News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

E cauzată și de lucrările de reasfaltare
Drumurile noastre POATE;

SILVIUFG

#526
Accident grav pe DN1 intre Fagaras si Brasov (zona Persani). Autocar cu copii implicat.

Bilant provizoriu : 4 morti  :(

http://www.bunaziuafagaras.info/accident-cumplit-la-persani/

TibiV

S-au cerut 2 helicoptere de la MAI...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SILVIUFG

Conform reprezentanţilor ISU Braşov, în accident şi-au pierdut viaţa 3 trei adulţi şi un copil. Alte 22 de persoane sunt rănite, dintre care 16 în stare grava. Se intervine cu 4 echipaje de descarcerare, 8 echipaje SMURD şi 4 ambulanţe. La faţa locului se deplasează şi un echipaj SMURD de transport victime multiple.


dorum

...si sa nu-ti vina sa URLII acum cand vin tot mai multe informatii????
Cum pana mea exista atata iresponsabilitate...???
Pacat, pacat, pacat...

zorro

#530
Uitati si voi in ce hal arata parepetii de la locul accidentului:   https://www.google.ro/maps/@45.7527137,25.2749628,3a,75y,284.8h,61.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1sy0QG4n_JUnzzTpcgyfKy4A!2e0!7i13312!8i6656

  Nu stiu ca nu ma pricep, dar betoanele astea nu ar trebui cumva fixate in șosea (pamânt) ??
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

adiarc

Si apropo de ce discutam si propunerea lui Cutter...
accidentul s-a produs intr-o curba periculoasa,probabil pe fondul oboselii la volan...asta nu înseamnă ca trebuie sa plătești cu viata pt aceasta greșeala....si pt lipsa totala de viziune a celor care....cică su modernizat drumul....

In aceea curba au avut loc zeci de accidente f.f grave....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Si știți ce e trist...? Ca iarasi mortu e de vina si nimeni nu va vorbi despre modul arhaic de asa zisa modernizare a drumurilor,sau de intetinerea invizibila sau de paraziții care iau bani lunar pt taiat frunze la câini.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dan74

Acolo prin amplasarea acelor parapeti e destul de ingust sensul pe coborare, o mica eroare te trimite ori in parapeti ori in sant, frumoasa "modernizare".

nenea_hartia

Nici nu mai știu câte mașini am văzut eu însumi sărite în decor în curba aia, inclusiv camioane. Pe vremuri nu era pus nici parapetul New-Jersey.
Oricum, sunt convins că un avocat bun ar găsi și o răspundere penală pentru administratorii drumului.

mariansb

#535
Am venit azi după amiază de la Sebeș la Sibiu, urmând DN1 de la Sebes Est si nu am stat deloc la nodul Cunta . În schimb se vedea coloana pe A1 până către Cut, iar pe DN, dinspre Sibiu, era până în Apoldu.Au asfaltat doar o bandă la coborârea spre Miercurea Băi, deci va mai dura . Au îndepărtat stratul de uzură pe porțiuni si după Miercurea Băi, înspre Miercurea.
Zicea adiarc de o variantă ocolitoare. Adi,cum e drumul între Ludos-Presaca-Dostat?
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

pasadia

Quote from: Dan74 on June 17, 2016, 05:37:11 PM
Acolo prin amplasarea acelor parapeti e destul de ingust sensul pe coborare, o mica eroare te trimite ori in parapeti ori in sant, frumoasa "modernizare".

Parapetii au fost amplasati dupa "modernizare", adica la cativa ani dupa. Reabilitarea DN1 Brasov - Sibiu (incluzand pentru prima oara si constructia insuleleor de calmare a traficului la intrarea / iesirea din sate) s-a terminat prin 2007, iar in zona parapetii au fost montati mai tarziu. Se vede de altfel si in istoricul StreetView ca in octombrie 2009 nu existau parapeti si ca in iulie 2012 erau amplasate bidoane de plastic pe post de separator.

Problema, din punctul meu de vedere, este data si de comportamentul soferilor. Aceste curbe se gasesc intr-o zona destul de lunga de drum foarte bun, lin, lipsit de localitati, zone in care traficul merge in mod uzual cu peste 100km/h (ma refer la intreaga zona Vladeni - Persani, exceptand aceste 2 curbe). Prin urmare soferii care nu cunosc zona tind sa abordeze tot sectorul cu o viteza foarte mare si ignora aceste semne montate aici) .

Pana la o eventuala corectie (greu de crezut ca se va intampla) sau pana la constructia A13 in acea zona (si mai greu de crezut ca s-ar intampla) eu mi-as dori ca DRDP Brasov, din fonduri si dupa un proiect propriu, sa construiasca acolo o insula de calmare a traficului. E singura modalitate de a-i obliga pe soferi sa reduca, cu adevarat, viteza inainte de a aborda acel viraj. 
Adica daca tot ai facut atatea insule la fiecare intrare in sat, acolo unde totusi nu obligi soferii sa reduca viteza pana la 30km/h, atunci nu ar fi fost logic sa ai o asemenea sicana si aici?

Si daca tot vorbim de punctele negre de pe Brasov - Sibiu (dupa cum v-am spus, la autostrada nu ma astept), atunci ar mai fi cateva zone de corectat precum 2 benzi pe aceasta urcare dintre Vladeni si Codlea.

adiarc

Quote from: mariansb on June 17, 2016, 08:46:41 PM
Am venit azi după amiază de la Sebeș la Sibiu, urmând DN1 de la Sebes Est si nu am stat deloc la nodul Cunta . În schimb se vedea coloana pe A1 până către Cut, iar pe DN, dinspre Sibiu, era până în Apoldu.Au asfaltat doar o bandă la coborârea spre Miercurea Băi, deci va mai dura . Au îndepărtat stratul de uzură pe porțiuni si după Miercurea Băi, înspre Miercurea.
Zicea adiarc de o variantă ocolitoare. Adi,cum e drumul între Ludos-Presaca-Dostat?
drumul este bun ,asfaltat,fara gropi ,dar ceva denivelari...nimic de speriat( doar in deal la Presaca , o portiune de 200 de M cu ceva gropi )

Ar mai fii ruta Sibiu-Pauca-Rosia de Secas - Ungurei-Cunta.E poate chiar mai utila ca prima.

Pt cei care au treaba la Sebes sau vor sa continuue spre Deva pe autostrada se merge spre Cunta.( stanga in Spring ).Se iese exact la nodul de acces pe autostrada si scapi de toata coada spre Miercurea si Sibiu.

Pt cei care vor sa mearga spre Alba Iulia,Cj,etc,in Spring se face dr spre aceste destinatii.

De asemenea o a treia varianta tot pe acest drum - din Rosia de Secas dreapta si prin Cergau Mare se ajunge in Blaj si de acolo Teius sau Copsa Mica,Medias.

Drumul este ok,sau chiar f.bun (proaspat modernizat )din Rosia pana la Cunta sau din Spring pana in Alba.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

aditd

#538
Ca alternativa la venit din B: drum pe A4 pana la final si pe noul pod - iesit la intrarea in Eforie N.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Trafic+ingreunat+la+Agigea


pasadia

Inutil sfat. De obicei coada este mult mai lunga, depasind cu mult punctul in care se separa la dreapta benzile pe care se continua A4. Practic tot traficul spre A4 e blocat de cei care vor sa iasa de pe A2 si deseori se circula (sau se stationeaza, dupa cum e cazul) si pe banda de urgenta. As spune ca acel nod este exemplu perfect de proasta proiectare.