Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ovicor

     Respect Victor Cozmei !Pentru profesionalismsi daruire !
     Daca e sa fac un clasament a oamenilor din presa, cu oameni care stiu infrastructura si nu vorbesc "povesti":
  1) Victor Cozmei
  2) Nu se acorda!
  3) Traian Deleanu
  4)-6)Nu se acorda!
     Sa ma scuzi, Traian Deleanu, nu esti tu rau, dar e Victor Cozmei foarte bun !

NGC

QuoteVictor Cozmei:  Mai avem si acel "ciot" de langa Cluj, e aproape gata, dar nu va putea fi folosit. Vorbim de Gilau-Nadaselu.

Catalin Homor:  Lucrarile sunt foarte avansate pe acel sector. Nu poate fi folosit pana nu se finalizeaza acel pod care leaga sectorul de restul autostrazii.

Victor Cozmei:  Pod pe care l-ati scos la licitatie abia acum doua saptamani...

Catalin Homor:  Este scos la licitatie de mai demult.

Licitatia a devenit vizibila in SEAP in 21.10.2016.
Oare cum de nu a reusit Victor sa isi dea seama ca Sambata si Duminica ce tocmai au trecut fac de fapt parte din a treia saptamana, justificand acel "de mai demult"? :lol:

cristi5

#962
In cateva randuri dl. Homor a motivat ieri intarizerea unor proiecte aflate in faza incipienta (de ex licitatii) prin intarzierea procesului de proiectare si returnarea proiectelor la firmele de proiectare pt completari.

- viaduct Gilau  ("Din momentul in care s-a anulat licitatia am luat decizia sa imbunatatim proiectul si asta a insemnat o noua procedura de achizitie.")
- tunele LD2 ("a predat proiectul tehnic anul acesta, s-a constatat ca proiectul nu a fost complet. A trebuit sa revizuiasca acest proiect, sa faca foraje suplimentare pentru ca discutam de tunele[...]  Am spus atunci luna octombrie pentru ca acest proiectant se angajase ca ne da proiectul. Nu ne-am asteptat sa nu fie complet si pentru acest lucru s-a decalat...")
- DN2-A2 ("Am scos o procedura de achizitie de reproiectare a intregului sector astfel incat toate intersectiile sa fie organizate denivelat. Proiectul, conform programului, ar trebui sa vina astazi in Companie [n.r. luni], urmand ca pana la finalul anului sa fie scos la licitatie. [...]Proiectarea nu a mers asa cum ne-am planificat. Contractarea a durat mai mult, suntem dependenti de procedurile de achizitie.")
- SF capete PiSI ("Acum se lucreaza la proiectarea efectiva si termenul de depunere e finalul lunii.")

Plus ca in cateva randuri pomeneste de achizitia SF, PT si uneori si AC (litoral, Craiova-Pitesti, revizuirea SF si PT pe centura Timisoara)

Si atunci vin si intreb: nu poate CN**R sa realizeze SF si PT (si eventual obtinut AM, AC) "in regie proprie"? Inteleg ca n-au utilaje pt lucrari complexe in teren dar ceva softuri de proiectare si ingineri proiectanti poate se gasesc.  E clar ca actualmente, pe rutier, majoritatea proiectelor intarzie la pregatire, nu la implementare.

Nu de alta dar in felul asta poate ar avea mai mult control si si-ar putea tine promisiunile macar in ce priveste data licitatiei. Plus ca ar mai evita o procedura de achizitie.

dumbravaandrei

Doamne fereste sa se apuce cnair-ul de asa ceva... Cel putin nu in urmatorii 5 ani. Nu au nici suficienti oameni nici suficienta pregatire.

rocklee

se baga.....in regie proprie ....cam ce este dela buget  :)

cristi5

Merci rocklee, cred c-am inteles: pe fonduri UE nu pot deconta altfel lucrarile de proiectare.

Dar e interesant cum dam vina pe altii pt intarzieri. Probabil un proiect e neconform si din cauza caietului de sarcini facut prost. Adica tot de CN**R. La fel cum licitatiile sunt anulate din cauza documentatiei proaste.


infraAdi_ro

CNADNR, amendată pentru starea proastă a carosabilului şi pentru lipsa parapetelor pe drumul spre Cota 1000 din Bucegi

"Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a fost amendată de către IPJ Dâmboviţa cu 3.000 de lei pentru "neasigurarea stării de viabilitate a părţii carosabile" şi pentru lipsa parapetelor pe drumul naţional 71, care face legătura între localitatea dâmboviţeană Moroeni la Cota 1000 din Masivul Bucegi.

