News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

adiarc

oricum...ne asteapta vremuri interesante...50% din veniturile Rusiei depind de hidrocarburi si 68% din exporturile tarii depind de aceleasi hidrocarburi...practic cand acestea se prabusesc ,cel putin pe termen mediu, brusc , Rusia devine o tara din lumea a treia si toata cresterea economica din ultimii zece ani , poate fii anulata in luni de zile.Nimeni nu poate stii ce va urma.Cert este ca Arabia Saudita e dispusa sa-si sacrifice tot profitul pt a-i linisti pe americani cu gazele lor de sist , ca totodata , paradoxal ,sunt intelesi cu acestia pt a-i rezolva pe rusi si totodata , am mai avut de a face cu o incordare din asta de muschi in 1986 si 87...cativa ani mai tarziu , in 1991 URSS s-a prabusit...partial si datorita colapsului economic...personal , pe langa evidentul razboi rece , deja inceput , cred ca avem de a face si cu un razboi economic crancen deja....mi-e teama insa ca atunci cand mai multi  se cearta ( SUA+UE+aliatii lor contra Rusia ) , China sa castige













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

frunzaverde

#3061
Quote from: dr4qul4 on December 13, 2014, 12:49:36 AM
Jeepurile de care vb erau in drum spre Ucraina. Chiar daca vin cu nave americane tot nu se pe a justifica ocolul.

Pure ipoteze, nimeni din cei ce stiu destinatia exacta a convoiului nu vor spune asta public oricum:

- exista multiple unitati militare in zona Cernauti, Ivano-Frankivsk, Colomia, Kamenet-Podolski. Posibil ca transportul sa le fie destinat lor, si nu zonei Kiev. Caz in care Constanta este cel mai apropiat port logistic.
- portul Odesa nu este considerat "sigur". A existat agitatie puternica pro-Donbass in zona Odessa; in momentul asta e calm, dar riscul e mare in cazul in care prin port vor trece incarcaturi care sa inflameze localnicii. Acelasi lucru si pentru portul Kerson. Pierderea sau inflamarea acestor doua porturi ar duce la mari daune Ucrainei - care practic ar ramane fara iesire la mare. In plus, este foarte probabil sa existe spioni si alti oameni "de bine" care sa raporteze ce trece prin  respectivul port fortelor din Donbas. Asa ca e mai sigur sa treci printr-un port 100% sigur precum Gdansk sau Constanta.
- vehiculele sunt mana a 2-a si provin din bazele americane din Turcia, bazele britanice din Cipru, sau de la vreo tara NATO din Mediterana, caz in care Constanta este locul optim de debarcare.
- Constanta a fost cel mai ieftin port pt. debarcare.

Oricare combinatii din cele de mai sus pot explica alegerea Constantei.

Quote from: Goldmund on December 12, 2014, 09:39:50 PM
Exista granite intre statele din UE care par mai "in Schengen decat altele", de ex. granita intre Austria si Germania , acum cativa ani au disparut chiar si acele mici colivii, ramanand docamdata doar semnul cu 80km/h, restul nimic nu mai aduce aminte de o granita...Mai exista "granite deschise", care practic granite nu mai exista , de ex, intre Olanda si Germania(pe cel putin patru autostrazi care fac legatura intre aceste doua state)
Dar cel mai dezvoltat proiect "Schengen" este uniunea "Benelux", inca din 1948(Belgia si Luxemburg inca din 1922, in 1948 impreuna cu Olanda) care state nu mai au de mult nici un semn de ...granita(viteaza pe autostrazi e aceasi si pe "granita")

Infrastructura de control si vamuire s-a pastrat la TOATE trecerile principale din Benelux. Cat de bine s-au mentiunt, acum depinde de autoritati. Asa arata o "vama" intre Belgia si Luxemburg : https://goo.gl/maps/JlLWH. Observa ca totul e intact, desi au trecut 45 de ani de cand nu mai exista control intre Belgia si Luxemburg (controalele s-au suspendat pe 1 Ianuarie 1970). Intamplator, punctul respectiv a fost construit in 1982, deci nu a fost folosit nici macar o zi. Austriecii au facut la fel pe cele doua autostrazi principale - ba chiar, ultima oara cand am trecut pe-acolo, acum vreo 2 ani, lucrau sa repare/reconstruiasca o copertina (inutila) a postului vamal la trecerea de la Passau - o uratenie de metal; asa ca traficul era inchis pe o cale, se facusera cozi luuungi.

Belgienii au pastrat inclusiv inscriptiile Douane pe cladiri. Care, spre deosebire de cele luxemburgheze, pastrate perfect, arata devastat. Francezii s-au invatat minte, si au reconditionat mare parte din posturile vamale, si au mutat comandamentele regionale de vama si politie acolo. Nu mai platesc chirie in orasele in care aveau sedii inainte de Schengen. Si vechile parcari de TIR-uri si loc de "facut coada" sunt numai bune de parcari de masini de interventie. Iar  la granita cu Olanda, au pastrat vami functionale non-stop. Pentru ca "sondajul de control" e zilnic, din ratiuni bine-cunoscute, in general legate de o anumita planta si anumite ciuperci.

Culmea, nemtii au inceput sa renunte la vechile posturi fixe (de care chiar aveau grija pana acum cativa ani). Cu ocazia Campionatului Mondial din 2006, au investit o gramada de bani in posturi de control mobile, flexibile si modulare, care se pot amplasa rapid pe granita si dezasambla (si baga la pastrare) ulterior. Au nevoie de o singura cladire suport, care sa asigure curent + apa + toalete. In rest, asamblarea PTF se face in maximum 72 h, dezasamblarea tot in 72 h, mai putin timp decat readucerea infrastructurii vechi la grad de utilizare (PTF-urile din anii '70 nu au cabluri UTP/FTP trase, de exemplu, pentru SIS). Probabil ceva destul de asemanator vor construi si romanii, o cladire suport pe ambele parti, restul - ceva module usor de dezmembrat si reconstruit la nevoie.

P.S. Inclusiv trecerea A8 (DE) -A13 (LU) de la Schengen are prevazut... spatiu de instalat control. Pe partea germana s-a construit o parcare fix inainte de granita; pe partea luxemburgheza, imediat dupa sectiunea VTV, s-a construit un platou de beton pentru constructii de suport, in caz de nevoie, cu conexiuni apa/curent/date intr-o cutie speciala. Si autostrada aia n-are decat cativa ani.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


north

#3063
De altfel, putem să ne uităm și la cum era construit bugetul pe 2014 ca să comparăm cu ce s-a făcut.

Pe scurt, iată ce s-a întâmplat cu Top 40 2014 (conform plan). De data asta postez ca imagine. Roșu = plan 2014. Albastru = realizat 2014. Verde = procent realizat din plan. Totul în milioane de lei.

Notă: realizat este bazat pe "execuție preliminată 2014", deci nu este "final-final".



Și acum ca să comparăm pe plan pentru cele mai mari patruzeci de proiecte:



:headbash:

(Later edit) Posibilă adaptare de banc:

Întrebare la Radio Erevan: Este adevărat că s-a dat din acciză un miliard la autostrăzi?
Răspuns: În principiu da. Însă nu s-a dat, ci s-a luat. Și nu unul, ci două miliarde.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

adiarc

Mulțumim de analiza.Daca mi-as realiza in asemenea hal obiectivele , as fii concediat instantaneu.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

jalemare

Multumim pentru efortul depus north, relevanta analiza.
Eu banuiesc ca cei 38% lipsa sunt de fapt bani care in mare parte nu au existat niciodata!

dr4qul4

Acele Jeep-uri si vehicule utilitare erau nou-noute si toate aveau steagul Ucrainei imprimat in lateral-spate.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stelian222

Vazand acest filmulet:
imi dau seama ca noi ca si tara europeana nu suntem foarte dezvoltati si nu suntem departe de tari considerate slab dezvoltate.

hentz

Quote from: Stefan Tudor on December 14, 2014, 04:18:13 PM
Legat de benzinariile de pe sau de langa A1, m-am tot gandit si eu cum ar fi bine sa fac, deoarece eu alimentez in Austria de la Jet-ul de la Neusiedl am See (e in medie cu 15-20 de centi mai ieftina decat la Arbesthal/Güttlesbrunn, care e pe autostrada)! Si am ajuns la concluzia ca cel mai bine este sa alimentez de la Nadlac - Petrom, cum trec granita si la anul cand o sa merg pe A1 la intrarea in Romania, o sa fac o mica iesire dupa Pecica si alimentez la benzinaria dinainte de centura Arad. Asta insemnand 10 km pe DN! Apoi linistit pana la Sibiu! Cei cu masini de clasa medie, cred ca ajung apoi lejer pana la Brasov! Pana e gata Izvin-Sanovita se poate alimenta si la Costeiu, daca aveti autonomie mai mare! La unguri, daca nu ai forinti te cam pacalesc la schimb, si langa soseaua spre Romania oricum e mai scump! Parerea mea este ca acum este inca relativ ok pt cunoscatori, problema este cand va fi gata toata A1! Atunci nu vor avea doar strainii probleme cu alimentarea ci si noi! Management de cacao, ce sa-i facem! Umblam cu canistra la noi! :P

Apropo de discutia asta,a scazut cumva pretul la motorina si in Austria,dar in Romania?
Fata de acum 1-2 luni este o diferenta in medie de 10 centi in Germania,ba chiar am prins cu 1,17 euro/l.Nu ma refer aici la benzinariile de pe autostrazi unde sunt in general mult mai mari.

bogdymol

^^ In Austria astazi am vazut cel mai mic pret la motorina din Aprilie: 1,099 Euro/litru. Benzinarie Turmol, pe un Drum National, departe de Autostrada.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdymol

^^ Benzinarie Turmol, pe un Drum National, departe de Autostrada.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cricric


iulius

in Italia pretul carburantilor a scazut in medie cca 10-15 euro centi, astfel benzina=1,40-1,55 euro, diesel=1,35-1,50 (benzinarie normala)

hentz

#3074
Quote from: cricric on December 14, 2014, 11:30:28 PM
Poti pune un link?

turmoel.at/tankstelle
Click pe land si iti arata statiile....preturi nu.