Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Oneinthecrowd

#4815
Nimic surprinzator in declaratie. @Ionut a scris mai devreme despre problema cu finantarile; nu ar fi deloc o surpriza sa auzim in perioada urmatoare mai multe mesaje in aceeasi nota si despre Brasov-Bacau sau altele (bine ca macar A1 scapa). Azi traim Golden Era (in materie de contracte); ne cam intoarcem cu ceva ani in urma, din pacate.

tom_sawyer

#4816
Quote from: Stef on Today at 03:16:08 PMLețcani - Tg. Frumos PPP  :troll:

La drept vorbind, PPP-ul ar putea fi o soluție (pe segmentul amintit) odată cu finalizarea A7 până la Pașcani. Numai că trebuie descurajată "fluidizarea" circulației pe DN28: fără pasaje pietonale în localități, redus la 1 bandă pe sens peste tot (fără acostament lărgit), chiar și în afara localităților, parapet central+hașurarea acostamentului - ca pe zonele unde au pus parapet pe role. Altfel nu știu dacă șoferii sunt dispuși să plătească taxa, având alternativă "acceptabilă".

PPP în ideea de a avea autostrada cât mai repede, altfel așteptăm următorul exercițiu financiar. Chiar Grindeanu a zis azi la Constanța că fondurile europene se vor termina "foarte repede" (min. 29:40 https://www.facebook.com/grindeanusorin/videos/290381574141895/?locale=ro_RO)

Stef

^Până termină Consitrans și ,,ne" dă un preț, cred că e cale lungă. Mai degrabă cred că se referă la loturile alea de ~40km din munți.

Ionut

PPP = nu se face.
Nici măcar Lețcani-Iași.
Fumigene.

Nu e trafic suficient ca să acoperi gaura. Așa că diferența o pui din buget.

shift2rail

Totul depinde de ritmul corectiei fiscale impus de Comisiei ptr aduce deficitul sub 3%: daca ne dau 7 ani va fi spatiu fiscal ptr investitii, daca insa se va insista pe 3 ani va curge sange.