Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 21 Guests are viewing this topic.

pasadia

Progresul ala fizic se face pe baza unor situatii de lucrari intocmite de antreprenor si confirmate de consultant (daca nu cumva trebuie sa fie confirmate si de beneficiar). In cazul montajului grinzilor cred ca actele abia se intocmesc. Si oricum, vorbim strict de montaj (deci nu de achizitie si montaj), prin urmare nu cred ca impactul acestuia in total lucrare e extraordinar (o fi semnificativ, dar nu extraordinar).

Ionut

33% era la final de mai (stadiul proiectelor pentru luna X este bazat pe raportarile de la constructori & consultanti din luna X-1). Deci acum probabil ca sunt pe la 45-50%. Financiar sunt la fel, nu s-a platit nimic in ultimele 3 saptamani.

perfidus

Tot legat de Moara Vlasiei, la intersectia cu DJ , minutul 5:24 in filmarea lui Goose, nu trebuie sa apara si un giratoriu? Sau nu e in proiect?

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

bgd77

#16773
Acolo nu e giratoriu in proiect, e intersectie in T cum apare si in filmare. Doar in cealalta parte e giratoriu.

L.E. Gasesti aici plansele http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg76742#msg76742

perfidus

Multumesc, deci nodul este finalizat 100% dar nu e folosit. Minunat, bravo CNAIR! #nuegata
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

100% nu e... ca trebuie pusa uzura pe bretelele dinspre est (alea care se intersecteaza in T cu DJ101) si, evident, marcajele. In rest e tot... Dar asta e treaba de cateva zile, hai o saptamana. Problema e ca nu se vrea, CNAIR o lalaie, nu insista sa se puna uzura odata si sa dea drumul! Ca na... trebuie receptie partiala... si CNAIR nu stie de-astea.

TibiV

E-Distribuţie Muntenia anunţă că oferă tot sprijinul pentru Autostrada A3: relocarea reţelelor electrice depinde de exproprierea terenurilor de către CNAIR

Reprezentanţii E-Distribuţie Muntenia anunţă că oferă tot sprijinul pentru Autostrada A3, însă relocarea reţelelor electrice depinde de exproprierea terenurilor de către Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), întrucât nu se poate face mutarea pe alte amplasamente decât după ce va fi asigurat accesul la terenurile respective.
 
"E-Distribuţie Muntenia a oferit şi oferă în continuare tot sprijinul necesar proiectului autostrăzii A3. Relocarea reţelelor electrice din apropiere de Bucureşti, operaţiune necesară realizării proiectului, va avea loc după ce beneficiarul lucrării, respectiv CNAIR, va finaliza procedurile de expropriere a terenurilor aferente. Reţelele electrice nu pot fi mutate pe alte amplasamente decât după ce va fi asigurat accesul la terenurile respective", au transmis reprezentaţii E-Distribuţie Muntenia.

Asociaţia Pro Infrastructură a afirmat, vineri, că ritmul de lucru pe segmentul de 3,3 kilometri al Autostrăzii A3, între Str. Petricani şi Str. Popasului din Bucureşti, este "foarte lent", iar lucrarea începută din 2016 este posibil să nu se finalizeze nici în acest an.

Potrivit reprezentanţilor ONG-ului, se lucrează "timid" la armarea plăcii de suprabetonare la podul peste Valea Şaulei şi la pasajul peste calea ferată Bucureşti-Constanţa, şi la ridicarea ultimelor grinzi şi la relocarea unor utilităţi.

"Şantierul este, însă, îngheţat pe porţiunea cea mai întârziată, între podul peste calea ferată şi Str. Popasului, acolo unde trebuie mutată o linie de curent care traversează autostrada la mică înălţime", au afirmat reprezentanţii Asociaţiei.

