Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nicolaem

#105
Am scapat.
Poate a avut si intalnirea de ieri o contributie.

teocharis, detaliaza-ti opinia. Eu nu stiu nimic de domnul Homor

LE ministru : " Imediat va fi demarata si procedura de selectie a noului manamement privat al CNADNR, a mai anuntat ministrul Costescu, care va fi urmata de o reformare a Companiei Nationale de Autostrazi."

horatiu.cosma

#106
Legat de Sebes-Turda si Lugoj-Deva, se incearca folosirea banilor care au ramas de anul asta. A spus ceva de graficul de lucrari pentru loturi ca si cum ar termina la anul, si primul constructor care termina prima data primeste ceva. Dar nu am inteles foarte bine ca a vrut sa spuna.

Legat de CNADNR:

-transparentizare, curand o sa avem si noi raportul corpului de control
-reforma CNADNR
-identificarea blocajelor din companie in cel mai scurt timp
-procedura de selectare a unui management nou
-Homor e un om riguros,ordonat, asta l-ar recomanda

L.E. Domnul ministru ne-a rugat ca pe langa criticile justificate pe care le aducem companiei, sa le oferim si laude in cazul deciziilor corecte. Are dreptate, nimeni nu poate munci sub o presiune negativa mai tot timpul. O prima bila alba ar fi deschiderea din decembrie de pe Izvin-Sanovita. Eu i-as lauda pentru aceasta deschidere in avans, lucrarile fiind de calitate, dar doar daca o inaugureaza in weekend :).

TibiV

Hai sa va zic una tare de tot...

Din cauza demiterii, DNA a amanat "saltarea" lui Neaga, care era programata pentru azi... :D

Nu intrebati de unde stiu, surse judiciare beton...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


rocklee


cristi5

#110
Quote from: TibiV on December 08, 2015, 01:53:20 PM
Din cauza demiterii, DNA a amanat "saltarea" lui Neaga, care era programata pentru azi... :D

Care-i logica? Sa-l mai poata urmari un pic, sa vada pe cine trage dupa el? Atunci poate era mai bine sa nu ne spui :)

Sau poate pt ca acum pot sa vorbeasca in alte conditii cu fostii lui subalterni?

TibiV

Oamenii de la DNA au fost oricum azi dimineaţa la CNADNR.
Nu l-au luat pt. că era în desfășurare AGA la care s-a oficializat înlocuirea lui... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

intradevar l-am criticat la inceput pe domnul Costescu,atunci cand a vb de continuitate....era de neacceptat

asta e o prima decizie hotarata si corecta a sa...felicitari domnule ministru.( va rog sa nu uitati ca nu se face primavara cu o floare,dar e un prim pas deosebit de important)........si forta DNA

altfel,suntem puternici si cu siguranta deciziile din ultima vreme se datoreaza si noua.....semnalul dat e si mai important
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexbb

Quote from: __dir on December 08, 2015, 01:56:56 PM
mai e timp pana diseara  :lol:

A aparut raportul pe hotnews:

http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2015-12-8-20651281-0-raportul-corpului-control-ministerului-transporturilor-despre-cnadnr-1.pdf
http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2015-12-8-20651280-0-raportul-corpului-control-ministerului-transporturilor-despre-cnadnr-2.pdf

La ce scrie in raportul asta, cred ca DNA poate infiinta o sectie speciala pt CNADNR. Este clar ca trebuie restructurata din temelii. Am apucat sa citesc mai mult pe diagonala, dar mi-a sarit in ochi observatia ca echipa de proiect este depasita numeric de 'echipa de suport'. Nu mai e vorba doar de incompetenta. Am inteles ca Homor va fi doar interimar si va fi numit management privat. 

alecu26

Adi, chiar crezi ca Ministru Trasnporturilor a luat decizia asta?

Cat despre sursele de la DNA, beton: (tot din surse beton spun si eu): DNA lasa sa se afle ceva doar când vrea acest lucru. In mod normal daca cineva divulga chestii de genul asta si nu ar trebui e la rândul lui saltat de DNA.

PS: oare mai exista originalul contractului cu Imbecilo?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

__dir

Am remarcat si eu depasiri de bugete, salariile platite de 2 ori , abuzuri dupa abuzuri (astea  sunt problemele mici). Ma bucur ca au facut raportul public.

horatiu.cosma

#116
Rezumat raport 1:
1.Neaga stia de mult timp de cei care au furat la statiile de taxare de la Giurgiu si a lasat sa se inteleaga ca e in desfasurare o ancheta
2.Goga si cu cei care au vorbit in presa au fost suspendati, desi ei erau in concediu(asta e buna)  :lol:.
3.Castigul mediu lunar in CNADNR a fost de 116% din estimare, iar productivitatea muncii la 57%...
4.CNADNR a renuntat nejustificat la aplicarea unor penalitati de 2.100.000 pe OS3 fiecare pentru intarzieri in faza de proiectare, lucru care a avantajat la arbitraj constructorul.
5.Din 23.02.2012, de cand se stie(oficial) de alunecari, PT-ul trebuia revizuit si in consecinta si AC-ul. Inca nu avem AC-ul, la aproape 4 ani dupa...
6.Impregillo a acumulat penalitati de aproape 600.000 de lei. Nu au fost aplicate, ba chiar s-au facut plati in continuare(fara AC).
7.Decizia de a deschide circulatia inainte de receptie nu a fost fundamentata, ci riscanta si iresponsabila. In acel moment responsabilitatea a trecut la CNADNR. Comisia de inspectie si Prof.Dr.Ing. Sanda Manea(expert tehnic) au spus NUUUUU deschiderii, si totusi CNADNR a trecut peste(Neaga spunea la un moment dat ca toti de acolo au fost de acord cu deschiderea  :o).
8.S-au inchis niste note de neconformitate fara sa se fi rezolvat in prealabil problema.

Le stiam deja, acum se si oficializeaza...

vancouver

#117
Probabil Neaga urmeaza sa mearga la DNA ca martor legat de lot III. Nu au cum sa-l acuze de ceva deocamdata, adica sa-l cheme cu mandat. Probabil vor audia ca martori mai multi oameni din CNADNR. Ne aflam intr-o faza preliminara, de strangere de informatii.

Numai daca se constata ca - de exemplu - ca Dl. Neaga ar fi primit mita sau a facut altceva contrar legii, poate fi arestat preventiv. Pentru o gestiune gresita a unui contract sau decizii eronate ca sef al CNADNR nu poate fi in nici un caz arestat si nu poate primi o pedeapsa cu inchisoare. Chiar si eventuale despagubiri sunt greu de impus. Exceptie: daca a pus in mod direct in pericol viata cuiva sau daca a distrus cu mana lui ceva... Ceea ce mi-e greu sa cred.

PS. Ca sa fiu mai clar: un om poate fi condamnat pentru coruptie doar daca se constata ca a avut un avantaj / si-a creat un avantaj personal prin actiunile respective. Chiar si la infractiunile cu violenta se cauta "motivul" faptelor.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.


Europiu

Apropos de comentariul unui user de la sinteza hotnews, este printre noi un jurist sa ne spuna daca "subminarea economiei nationale" mai este in codul penal? Eventual si cum se defineste?

Pana la urma, vorba lui @vancouver, oamenii aia in afara de a fi total incompetenti nu s-au facut vinovati cu nimic. Nici macar concursurile acelea cu un singur candidat nu le poti dovedi ca fapte neindoielnice de coruptie.

Eu nu pot (sau nu vreau!) sa cred ca prostia/indolenta/incompetenta sunt delicte penale doar daca duc la vatamari corporale/psihice evidente.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).