News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

reed

Gruia,hai sa deschidem un topic pe tema asta,am crescut la tara si cred ca ar fi multe de spus.  :lol:

alecu26

Bai...dar OZN ul nu l-a văzut nimeni?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Ba da. L-am vazut cu totii. Dar suntem deja specializati in ufologie si parapsihologie si nu ne mai mira nimic.  8)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Harry


alecu26

Cat despre Căruța....fata de agricultură anilor 80 si chiar 90 si chiar 2000 suntem departe.
Am.vazut scene pe parcele alăturate...in care gunoiul se imprastia pe camp mecanizat in o parcela si cu furca si calul si caruta in alta.
Chiar daca multe sunt second hand..
Au apărut utilaje noi si tipologii noi de utilaje agricole.
Cat despre cate un bătrânul ca cel din imagine...e cumva de inteles. E prea bătrân să mai investească în ceva transportate mecanizata...si probabil consideră ca operare...intretinerea sunt prea complicate. Pe de altă parte...pensionat fiind de la CAP...nu prea are ce altceva sa faca.
In concluzie...de bine de.rau tot mai multe asemenea scene vor dispărea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nirolf

Să nu uităm că pentru mașină ai nevoie de carnet, adică să știi carte. Și asta poate fi o problemă pentru unii.

dr4qul4

pentru masina trebuie sa renunti si la combustibilul pt "sofer". Ce e munca la camp fara un incalzitor? sau un racoritor, depinde de perioada.
Singura problema pe care o am cu carutele, este prezenta lor pe drumurile nationale (si nici macar pe toate, ca avem cateva DN-uri doar cu numele).
Azi pe DN71 am intalnit cel putin 5 carute pline cu deseuri care aveau ca destinatie campul de langa pasajul peste CF B-Pitesti, unde un fum negru dens si intepator mi-a testat simturile.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horyatm

Era o filmare cu un TIR care depășea o coloană de mașini pe DNCB în curbă pe linie continuă, cu numere de Călărași. Nu o mai găsesc pe niciun topic. Am crezut că era pe Traficul în direct sau siguranța circulației, dar se pare că nu mai e. Știe cineva unde o pot găsi?

oc7avian

Quote from: TibiV on October 27, 2020, 04:06:11 PM
Iar cea mai mare problema (nu doar pentru Bucuresti, ci pentru toate orasele mari) este ca NU avem o LEGE. Una clara.
Una care sa sa specifice "negru pe alb" ca nu poti avea strazi sub 10 metri latime (7 metri carosabil + 2x1,5 metri trotuare), ca nu poti construi 100 de apartamente cu 25 de locuri de parcare (dacar ar fi cu 125 de locuri, atunci da...) samd...

Nu știam unde e mai bine să răspund, așadar o voi face aici :D Pentru locuri de parcare (probabil și lățimea drumului) există legea. Dar posibil să nu fie de foarte mult timp. Astea sunt valorile pe care le știam: https://indrumari-juridice.eu/indrumarijuridice/cate-locuri-de-parcare-trebuie-sa-asigure-dezvoltatorul-imobiliar/

Însă și așa există trucuri:
- proiectezi cu etaj tehnic, apoi convertești în apartamente pe timpul construcției și fentezi actualizarea numărului de locuri de parcare
- nu predai locurile pentru vizitatori către administrația blocului, ci le închiriezi următoarei clădiri de construit astfel încât să primească și ea aprobări (caz descoperit de mine chiar recent: clădire de birouri cu 8 etaje fără locuri de parcare proprii :lol:)

Cristi N

Inca o smecherie e sa se aduca sisteme klaus si astfel se obtin dublul nr locurilor de parcare la momentul receptiei. Bineinteles dupa aia sistemele dispar.

hvm

^
se poate chiar si tripla.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

marinul

Ilie Bolojan dă afară jumătate din angajaţii Consiliului Judeţean Bihor: Structuri întregi fără obiect de activitate, direcţii care au fost scoase din aparatul propriu pentru a li se pierde urma

Astfel, de la această dată vor fi concediaţi 86 de angajaţi, iar în Consiliul Județean vor mai lucra 88.

Bolojan a afirmat că după ce a făcut o analiză "cantitativă" a muncii personalului CJ şi a "constatat câteva chestiuni care nu pot fi contestate": "în aproape toate compartimentele schema de personal era supraîncărcată" și există "structuri întregi fără obiect de activitate".

Acesta a citat ca exemplu o structură care avea ca sarcină gestionarea ariilor protejate, deși "de peste doi ani gestionarea acestora o face o autoritate a statului, iar angajaţii structurii aveau în realitate alte însărcinări".

În actualele condiții, fondurile de salarizare la CJ ajunge lunar la 270.000 de euro, cu bonusuri de până la 50% pentru participarea în număr mare la proiecte europene cu mize mici.

Ilie Bolojan a vorbit și despre "direcţii care au fost scoase din aparatul propriu al CJ pentru a li se pierde urma".

Noua organigramă care urmează să fie votată joi prevede o reducere cu adevărat drastică faţă de cea instituită sub conducerea lui Pasztor Sandor în 2018, şi care conţinea 195 posturi, dintre care 174 sunt în prezent ocupate.

Cabinetul preşedintelui CJ va fi redus de la 6 posturi (toate ocupate) la doar 3 iar cele ale vicepreşedinţilor de la câte 2 posturi la câte unul singur.

Potrivit noii organigrame, unele Direcţii urmează să dispară în actuala organizare, devenind servicii sau simple compartimente (exemplu - Direcţia Patrimoniu). Direcţia Generală Economică va trece de la 56 de oameni la 27, Direcţia Arhitectului Şef de la 21 la 16 iar Direcţia Tehnică de la 37 la 20. Dispare și Biroul de presă și imagine.

"Cu toate supărările, se va dovedi că în perioada următoare Consiliul Judeţean va funcţiona mai bine cu jumătate din personal", a mai spus Bolojan, citat de ebihoreanul.ro.


Hotnews

Daca o sa functioneze mai bine cu jumate din personal, ar trebui plimbat Bolojan pe la mai multe institutii/companii centrale

alin2pas

Pe la câte instituții ar trebui plimbat, între timp ar ieși la pensie și nepoții noștri. Nu poate fi clonat?

adiarc

trebuie sa recunosc...mi-ar placea sa fie directorul CNIR...cea ingropata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pelan87

Am gasit un video foarte interesant, publicat de producatorul fabricii de grinzi a UMB. Este cea mai mare fabrica de grinzi din Europa, cu 4 matrite a cate 125 m si o capacitate zilnica de productie de 16 grinzi a cate 42 metri.
Pe langa grinzi, mai poate produce si elemente pentru podete, predale, borduri pentru poduri si panouri fonoabsorbante. O investitie demna de un mare constructor de autostrazi, cum incepe sa devina UMB.