Serviciul Rutier din cadrul Poliţiei Dâmboviţa a sancţionat contravenţional administratorul DN 71 Moroeni - Cota 1000 "în conformitate cu prevederile O.U.G 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, respectiv pentru neasigurarea stării de viabilitate a părţii carosabile şi pentru lipsa sistemelor de protecţie a vehiculelor (parapete) în zona lucrărilor de artă ( în zona podurilor şi podeţelor)", anunţă IPJ Dâmboviţa într-un comunicat dat publicităţii sâmbătă.
Amenda a fost dată după ce în în ultima perioadă poliţiştii rutieri au făcut verificări cu privire la starea acestui tronson.

http://www.economica.net/cnadnr-amendata-pentru-starea-proasta-a-carosabilului-si-pentru-lipsa-parapetelor-pe-drumul-spre-cota-1000-din-bucegi_128548.html
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Ionut

#968
Later edit: Este falsa informatia legata de Horatiu.

Treceti peste titlul cretin si peste tonul malitios si imbecil.




Exclusivitate Capital:
,,Super drumarul" ales de Cioloș și Ministerul Transporturilor. Va câştiga 15.000 euro/lună


O comisie formată din oficiali ai guvernului, din Ministerul Transporturilor şi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere au selecţionat pentru postul de director general al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere pe Valentin Robert Urlan, administratorul firmei Pentacons, fost angajat al Consitrans, Inocsa Ingineria, Consilier Construct, Viacons şi BNR. Valentin Robert Urlan a absolvit Universitatea Tehnică de Construcţii din Bucureşti şi este membru al Asociaţiei Profesionale de Drumuri şi Poduri. Contactat de revista Capital pentru a ne preciza când va prelua atribuţiile de director general  al CNIR, o angajată a firmei Pentacons ne-a răspuns că nu este disponibil.

,,Horaţiu Cosma, cosilierul care l-a înlocuit pe Cătălin Drulă, a fost numit membru provizoriu în Consiliul de administraţie al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere. Şi Alina Florentina Burlacu, consilier al premierului Dacian Cioloş, a fost numită membru provizoriu în Consiliul de administraţie al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere", ne-au declarat surse avizate din Ministerul Transporturilor. Pe lângă ce doi consilieri, guvernul a aprobat un memorandum privind numirea lui Victor Giosan, consilier în cadrul Cancelariei primului-ministru, în calitate de membru provizoriu în Consiliul de administraţie al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere, până la finalizarea procedurilor de selecţie conform OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 111/2016. Bogdan Puşcaş, preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice  este ultimul membru ales de guvernul tehnocrat în Consiliul de administraţie al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere.

Capital a redactat o solicitare către guvern şi Ministerul Transporturilor pentru a ne răspunde dacă au alocat cei 50 milioane lei, capital social al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere, în ce bază legală a fost ales Consiliul de Administraţie al CNIR, cine este preşedintele Consiliului de Administraţie al CNIR, care este remuneraţia lunară a membrilor Consiliului de Administraţie al CNIR şi cine a fost numit director general al CNIR. Până în momentul publicării articolului, oficialii guvernamentali şi ai Ministerului Transporturilor nu au furnizat niciun răspuns.

Capital

adiarc

Singura șansă rămasa pt infrastructura din România este modul Cum va fii construita CNIR. ...Pana acum arata ok.

Militez în conținuare  pt deconectarea totala de politic,o str.supla de max 100 de profesioniști din toate domeniile conexe construcției de autostrăzi : SF,exproprieri, arheologie, relocări, supervizare ,etc.

De asemenea e nevoie în cadrul acestei companii de un grup care sa lucreze exclusiv la debirocratizare pe sistemul acelei Comisii de Tăiat Hârtii. Acest lucru trebuie sa aducă termene clare și sancțiuni clare pt instituții și conducerea acestora ( amenzi chiar și penale pt directorii cu prea mult exces de zel și miserupism )..... de genul Trans electrica.

Succes.

