News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

http://www.zf.ro/companii/seful-p3-cel-mai-mare-parc-logistic-din-romania-investitorii-nu-vor-merge-in-moldova-daca-nu-se-construiesc-autostrazi-16800632

<< Infrastructura este unul dintre principalele criterii la care se uită investitorii din logistică atunci când vor să aleagă o nouă destinaţie pentru extindere, iar din acest motiv regiunea Moldovei are de suferit, a spus Ian Worboys, CEO al P3 Logistic Parks, companie care deţine cel mai mare parc logistic din România.

,,Vrem să cumpărăm terenuri pentru construcţia unor depozite în zona de vest a ţării, ne uităm spre Timişoara, Arad sau Cluj.
În Moldova este dificil să vină noi investiţii, pentru că nu sunt autostrăzi, în ciuda faptului că au fost bani de la Uniunea Europeană pentru construirea lor. Am fost recent la Piatra-Neamţ şi am făcut foarte mult pe drum. Noi, ca investitori, ne-am dori să beneficiem de forţa de muncă disponibilă de acolo, pentru că ştiu că şomajul este încă ridicat în zonă." >>

voicul

Quote from: cristi5 on November 02, 2017, 10:18:56 AM
In Suedia:

- scad limita de viteza pe 4250 km (cred ca asta include si scaderea in localitati, aproape in tot Stockholm-ul unde era 50 e acum 40, mai putin in zonele unde inainte era 70 si scazusera la 50)

Cu asta au calculat ca salveaza 7 milioane de ore de calatorie pe an si 3000 tone de CO2.



Nu este intuitiv (si nici logic la prima vedere): daca mergi mai incet (dar mergi continuu), te poti deplasa mai repede decat daca nu ai limita de viteza, dar stai blocat. :)

Asta inclusiv se aplica: mers cu 90 constant mai rapid decat cu 250 si oprit din 10 in 10 min la benzinarie pentru alimentare (este doar ideea, nu calculul exact)

cristi5

^ Cred ca scaderea timpului de calatorie vine de la cei 1200 km modernizati. O scadere a limitei de la 50 la 40 pe stradute pe care mergi max 10-20 min pe zi pana ajungi pe drumul principal nu poate sa creasca prea mult timpul de deplasare. Sunt stradute multe si mici, cu trafic numai de riverani. Sigur ca insumate sunt multi km dar prea multa lume nu trece.

Doar 47% din soferi respecta limita de 40... dar daca ar fi limita 50 probabil ar conduce peste...

ovideatza

Daca la PiSi ni se pare mult subevaluat SF-ul, ce ziceti de asta:

https://www.bzi.ro/doua-firme-vor-sa-vina-cu-solutii-pentru-pasajele-de-pe-splai-bahlui-628254

QuoteStudiu de fezabilitate.....doua pasaje supraterane unidirectionale cu o singura banda...Primaria a estimat contractul la 84.033 lei, fara TVA.
si culmea e ca
QuoteLa procedura s-au prezentat doua firme

ovideatza

Aveti idee daca exista un termen legal in care un constructor este obligat sa aplice marcaje rutiere (provizorii sau definitive) in cazul in care asfalteaza un drum circulat?

AdrianB1

Daca e contractat doar sa faca asfaltul si contractul pentru marcaje e dat altei companii, niciodata.

ovideatza

Dar eu intreb legal, poti lasa luni de zile o strada nemarcata? Ma gandesc ca poate exista o prevedere legala.

In plus o strada noua ca sa permiti circulatia pe ea nu trebuie auditata? Si sa aiba marcaje ca sa permiti circulatia?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Allex

Trebuie sa aiba avizul Politiei Rutiere. Politia Rutiera poate sa inchida o strada daca considera ca reprezinta un pericol pentru soferi. Mingea e la ei (si nu dau pasa mai departe).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

#9608
Ministrul transporturilor la comisia parlamentara, din pacate filmul se taie inainte de intrebari

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1649034301785894&id=679218552100812&_rdr

Admite problemele birocratice in minister si in conlucrarea cu alte ministere si il lauda pe @cutter. Ca noi pe forum, ce mai

A luat masuri sa se lucreze intens la avize, 30 zile pe luna de la 7 la 24.... Sper sa vedem rezultatele peste cateva luni. Si sa reziste personalul MT... Si Dl ministru.

