News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

NordKapp

Cu dedicație pentru CNADNR, un răsărit de soare "superb" pe A1, între Deva și Sebeș.






JohannDB

#4381
NordKapp, de ce nu spui "cu nume și prenume", adică kilometrul la care este parcarea peste care pare că a dat taifunul...
   Știu din parcursul  A1 de la Sibiu spre Deva, că parcările au și.....paznic !!
   Și pentru că până la ieșirea "Șoimuș" nu mai sunt multe parcări, de câte ori am trecut prin zonă și m-am și oprit pentru minimum 9 ore...peisajul ăsta nu l-am văzut nicăieri !!!   Să fie la km 305, după Sebeș spre Deva ?

mns

http://www.gandul.info/financiar/ia-spaga-cnadnr-directori-au-case-mari-versailles-ul-au-lucrat-toata-viata-stat-interviu-alin-goga-directorul-suspendat-dupa-vorbit-reteaua-coruptiei-cnadnr-14674881

Nu stiu exact cat de multe prostii vorbește, dar din unele puncte de vedere are dreptate.

QuoteCNADNR are 2 miliarde de euro, Narcis Neaga e mai puternic decât un ministru, îşi bate joc de tot ceea ce aşteaptă oamenii. Sunt acum în Grecia, am trecut graniţa din Bulgaria în Grecia pe la Kulata. Nu am recunoscut, faţă de cum era acum 3-4 ani. Veniţi să vedeţi ce înseamnă planeitate la autostradă. Îmi este ruşine că lucrez în CNADNR când văd ce lucrări, ce rosturi de 2 lei pun (constructorii n.n.), ce planeitate de 2 lei şi colegii mei recepţionează în continuare lucrările ştiind că sunt proaste. Noi râdem de bulgari. Trebuie să ne

QuoteEste un subiect care este atât de vast şi mi-este greu să iau persoană cu persoană din CNADNR să trag aşa, liniuţe, la anumite firme. Există o asemenea schemă. Au lucrat pentru anumite firme italiene ca şi consultanţi şi apoi au ajuns consilieri ai directorului general. Firmele alea vă daţi seama că vin la respectivul consilier care are grijă să li se facă plăţile la timp şi nu numai.

Quote
Am un raport de 78 de pagini care a stat pe masa domnului Narcis Neaga şi nu s-a luat absolut nici o decizie. Salariaţii respectivi au furat, apoi au pus banii la loc şi sunt în continuare salariaţi. Cred că oamenii se pot schimba, dar atunci când unii o fac de două ori, de trei de patru ori la rând, încep să mă îndoiesc că se mai schimbă. Şi atunci dacă nu tai răul din rădăcină alţii care sunt corecţi zic 'uite, ală nu a păţit nimic, ală pleacă 8.000 de lei pe tură'. Apoi pune banii înapoi, el având 1.100 de lei salariu. De unde a pus 9.000 de lei? Şi îi laşi în pace? Suntem la biserică, ală şi-a recunoscut greşelile şi îi iertăm dom'ne, că noi suntem popi.

Quote- Ştiu colegi de-ai mei care au fost chemaţi de acasă,  erau preşedinţi de comisie, astfel încât să dea contractul către o anumită firmă. Şi alte contracte...Pentru că directorul general este Dumnezeu şi nu îndrăzneşte nimeni să-i spună că face nişte lucruri nelegale stă 7 luni cu un raport pe masă până se pierde finanţarea.

NordKapp

Quote from: JohannDB on August 14, 2015, 01:37:23 AM
NordKapp, de ce nu spui "cu nume și prenume", adică kilometrul la care este parcarea peste care pare că a dat taifunul...
   Știu din parcursul  A1 de la Sibiu spre Deva, că parcările au și.....paznic !!
   Și pentru că până la ieșirea "Șoimuș" nu mai sunt multe parcări, de câte ori am trecut prin zonă și m-am și oprit pentru minimum 9 ore...peisajul ăsta nu l-am văzut nicăieri !!!   Să fie la km 305, după Sebeș spre Deva ?
Este prima parcare după Şoimuş către Sebeș.

JohannDB

#4384
QuoteEste prima parcare după Şoimuş către Sebeș.

Mulțumesc "NordKapp" !  Știu că și parcarea asta avea paznic și niciodată n-am apucat-o în halul ăsta; și ea este la KM 340+500, prima dinspre Deva, după ce treci de ieșirea Simeria/Hațeg Km 353.
 
