Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Sa nu faca expropiere pe inca 8-10 m stanga dreapta? Daca au inaltime 8-10 m la o umplutura in rambleu cu panta de 1:1 iti dai seama ce dihanie iesea. Asa, au corectat-o din betoane.

survola

Oare de ce nu au balastat până acum sub viitorul pod metalic? Le va fi mai ușor după ce va fi pe poziție?  :-[

Allex

Ce frumos stau aktorii si asteapta camioanele cu balast. Timpul trece, leafa merge... Muncitorii nu sunt vinovati ca organizarea e de kk.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Skynick

solutia asta cu pod de metal si deranjul cu macaraua asta imensa nu este mult mai scump decat solutia clasica cu grinzi?

horatiu.cosma

^
Dacă podurile metalice ar fi mult mai scumpe decât soluția "clasică" cu grinzi, atunci nu ar exista în lume poduri metalice. Care e deranjul cu macaraua imensă sperie păsările? Și grinzile de beton tot cu macarale se ridică.

voicul

Apropo de fir-ul ridicat cu excavatorul ca sa teraca un sertar din frigider:
Cum o sa se impace macaraua cu podul ridicat si cablul cu pricina?

Nu m-ar surpinde show cu podul facand sarituri la inaltime peste cablu!

carutasul

dacă e linie de joasă tensiune o oprire de două ore intră la "shit happens" :)

pbh

#18007
Oricati Dorei ar fi la Aktor nu se bagau ei sa ridice cu o "scula" 100% metal un cablu sub tensiune. Poate doar daca aduceau omuletul Michelin sa manevreze excavatorul.
Oricum, zidul ala inalt de 10+m la 2m de poarta este o bataie de joc. Vor trebui sa mute portile in spatele proprietatilor si sa faca un nou drum de acces pe acolo. Cred ca este mai grava situatia aici decat la Oarda.

germanul2012





Powered by API/PUM imgur uploader

Dupa ce am tot vizionat filmarile si am citit sumedenie de comentarii, as pune si eu intrebarea: Dupa cata umplutura s-a facut la nodul Alba Iulia Nord pana acum si se va mai face, oare nu ar fi fost mai simpla o varianta cu doar doua pasaje (unul al A10 peste linia ferata si unul al DN-ului peste A10) care se limitau doar la culee si cateva grinzi?
       Restul s-ar fi realizat la sol cu umpluturile aferente care nu stiu daca ar fi necesitat cu mult mai mult efort decat multimea de piloti forati, betoane si armaturi aferente lucrarilor de arta din nod. Acuma nu stiu ce preturi s-ar fi vehiculat in aceasta varianta dar, totusi in final nodul ar fi aratat cu mult mai ecologic si aspectul natural ar fi fost evident. Terenul era nivelat iar vegetatia era la ea acasa, ca sa nu mai zic ca la viaductele ce se construiesc va fi foarte mult de lucru in viitor si la intretinere.
    Am scris si eu o parere poate pentru unii acceptabila iar pentru altii dimpotriva.

    @AlinC, inca o data multa stima pentru ce realizezi pe acest forum.

carutasul

păi în varianta ta nu e clar cum intră în Alba-Iulia cineva care vine de la Sibiu și cum se duce cineva la Cluj ieșind din oraș. Bine, se poate duce pe DN, e drept :)

pentium10

trebuie sa dai acces la terenuri, care se pot face sub pila
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

germanul2012





Powered by API/PUM imgur uploader

@carutasul, ,, cum intră în Alba-Iulia cineva care vine de la Sibiu și cum se duce cineva la Cluj ieșind din oraș..." Nu asta este intrarea-iesirea de pe sensul spre Cluj? Si e construita (pardon in constructie) la sol.

@pentium10, ,,trebuie sa dai acces la terenuri, care se pot face sub pila" Eu (nefiind expert in legislatie) mi-am dat parerea din punct de vedere pur constructiv, gandindu-ma daca nu cumva acea varianta ar fi fost mai usor de realizat. Si asta deoarece vad ca lucrarile de arta sunt foarte greu de definitivat de (unele) firme de constructii care lucreaza la autostrazile din Romania.

   Drumuri bune va doresc.

horatiu.cosma

Proiectele nu se desenează la etapa de proiectare cu gândul "știm că la construcție va veni cineva incompetent care nu poate construi podurile în mod profesionist, așa că tăiem din poduri".

yetiman

Aici, din pacate, se vede efectul cumulat a doua probleme:

1. Incompetenta CNAIR de a solutiona probleme legate de relocarea utilitatilor. (si chiar incompetenta de a face niste contracte "beton", in avantajul nostru si nu al antreprenorului)
2. Indolenta si rea-vointa antreprenorului care este interesat doar sa speculeze aceste probleme si sa adune motive de claim-uri,  nicidecum sa termine constructia la care s-a angajat. Pe ei in doare in c.r ca noi ne tocam nervii pe DN.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

carutasul

A, partea aia ar rămâne așa cum e, înțeleg. Și singura diferență ar fi practic să înlocuiești o parte din viaduct cu umplutură...