Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

florin74


florin74

Nici azi nu s-a publicat nimic, sa speram ca saptamana asta iau o decizie.

tigrel58

In asteptarea deciziei CNSC, sa notam ce zice Teodorovici de regula n+3, care e clar ca se va aplica aici:
"...mecanismul este următorul: obligaţia statului membru este să cheltuie până în 2015 pentru a fi toţi banii cheltuiţi decontaţi. În situaţia în care sunt cazuri care se duc dincolo de 2015, dar care se termină ca implementare şi proiectele devin operaţionale în 2016, atunci Comisia acceptă ca acea parte aferentă lui 2016 să fie... adică proiectul să rămână mai departe să se finalizeze, dar acea parte aferentă lui 2016 să fie atribuită părţii române.
Deci orice întârziere dincolo de 2015 nu aduce după sine imediat o anulare a acelui proiect, dar partea aferentă lui 2016 revine părţii române.
Dacă cumva proiectul se duce dincolo de 2016, atunci este riscul ca întregul proiect să fie anulat la finanţare şi statul român trebuie să ramburseze suma deja cheltuită."

Destul de complicat, dar e clar ca fiecare zi conteaza. Nu stiu in ce masura se mai pot apuca de Campia Turzii - Ogra / Tg. Mures pe bani europeni (off topic, dar in context).


florin74

Se pare ca s-a ajuns pana la urma la un compromis.

In cazul in care se finalizeaza in 2016, se suporta cheltuielile aferente anului 2016 din surse bugetare, macar nu se pierd sumele rambursate pana atunci pentru proiectul respectiv. Ideal ar fi fost ca aceste sume sa fie decontate din urmatorul exercitiu financiar, (2014-2020) asa ne confruntam cu 2 riscuri:

- riscul de dezangajare (sa vezi hei rupism spre sfarsitul anului 2015 cum nu cred ca a mai vazut Romania de pe vremea lui Ceausescu)
- riscul unui deficit bugetar mare in anul 2016 (intrucat trebuie suportate de la bugetul de stat). Plus ca 2016 e an electoral.

Cred ca ar trebui sa faca o analiza la sange pe proiectele contractate si sa se pune cu biciul sa se le termine pana la sfarsitul lui 2015, si sa lase povestile si basmele pentru televiziune.



dorum

nimic din ce ne intereseaza pe noi pe site CNSC...deja cam dureaza, insa si volumul de munca necesara e pe masura....ce-i drept...

alm26mm

Quote from: dorum on February 06, 2014, 06:06:49 PM
nimic din ce ne intereseaza pe noi pe site CNSC...deja cam dureaza, insa si volumul de munca necesara e pe masura....ce-i drept...
Tinand cont de faptul ca apoi ar urma (Doamne fereste) actiuni in instanta, e destul de clar ca pana anul viitor nu vedem inceput de lucrari pe teren.

Archi

#637
Nu cred asta! Am observat o mobilizare exemplara pe Sebes-Turda. Nu cred ca a trecut mai mult de un an de la ideea transformarii proiectului de drum expres in autostrada, si iata ca suntem deja in stadiu de contestatii. Pe scurt acest proiect este un fel de "sa vada tot poporu' ca putem construi autostrazi si sa ne laudam 20 de ani cu asta"

iuli

Ai dreptate. Oricât am înjura pe Şova sau guvernul la faza asta trebuie să ne dăm pălăria jos că au pus în aplicare autostrada asta apărută parcă de nicăieri. Până acum nici măcar nu era trecută ca autostradă în niciun plan a guvernelor anterioare. În plus au dat drumul pe Lugoj - Deva și Comarnic - Brașov.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

chiar trebuie sa analizeze cu cap la cine va ajunge sebes turda.

Semnalele de pe Lugoj-Deva, Tm Lugoj 2 sunt clare...doar firmele cu preturi OK pot face ceva cat de cat. Cu restul....riscul mare nu e privind proasta calitate...ci chiar faptul ca nu vor incepe.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

cit mai dureaza si contestatile aste .... >:(....ne apuca iarna viitoare si nu se mai apuca de lucru...

Archi

#641
NU COBI !!!

alecu26

s-a afisat.

Hmm...e cred ca cea mai lung titlu al unei contestatii. :) Datorita conexarii....si datorita numelui kilometric.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

#643
Decizia 394 !

QuoteAdmite în totalitate contestaţia formulată de SC Strabag SRL nr. 1/03.01.2014 şi
în parte pe cele formulate de asocierea Aktor SA – Euroconstruct
Trading 98 SRL şi SC Teloxim Con SRL, şi anulează raportul procedurii
de atribuire nr. 18A/3068/23.12.2013, pentru lotul 2, în partea ce
priveşte oferta desemnată câştigătoare şi ofertele contestatoarelor
amintite, şi comunicările transmise acestora.
Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertelor depuse pentru lotul 2 de
contestatoarele menţionate şi asocierea RCM Costruzioni SRL, cu
respectarea celor din motivare, a documentaţiei de atribuire şi a
dispoziţiilor legale în materia achiziţiilor publice, în termen de cel mult
15 zile de la primirea deciziei. Rezultatul procedurii, pentru lotul 2, va fi
comunicat operatorilor economici implicaţi în termenul legal.

respinge ca nefondate
contestaţiile formulate de SC Pa&Co International SRL (lotul 4), Azvirt
LLC (lotul 3), asocierea Impresa Pizzarotti & C SPA Pomponio
Construcţii SRL (lotul 1), Societatea de Construcţii Napoca SA ( lotul 4),
SC Strabag SRL (2/03.01.2014 - lotul 3) şi Corsan Corviam
Construccion SA – Selina SRL - Louis Berger SAS – Road Consulting &
Design Solutions SRL (7878/30.12.2013 – lotul 3 şi 7879/30.12.2013 –
lotul 2).  6
În temeiul art. 278 alin. (6) din ordonanţă, dispune continuarea
procedurii.


Iata si decizia aici
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum

#644
http://www.cnsc.ro/images/stories/decizii2014/decizie_394.pdf

Admite doar pe 2...restul respinse...PERFECT!!!!