Pentru cine trece pe A1 de la intrare Șelimbăr/Sibiu KM 238 și până la ieșiea Șoimuș/DN76, KM 369, parcările (nu rețin să le mai fi enumerat cineva aici, iar dacă da, un remember nu strică) sunt următoarele :
  -A1  KM 260, pe ambele părți, in dreptul localității Cristian, după ieșirea Aeroport SB/Ocna Sibiului/DJ 106B (KM 255).
  -A1  KM 297, pe ambele părți, după ieșirea Cunța/Miercurea Sibiului (KM 292), una e "pe deal", cealaltă este "mai în vale"
  -A1  KM 316, pe ambele părți, după ieșirea Sebeș/DN7/Vințu de Jos (KM 312).
  -A1  Km 340, pe ambele părți, după ieșirea Orăștie (KM 334).
Cine își continuă drumul pe DN 68A Săcămaș-Lugoj și reintră pe A1 la Traian Vuia (Km 437), are o singură parcare la KM 448, pe ambele părți, până la ieșirea în A6 (KM 453), spre Lugoj.
Sper să vă fie de folos. Drum bun !!

teocharis

haideti sa nu facem din numitul Goga Alin un erou, delatiunea e la moda in Ro

CNANDR trebuie privatizat!

nicolaem

el nu este un erou. dar ar putea deveni. daca la anul vom vedea cateva condamnari, coroborate cu delatiuni ale lui, ar ridica speranta in aceaasta companie.
Despre privatizare, da si eu cred ca ar fi o solutie, dar nu va privatizata niciodata. Nici un guvern nu lasa din mana o agentie cu buget atat de mare si 6000 de angajati. chiar daca s-ar curata de probleme majore, va ramane tot timpul un loc de munca caldutz pentru cei din partide.

mns

Quote from: teocharis on August 14, 2015, 11:15:11 AM
haideti sa nu facem din numitul Goga Alin un erou, delatiunea e la moda in Ro

CNANDR trebuie privatizat!

Nu face nimeni din el un erou, pentru ca probabil e la fel ca si ceilalti, numai ca lui nu i-a iesit vreo combinatie si acum da totul la presa. Dar hai sa nici nu ne apucam sa facem apologia CNADNR, cum am vazut ca se intampla aici mai nou, doar pentru ca raspund la solicitari (cum sunt si legal obligati sa o faca) si ca isi fac din cand in cand treaba pe care ar trebui sa o faca.

JohannDB

QuoteCNANDR trebuie privatizat!

La ce tot văd că face "compania", aș fi mai drastic..."dizolvată"!!
E suficient Ministeul Transporturilor cu patru departamente: rutier, feroviar, naval, aviație.
La "Rutier" să fie în subordine actualele DRDP-uri, cu SDN (Sectiile Drumuri Naționale) aferente la care să se adauge și actualele SDJ (Sectiile Drumuri Județene), ca să se termine cu discrepanța asta între DN și DJ (cu actuala aberație "că nu-i la noi", "s-o facă ceilalți"). Ar mai putea avea un "birou autostrăzi" ! Și toate astea "utilate" cu oameni de...specialitate (ce vis frumos ) !!!

Ionut

Meanwhile, in the UK...

UK to trial in-road wireless charging tech for electric vehicles
Technology to power electric vehicles wirelessly from under the road surface is about to be trialed in the UK. Highways England has announced that it plans to carry out off-road (test track) trials with a view to carrying out subsequent on-road trials of the technology, which is designed to increase the range of EVs.





Gizmag


horatiu.cosma

http://totb.ro/din-24-octombrie-cea-mai-mare-actiune-de-impadurire-din-romania/
Nu se poate nici cum ajunge cu aceste inpaduriri in zona de langa DJ-uri, DN-uri, chiar autostrazi? Pana la urma e in interesul nostru, al celor cu actiunea de impadurire, si chiar a CNADNR-ului. Poate cu o scrisoare de la API spre CNADNR, se pot identifica niste zone propice unei asemenea actiuni.

nenea_hartia

Quote from: mns on August 14, 2015, 11:49:08 AM
Nu face nimeni din el un erou, pentru ca probabil e la fel ca si ceilalti, numai ca lui nu i-a iesit vreo combinatie si acum da totul la presa.
Posibil, dar nu știm sigur, pentru că el a mai spus lucrurilor pe nume și în trecut. Despre Bechtel sau despre contractul cu Vinci-Aktor. Poate și de aceea ocupă acum doar o funcție de direcție într-un DRDP, în timp ce pe vremuri ocupa aceeași funcție, dar la CNADNR.
Oricum, văd că DRDP Craiova mai are angajați cărora nu le e frică.

alecu26

oricum aia de la DRDP Craiova au fost cei mai periculosi in general. Si cu multi arestati.

In plus...Goga stie ce stie. Acolo s-a inceput afacerea Transalpina. Oricum posibil sa puna batista pe tambal ca doar responsabili pentru asta si pentru ascensiunea fulminanta a lui Romstrade sunt exact Orban si Boagiu...adica exact posibilii viitori ministri la transporturi.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura