Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alexV

M-a provocat @cristi5 sa socot timpul, folosind tabelul cu viteza comerciala post-upgradare, si tabelul cu kilometrajele.

Rezulta 2 ore si 2 minute, cu o mica aproximare cauzata de faptul ca tabelele nu sunt chiar 1:1.

reed


reed

au adus deja traverse .
Ce mă indigna e că nu refac podețele.Nu se vede ,însă tot ceea ce fac e să instaleze acele prefabricare care sa urmeze forma trapezoidala a terasamentului la capăt.Prefabricatele vechi cubice din mijloc rămân pe loc
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



marinul

Banuiesc ca toate podetele se inlocuiesc, poate a fost lasat asa strict pt acces.
Oare am putea vedea niste planse de pe lotul Webuild? nu cele din sf, ci din proiectul lor
Am inteles ca sunt niste modificari fata de sf. Pasajul din Oradea str. Teodor Nes m-ar interesa.

cristi5

#559
@marinul pe astfel de contracte (design&build) proiectul constructorului e f greu de obtinut. A reusit parca @cutter la "dealul liliecilor" pe LD4, dupa ce s-a judecat mult timp cu CNAIR

Cat despre podete, vad ca unele se pastreaza, uneori chiar pe doar unul din sensuri. Aici un exemplu chiar la halta Bologa unde podetul e inlocuit pe un singur sens (poza de duminica 12 mai 2024). Cred ca se face o expertiza depsre starea fiecarui podet, pe fiecare fir in parte.



Acelasi caz (dar alt podet, tot Bologa, mai la est) deja cu hidroizolatie (poza de marti 14 mai 2024)



Cilindru compactor la lucru luni la 8 dimineata




Alte poze de duminica 12 mai

Braisor


Utilaje intre Braisor si Bologa


Peroanele Bologa, vedere spre Huedin


Peroanele Bologa, vedere spre Poieni. Observati armaturile complicate facute manual in capatul peroanelor. Inca nu am dibuit ce va fi acolo


Podet inca neatacat la cariera Bologa. Nu o fi gata expertiza


Dar ceva e pregatit...


Poieni, vedere spre Ciucea


Poieni, vedere spre Huedin


Poieni, spre Ciucea


Poieni, spre Huedin

cristi5

#560
Am primit acest citat dar eu din pacate nu pot accesa Fb CFR Infra. Daca vrea cineva sa puna pe forum intregul comunicat

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/2800974196709894/

Oricum 2h14 min pana la Episcopie inseamna vreo 2h4 min (estimeaza @oc7avian) InterRegio pana la Oradea, ceea ce corespunde cu calculul lui @alexV. Poate cu putin efort se poate obtine un Intercity sub pragul psihologic de 2h

Sigur, faptul ca Rapidul Transilvania facea 2h8min in 1988 (si 1990 cand am mers cu el) ramane remarcabil

Quote_2 ore și 14 minute între Cluj Napoca și Frontieră_
_Viteza de circulație a trenurilor pe tronsonul Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor era, înainte de începerea lucrărilor, de 65 km/h - 85 km/h pe cea mai mare parte a traseului. După finalizarea lucrărilor, viteza maximă va crește la 120 km/h - 160 km/h, iar durata călătoriei între Cluj Napoca la Episcopia Bihor va fi de 2h și 14 min pentru un tren IR, iar un tren RE va parcurge distanța dintre Cluj Napoca și Oradea în cca 2h și 20 min!_

LE: foarte posibil trenul va bate rutierul pe Cluj-Oradea (152 km feroviari). Pe A3 vor fi cam 150 km Nadasel-Biharia (1h20 min conform Google pe Holdea-Sibiu vest), plus inca 17km Cluj centru -Nadasel (22 min, depinde de trafic...) respectiv 23 km Biharia-Oradea centru (20 min, mai putin sensibili la trafic, fiind DX). Cel putin 190 km rutieri in total. Sigur, la mersul "in vama" rutierul va fi mai rapid... In fine, sa fim sanatosi sa ajungem sa testam :)