News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

alecu26

@nenea_hartia: Ilbau e de fapt Strabag. Italstrade e Astaldi.
Tristetea e ca toate firmele amintite lucreaza la doi pasi de noi. Skanska, Colas, Vinci (prin diferite subsidiare) lucreaza in Ungaria, Cehia, Slovacia, Serbia.
Din pacate nici nationalisti ca Bulgarii nu am reusit sa fim si sa inchidem piata si sa crestem firmele locale.
Ce se intampla acum cu Selina, Alpenside trebuia sa se intample demult...si acele firme sa creasca sanatos, sustenabil...nu sa devina milionari de carton in cativa ani (ma refer la Paco, Romstrade, Tehnologica, Straco, Delta Acm, Euroconstruct).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gruiarew

Cu riscul de a porni iar o ploaie de minusuri pe capul meu o zic și pe asta:

Quest și eu citesc cu luare aminte ce se scrie pe aici și nu-i mai enumăr că-s prea mulți. Dar nu mă limitez doar la ce scrie omul. Eu cred că te-ai referit la puțin mai mult, nu doar strict la constructori. Și aici vin și vă întreb (și nu vreau să-mi răspundeți doar întrebați-vă pe voi): Vă faceți treaba cât puteți de bine de fiecare dată atunci când nu vă urmărește / supraveghează nimeni? Sau ați încercat cel putin o dată o scurtătură, un "las că merge și așa"? Dar aveți pretenții de la alții să-și facă treaba de fiecare dată exemplar?

Tot rahatul ăsta cu șmecherii și scurtături e că fiecare dintre noi mai vrea să ciupească câte ceva dacă poate și să-și facă viața mai ușoară, pe termen scurt.

@Cristi5, @Vancouver și alții "plecați": Nu o luati în nume de rău, nu vă privește nimeni cu ciudă și invidie, sau că nu plecăm urechea, sau mai știu ce naiba. E bine ca știți mai multe sisteme și ati avut de-a face cu oameni cităvi la cap.  Aceeași abordare o văd și la frate-miu, de fiecare dată când vine în țară pufăie și-mi explică ce e greșit și cum ar trebui făcut. Le vedem și noi ăștia de aici, dar știm că nu se pot schimba peste noapte și clar nu în urma unui vot. Până nu încercăm să ne îndreptăm noi, fiecare, nu putem avea pretenția ca cei ce ne conduc să fie drepți și verticali, orice culoare au. Tot ce facem e să schimbăm între ele niște haine murdare, pe aceeasi piele împuțită dar sperăm să mirosim a parfum.

Voi ați ales calea simplă, v-ati băgat picioarele și v-ati cărat dincolo. Un pic mai multă cumpătare ar fi binevenită, că altfel se vede rahatul când ești în mijlocul lui și altfel de pe margine.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

danutzu_1069

Zicea ceva pe la stiri cum ca pasaroiul, înainte sa plece ar fi numit pe altcineva la compania de drumuri....
Oare asa o fi?

perfidus

In Consiliul de Administratie, da. Seful al mare e tot acolo.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

cristi5

#12274
Quote from: gruiarew on November 05, 2019, 04:33:20 PM
Aceeași abordare o văd și la frate-miu, de fiecare dată când vine în țară pufăie și-mi explică ce e greșit și cum ar trebui făcut. Le vedem și noi ăștia de aici, dar știm că nu se pot schimba peste noapte și clar nu în urma unui vot. Până nu încercăm să ne îndreptăm noi, fiecare, nu putem avea pretenția ca cei ce ne conduc să fie drepți și verticali, orice culoare au.

Nu pricep. Ce are indreptarea cetateanului cu aia a functionarului?? Tu descrii totul ca si cum intr-o buna zi va fi bine, sa asteptam numai, si sa fim fiecare mai buni. Eu nu vad cum.

