Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

Un rambleu pe toata acea lungime si la acea inaltime cred ca ar fi costat mult si ar fi venit la pachet cu niste probleme (intersectari cu utilitati si drumuri, potentiale probleme aduse de greutatea sa peste terenul initial, etc...).

montaniardul

#10426
"Vă rog luați măsuri cu Aktor la Racoș. Aici pâna la sfârșitul lui 2023 nu vor da drumul la cârtițele care nu sunt gata. Eu am lucrat acolo, știu situația cum lucrează turcii. Trag de timp, nu-i trage nimeni la răspundere. M-am luat de ei și m-au pârât la greci ca vreau sa fiu șef de șantier și m-au dat afară. Am lucrat ca macaragiu, sunt multe de spus, știu toată situația...ar fi bine dacă am vorbi la telefon, ne cunoaștem de la Craiova de la Tirena." comentariul lui Toloș Ion adresat lui Irinel Ionel Scrioșteanu pe pagina sa (a oficialului CNAIR) de facebook.

GIV


RobertH

Quote from: RobertH on October 20, 2023, 06:03:04 PMSeptembrie 2023
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    99.10% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        98.90% (financiar 89.44%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          88.25% (financiar 76.16%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    86.75% (financiar 81.91%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            66.28% (financiar 63.85%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      80.00% (financiar 72.76%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  23.08% (financiar  19.64%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 19.50% (financiar 17.80%)

Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București–Constanța: 18.00% (financiar 7.39%)

Octombrie 2023

Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    99.15% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        99.00% (financiar 89.44%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          88.47% (financiar 77.33%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    86.85% (financiar 82.33%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            66.85% (financiar 63.85%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      81.05% (financiar 73.74%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  23.49% (financiar  21.30%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 19.80% (financiar 18.53%)

Lucrări în stațiile C.F.Fetești și Ciulnița, de pe linia de cale ferată București–Constanța: 31.00% (financiar 7.39%)

micutzu

Doamne feri!   :crutches:

Daca as fi imparatul sau dictatorul as impusca si mesagerul la asa vesti "bune"  O:-) ...doar un singur constructor a schimbat digitul unitar de pe procentaj.

Cetatean

6 ani pentru un pasaj cu 10 deschideri...Daca as vb spaniola,le-as trimite un mail la FCC Spania...oricat de delasator si prost e statul roman si cfr,nu este posibil asa ceva. RUSINE!


https://adevarul.ro/stiri-locale/hunedoara/pasajul-spectaculos-din-deva-finalizat-in-2024-2321096.html

CsabyRR

Salutare tuturor,

Din cate am vazut, inca nu s-au postat noile filmari de la DistrictEA.

Mai jos le puteti vedea:



@DistrictEA: Mii de multumiri pentru filmari!

Sorinus

Sunt oripilat iarasi de cat overkill e in HM-urile astea, peroane lungi, late, copertine, pasarele, ptr cine? Barzava Noua e un HM pt incrucisari, nu deserveste NIMIC.

misiekwas

E overkill, dar sincer, prefer varianta asta decât la 902 unde au pus o amărâtă de copertina de stație de autobuz. Poate o sa învețe ceva chiar și pe greșelile lor, în loc sa da câteva dale de beton și sa pretindă ca este suficient pentru călători. Overkill? Da. Putea sa fie mai rău? Tot da.
Din toate tâmpenii pe care au făcut pe coridor, aia pare cea mai puțin dăunătoare.

rezin

O line de cale ferată  are o durată lungă de viață, și atunci proiectantul trebuie să țină seama de acesta când este proiectat un peron , o stație de cale ferată, și nu doar de traficul din prezent .



misiekwas

Stația e în câmp, și are dreptate @Sorinus ca e risipă de bani în momentul în care stații care chiar deservesc oamenii primesc cea mai jalnica infrastructura pe care poți sa ți imaginezi (platforme joase, acces prin cale ferata, praf dpdv pasageri pe 902), copertine inexistente. Ce demonstrează asta este ca CFR nu este în stare sa dimensioneze infrastructura pentru număr de pasageri,ceea ce-i grav, cu tot ca mai bine consider ca poate vor învăța cum se face o stație.
106, 1918 și religie nu au nicio legătură cu magistrala aia.

Sorinus

Căutați stația Olteni de pe M100. Reabiltata recent, după un standard f non-standard. Și comparați cu minunăția de mai sus. Olteni deservește o comuna mare și de fiecare data când am trecut p-acolo, din IR, am văzut destui oameni așteptând trenul.
La cum arata, stațiile astea de pe coridor costa 1mil euro lejer, ma refer doar la civile, fără infra strict feroviara.

Tot pe coridor, vedeți HM Valu Lui Traian. La fel, deservește doar marfa, la cca 1km de localitate, ce e deservita de Murfatlar h. Hm-ul are un peron mic la linia 1, fără copertina.

Vlad94

Nu știu de ce vă mai mirați. Modelul de stație e copy-paste de la Arad până la Sighișoara. Credeți că proiectanții s-au sinchisit să facă analize de trafic de călători? Nu s-au sinchisit nici măcar să proiecteze poduri rutiere de beton și au propus poduri din zăbrele, mai scumpe și greu de întreținut.

misiekwas

^Fix de aia nu ma mir. Întreg proiect de coridor e cum e, și cumva am abandonat orice speranța că poate să recupereze. Ce voiam sa spun este ca dacă au făcut HMuri bengoase, și niște stații civilizate pot sa facă. Pentru ca na, oricum nu cheltuie banii lor ci aia publice, deci nu-i pasa.

Sorinus

Pai culmea, ca la Brasov, peroanele alea se dovedesc al naibii de greu de reabilitat.

La Constanta, gara n-a fost inclusa in coridoreala, peroanele sunt inca cele de pe vremuri.

Buftea, Chitila...n-au nici o copertina, nici macar d-alea gen statii de autobuz.

Deci in unele locuri isi mananca de sub unghie, iar in altele, fara numar.

Toti vedem evidentul, mai putin marii proiectanti si BENEFICIARUL.