
✅️ Continuă așternerea stratului de balast stabilizat cu liant hidraulic între km 95+200 și km 95+600;
✅️ Se execută stratul de fundație cu balast între km 91+380 și km 92+880;
✅️ Continuă lucrările de realizare a șanțurilor pereate și a drenului median;
✅️ Se execută lucrări de realizare a bazinelor de retenție a apelor pluviale;
✅️ Continuă relocarea rețelelor de utilități pe amplasamentul șantierului - gaze, apă canal, rețele electrice de joasă și medie tensiune, telecomunicații, dar încă nu au început relocarea rețelelor electrice de înaltă tensiune;
✅️ Continuă producția de predale pentru structuri în șantier. 

𝗗𝗲𝘀𝗶 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗮𝘁𝗮 𝗼 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲 𝗺𝗮𝗶 𝗯𝘂𝗻𝗮 𝗶𝗻 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝗲𝗹𝗲 𝗹𝘂𝗻𝗶, 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗻𝗲𝘃𝗼𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝘀𝘂𝗽𝗹𝗶𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗲𝗳𝗲𝗰𝘁𝗶𝘃𝗲𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗶𝗻 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿, 𝗮𝘀𝘁𝗳𝗲𝗹 𝗶𝗻𝗰𝗮𝘁 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗽𝗮𝗻𝗮 𝗹𝗮 𝘀𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁𝘂𝗹 𝗮𝗻𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘀𝗮 𝗳𝗶𝗲 𝗰𝗲𝗿𝘁𝗮, 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗰𝗮, 𝗿𝗲𝗽𝗲𝘁, 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗰𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗶𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗹𝗼𝘁 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘁𝗿𝗲𝗯𝘂𝗶𝗲 𝘀𝗮 𝗶𝗹 𝗱𝗮𝗺 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁 𝗮𝗻.

Și acum, pentru că vreau să fiu foarte bine înțeles și pe această cale de către antreprenor, o spun și în 𝗹𝗶𝗺𝗯𝗮 𝗴𝗿𝗲𝗮𝗰𝗮:
Αν και φαίνεται καλύτερη κινητοποίηση τους τελευταίους μήνες, χρειάζεται να συμπληρωθούν τα αποτελεσματικά του εργοταξίου, ώστε να είναι βέβαιη η ολοκλήρωση των εργασιών μέχρι το τέλος του χρόνου, γιατί, επαναλαμβάνω, είναι το πιο σημαντική παρτίδα αυτοκινητόδρομου που πρέπει να βάλουμε στην κυκλοφορία φέτος.

🇷🇴 𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲! 🇷🇴
_____________
#A0Sud #A0 #lot3Sud #Bragadiru #Cornetu #Ciorogarla
#DragomirestiVale #Domnesti #AutostradaA0 #Ilfov
#București #AutostradaBucurestiului
#infrastructuraIlfov #Ilfovulincaresepoate
#DezvoltamIlfov #DezvoltamRomania
#HaiRomaniaHaiCaSePoate