PS - CNAIR/CNADNR nu s-a schimbat absolut deloc.Desființarea integrala e la fel de actuala ca oricând.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

Ideea de a pune in consiliul de administratie actuali sau fosti consilieri este total neinspirata. O sa-i manace RTV-ul si A3 intinsi pe paine si singurul lucru care ne mai lipsea acuma e povestea cu cat sunt platiti membrii CA-ului la companiile de stat. Nu contest oamenii, dar zic sa se pregateasca toti de explicatii si justificari exemplare.

Ionut

Este falsa informatia legata de Horatiu.
Scuze pentru comunicarea deficitara din partea API, de data asta am avut o mica inertie pana ne-am lamurit.

Sa speram ca vor iesi cat de repede CNAIR/MT cu un comunicat legat de articolul pus mai sus.

TibiV

Quote from: Ionut on November 14, 2016, 10:56:03 AM
Este falsa informatia legata de Horatiu.
Care dintre ele ?
Cea ca l-a inlocuit pe Catalin, sau cea ca a fost numit in CA al CNIR ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#973
A doua, ca a fost numit in CA al CNIR.
(Prima este de mult timp informatie publica, chiar Catalin a anuntat pe Facebook ca Horatiu l-a inlocuit.)

infraAdi_ro

Avem si comunicat oficial de la MT

Compania Națională de Investiții Rutiere are Director General, Consiliu de Administrație și AGA

Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, a numit, printr-un Ordin de Ministru, Directorul General, precum și membrii Consiliului de Administrație
și AGA ai Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR).

Funcția de Director General va fi ocupată de Valentin Urlan, pentru un mandat interimar. Selecția s-a realizat în urma procesului de recrutare care a durat o lună, timp în care au fost evaluate zeci de aplicații. Peste 20 de candidați (persoane fizice din România, dar și din străinătate) au fost selectați pentru interviu.

Valentin Urlan este inginer-constructor cu 22 ani de experiență în domeniu, în elaborarea diferitelor categorii de proiecte UE: proiecte de infrastructură, turism, dezvoltare socială, dezvoltarea mediilor de afaceri, precum și în managementul de proiect, analiză financiară, analiză socio-economică, analiză de risc şi senzitivitate pentru proiectele de infrastructură regională. Activitatea sa cuprinde, de asemenea, și experiență în elaborarea de expertize tehnice, studii de fezabilitate, proiecte tehnice, documentații de atribuire, caiete de sarcini, liste de cantități, evaluari de costuri, detalii de execuție pentru proiecte de infrastructură. În această perioadă a coordonat peste 150 de proiecte de infrastructură de transport în România și Georgia.

Selecția pentru Consiliul de Administrație a fost realizată după identificarea principalelor categorii de expertiză ale componenței consiliului. Membrii interimari selectați sunt exponenți ai fiecărei categorii în parte: Alina Burlacu (expertiza în proiecte și legislație de drumuri și poduri), Daniela Șchiopu (economic), Mădălina Stoian (mediul academic), Victor Giosan (finanțe publice), Bogdan Pușcaș (achiziții publice), Mihaela Ruscior (juridic), Gheorghe Știrbu (mediul de afaceri).


În plus, până la finalul anului 2016, vor fi aleși 5 membri care să compună Consiliul de Transparență CNIR. Directorul General va propune spre aprobarea Consiliului de Administrație structura organizatorică, organigrama și numărul de posturi pentru CNIR.

Ulterior, va avea loc recrutarea personalului atât pentru funcțiile suport (economică, juridică, resurse umane, administrativ, sănătate și securitate în muncă, IT, informații clasificate, registratură/secretariat, secretariat AGA/CA, consilieri, structuri de control și alte funcții conexe), cât și pentru funcțiile de bază (monitorizare și implementare proiecte, dezvoltare proiecte, proiectare, achiziții publice, concesiuni, precum și alte funcțiuni necesare desfășurării activităților de bază), conform Legii 111/2016. Tot până la finalul acestui an, va fi avizat proiectul de buget anual de venituri și cheltuieli al CNIR.


Informații suplimentare

În prima ședință a Consiliului de Administrație (C.A.) vor fi discutate mai multe aspecte, printre care:
alegerea Președintelui C.A.;
prezentarea Regulamentului de Organizare și Functionare a C.A.;
alegerea Comisiei de Nominalizare și Remunerare;
alegerea Comisiei de Audit.

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1359-14112016
Romania are un viitor doar daca are prezent!