Aceştia solicită Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere şi reprezentanţilor Enel "să rezolve urgent ultimele probleme birocratice legate de relocarea stâlpilor de electricitate".

https://www.news.ro/social/e-distributie-muntenia-anunta-ca-ofera-tot-sprijinul-pentru-autostrada-a3-relocarea-retelelor-electrice-depinde-de-exproprierea-terenurilor-de-catre-cnair-1922405318452018061118174413
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Am primit si noi de la ENEL comunicatul. E bine ca au reactionat. Le-am si trimis un reply cu vreo 3 intrebari, asta daca tot s-au incumetat sa discute cu noi. :)

danutzu_1069

La nodul Moara Vlasiei, iesirea de pe A3 de pe sensul spre Ploiesti, ate o porțiune pana in giratoriu, care nu este asfaltata cum trebuie...

Nelu63

Multumesc tuturor pentru efortul depus si frumosul rezultat (foto +filmari ). Acum cred ca sa intrat pe linia dreapta la podul de la Gilau iar la intrarea din Bucuresti se pare ca mai avem de asteptat. :gj:

alecu26

Frumoasa reactia celor de la Electrica Muntenia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Quote from: Vice33 on June 18, 2018, 08:52:05 AM
Armarea plăcii suprabetonate vad că a început deja. Pe când se preconizeaza turnarea la placa?


Macaralele de la Deme vor pleca în curand de la Gilau?

Miercuri , cel tarziu joi, incepe turnarea placii (daca tine vremea).
Macaralele pleaca la Soimus, la UMB ,a specificat si Cristi. E nevoie de senilata acolo.

Quote from: pasadia on June 18, 2018, 10:35:42 AM
Progresul ala fizic se face pe baza unor situatii de lucrari intocmite de antreprenor si confirmate de consultant (daca nu cumva trebuie sa fie confirmate si de beneficiar). In cazul montajului grinzilor cred ca actele abia se intocmesc. Si oricum, vorbim strict de montaj (deci nu de achizitie si montaj), prin urmare nu cred ca impactul acestuia in total lucrare e extraordinar (o fi semnificativ, dar nu extraordinar).
Vai de capul meu cat e factura pt montaj.   :)

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Un sfert din contract. Posibil chiar un pic mai mult.

slartibartfast

Pe rampa de intrare pe A3 dinspre DNCB, traficul este deviat pe sensul opus (pe care nu se circulă deoarece nu este deschis tronsonul dinspre Popasului). Se pare că acolo, imediat lângă drum, terasamentul este excavat complet și se construiește, se pare, un drum de acces către depozitul Mega Image de alături. Știți ceva de lucrarea aceasta?

Ionut

API pe Facebook - sharing is caring

Ieri, 17.06.2018, am filmat nodul rutier Moara Vlăsiei dintre Autostrada A3 București-Ploiești și DJ101, un drum care conectează multe localități importante din zona metropolitană de nord a Capitalei.

Nodul rutier este pregătit pentru a primi traficul încă de anul trecut, însă nu este recepționat de către CNAIR dintr-un motiv mai mult decât penibil: face parte din contractul cu Aktor pentru construcția celor 3,3 km din Autostrada A3 de la intrarea în București, iar vestitul regulament de recepție nu permite, conform CNAIR, decât recepții pentru șantiere finalizate 100%.

Altfel spus, acest nod nu poate fi deschis fiindcă la 16 km distanță, la intrarea în București, cei 3,3 km de autostradă nu sunt încă finalizați. Este rușinos cum decidenții de la transporturi se ascund în spatele unui regulament de recepție aberant, în loc să facă tot posibilul pentru a-l aduce la o formă axată pe binele cetățenilor.

Solicităm ministrului Transporturilor Lucian Șova să renunțe la teoriile stupide cum că multinaționalele o să fugă din țară dacă facem autostrăzi și să modifice de urgență regulamentul de recepție, așa cum a promis în această primăvară!

În plus, cerem oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să facă în cel mai scurt timp toate demersurile birocratice necesare pentru punerea în circulație a nodului rutier de la Moara Vlăsiei.