Tocmai ca lucrurile merg in jos, rau de tot. Uita-te la deschis autostrazi. Pana la incidentul LD2 (urmat de ST3 si LD3) nu a indraznit nimeni, niciodata sa tina o lucrare inchisa.  S-au deschis si cu o banda pe sens (Fetesti-Cernavoda, Arad-Timisoara), etc. Peste noapte (cum zici) s-a schimbat atitudinea! Acum stam si ne uitam la kilometri intregi nefolositi (cand suntem pe ultimul loc in EU la siguranta) si zicem, pai, daca asa s-au gandit functionarii statului, or fi avand motivele lor. Pasivitatea asta, lasa, sa fiu eu mai bun  si apoi o sa fie totul bine, nu va duce nicaieri. Presupune ca functionarul ala are bun-simt, ceea ce nu e cazul.

mugman

#12275
@cristi5
Cred ca gruiarew voia sa spuna ca functionarii, si in general cei aflati in functii inalte, nu au picat acolo din cer. Au plecat tot de jos, din randul nostru. Ei, daca ai avut probleme de integritate sau gandesti doar pe termen scurt ca simplu cetatean, la fel vei proceda si ca ministru sau ca functionar. De aceea, e imperios necesar sa ne privim in oglinda, sa ne facem o analiza corecta, chiar daca e posibil sa fie dureroasa, si sa constientizam ca uneori, in unele domenii, gresim si nu procedam cum e necesar. Poate nu ne dam seama pe moment sau greseala ne-a intrat in sange in asemenea hal incat o consideram ceva normal.
De exemplu, la un drum lung, incercati sa circulati cu viteza legala in localitate si sa urmariti cati alti conducatori auto procedeaza la fel. In liniii mari, putem zice ca viteza aceea a fost fixata la o anumita valoare in urma unor teste sau in urma unor accidente din care s-a constatat ca, la o viteza mai mare, este pusa in pericol siguranta participantilor la trafic. Romanul ce face? Se grabeste si incalca regula. E doar un exemplu banal, primul care mi-a venit in minte, dar care se regaseste, intr-un fel sau altul, in aproape tot ceea ce facem, zi de zi.

gruiarew

N-ai citit tot, în special partea îngroșată. Punctul meu de vedere e că nu ai cum să pretinzi de la altul să-și facă treaba cum trebuie, când tu ca individ o faci "numai să fie". Până la urmă politicul e doar reprezentarea celor mulți. Eu oriunde merg și orice fac nu există unul să nu încerce să fenteze, ori sistemul ori pe ceilalți.

Și să știi că sunt și oameni cu buni simț, doar că-s din ce în ce mai greu de găsit. Când te duci la funcționar bou-bâtă și mai și urli la el poți să fii convins că te trimite aiurea, e vorba și de mândria personală, mai ales dacă nu-l controlează și sancționează nimeni. Am destule exemple și teorii, dar n-are sens să le înșir aici că doar vă plictisesc.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

RobertH

E anul 3050, suntem vizitati de extraterestii . CNAIR tot nu recunoaste in pdf-ul lucrarilor ca au reziliat contractul cu COMSA.  :lol:


Harry

Ceva frumos de la americani. interesant sistemul de iluminat


vancouver

Misto, 5 benzi pe sens pe poduri gigant, prin tunel, etc.. E bine ca noi ne c***m pe noi si nu putem sa facem niste dn-uri 2+2, tot ce putem e 2+1. E greu de expropiat inca 2 metri in laterala drumului.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

perfidus

5 benzi pe un deck si 5 pe celalalt... dedesubt. Si tunelul de acces e supraetajat. Benzi proprii pentru autobuze n-au ? :D:D
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

gruiarew

E pod, deci nu e nevoie de exproprieri. Mai era unul prin capitală cu autostrăzi suspendate, nu?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis


cristi5

#12283

carutasul

"există suspiciuni că trădătorii care au făcut proiectul ar fi niște vegani" :)  Acum între noi fie vorba, ar trebui să existe și niște spații de servicii mai "tradiționale" în care în loc de fast-food de la OMV sau altă benzinărie să fie și din astea mai specifice ( bine, prima condiție e să existe spațiile de servicii :) )