Cand e vorba de realizarile de pana acum, avem deblocari salutare etc.

Ionut

Lucrează pe dracu de la 7 la 24. Minciuni și inepții gen 150 km.

Vice33

Face doar gargară moșul să impresioneze. Am mai spus, există un regulament al timpului aferent procesului muncii, pe zi/săptămână, cu siguranță că nu scrie la angajații din MT că programul de lucru este de Luni-Duminică între 7-22. Dacă ar fi așa, angajații ar fi făcut până acum plângeri la ITM și la ANPC legat de programul de lucru și de modificari ale contractelor individuale/colective de muncă.

Orice persoană are dreptul la repaus intelectual și fizic și orice abuz cu normele de muncă trebuie pedepsit.

Așa încât moșul dacă vrea, poate să ajute femeile de servici să facă curat sau să doarmă la minister dacă crede că astfel dă o impresie mai bună...mi-e scârbă și silă de burtoși care spun numai prostii și care au salariu kklău, tot din banii publici!!

cristi5

#9611
Nu e neaparat vina lui ca are burta si chelie si ce mai are, sau ca are o varsta... si nu mi se pare relevant in discutie. De la o varsta incolo pana si unii profesori de sport fac o burta de zici ca stau sa nasca... Schimbari hormonale... ajungem toti acolo daca vom fi sanatosi...

Hai sa nu lasam aparentele sa ne conduca judecata. Chiar asa urat si bosorog, in primele 5 min zici ca era un tanar entuziast care citea de pe forum.

Nu ca ar fi o scuza, dar Hei-rup-ul politic e parte din pachet... Alaturi de urcarea pe SEAP de sute de km si miliarde de EUR a lui Cuc&Ionita, si de programul 7-24 si 150 km/2018, avem insasi respectarea "la virgula" a programului de guvernare, etc.

Si prefer glume inofensive gen 7-24 si 150 urcarilor pe SEAP gen PiSi fara studii geo care pot (nu zic ca vor) nenoroci infrastructura pe inca 2 decenii. Sau revolutii fiscale ce pot nenoroci echilibrele macro etc.

Ionut

Aia cu 150 km in 2018 ti se pare ca e o gluma? :o

cristi5

#9613
^ Pai cu ce o sa afecteze dezvoltarea infrastructurii? O sa tzipe el la toti cei implicati timp de cateva luni si apoi probabil o sa-l manance treptat sistemul din minister, toate pilelele si beizadelele nemultumite de schimbarea de atmosfera si ritm de "lucru"...

Compara asta cu consecintele pe termen lung ale lansarilor de autostrada de munte nepregatita unde nici nu e voie sa propui alte solutii decat in SF, nu este AM deci nu stii daca ce e lansat e definitiv. Daca LD2 sta neatins de atatia ani ca nu poate traversa un deal de 300m pe 10km, atunci care sunt riscurile de schimbare de traseu sau de solutii pe motive de mediu la 80 km de traseu de munte? Capacitatea autoritarilor de a se adapta la astfel de schimbari o vedem la LD2...

Nu zic ca omul e sfant, departe de mine gandul... Ar putea de ex sa anuleze O600

Oricum discutiile despre trasaturile fizice si varsta nu cred ca ajuta.

Ionut

Eu n-am zis nimic de trasaturile fizice ale omului, nici eu nu sunt vreun Tom Cruise.
Am mentionat strict ineptiile (de exemplu aia cu 7-24) si minciunile (150 km in 2018).

Nu glumeste cand zice de 150 km. Deci nu e gluma, e minciuna. Sa facem totusi diferenta.