News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

carutasul

... dar nu pot sa nu remarc că pe unde se lucreaza la autostradă e cu albastru :)
Asta e, vrem in continuare autostrazi, chiar daca va mai castiga si Teldrum niste licitatii :)

perfidus

Cu promisiunile de pe bugetul pentru anul viitor și cu Europa uitându-se chiorâș la rezultatele alegerilor, s-a cam dus speranța noastră.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

ovicor

     Tot fara a o da pe politica, Catalin a obtinut un loc. Nefiind la guvernare, sper sa prinda un loc in comisia de specialitate, macar asa sa ne reprezinte !

dr4qul4

#7608
stai ca in timis au 7,89%. asta inseamna ca nu a prins loc direct. vedem la redistribuire.

altii vad ca dau 18%... caz in care prinde loc sigur.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Timis 12,ceva la suta. Din cate imi amintesc el era pe lista de Camera, deci prinde mandat.

Ionut

Cătălin este in Parlament, deputat. Haideti sa inchidem discutia si sa punem osul la treaba dacă mai vrem infrastructura. Si cred ca si niste bani deoparte ar fi buni, sunt curios cum vom mai intra pe santiere. Pregatiti-va camerele foto si telefoanele.

dumbravaandrei

Quote from: Ionut on December 12, 2016, 10:34:33 AM
Si cred ca si niste bani deoparte ar fi buni, sunt curios cum vom mai intra pe santiere.

:o :o :o :o Doamne ma iarta dar tre sa cotizeze API la "regionala de cadre" de pe traseu? Din cate stiu, niste colegi de bine au relatii mai bune cu contractorii si au access pe santier in mare parte datorita acestora. Ca de intrat pana la urma urmei, tot o sa se intre :)

alecu26

alooo...nu se va trage cortina peste tara, suntem totusi in UE, avem niste insititutii functionale, sunt bani publici, bani europeni etc. Nu pot sa zica...gata nu vrem sa mai intrati in santier...ca nu vrea muschiul lui cine va vi minstru si DG la CNAIR.

Si spatiul aerian sigur nu il pod bloca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Cred ca voi ati uitat de unde am plecat.
Daca vor pot sa ne blocheze accesul pe santiere.

Din avion e mult mai scump de filmat. Cu drona e anevoios (si mai scump) daca nu avem acces in santier.
Ati uitat de unde am plecat. :)

Poate va uitati pe mesajele din 2012.

stangabriel

Mai tineti minte ca am avut un an in care un secretat din MT a avut cont pe un forum? Ce vremuri si acelea. O ciclicitate va fi totusi.

ciprebbe

Stati relaxx, nu pot ei cenzura (oricat ar incerca)cat putem noi filma si poza.
Nu cred ca asta va fi solutia adoptata pe viitor si sunt convins ca ne vom putea vedea mai departe de treaba; treaba pe care nu o facem(si nici nu am facut-o) la comanda nici unui partid indiferent de culoare.
Monitorizarea va continua, probabil cu costuri ceva mai mari dar ma bazez ca suntem aici (si nu numai) destui care sa ne mobilizam si sa reusim in urmatorii ani monitorizarea santierelor de infra.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

IlisescuV

#7616
Eu unul sper sa nu revina ideea cu mutatul pe CoBra a traficului de pe PiSi.
Sper sa continue proiectele incepute si sa porneasca constructia autostrazilor propuse spre incepere la anu.

Poate ne fac noii guvernanti o surpriza si se apuca de construit autostrazi. Poate.

Poate o sa inteleaga si ei ca, daca vor bani pentru pomeni, economia trebuie sa duduie si asta implica in mare parte o infrastructura buna.

L.E.: sper sa nu intelegeti ce am scris ca si mesaj politic. Dar sa nu uitam ca fara sustinere politica nu se pot construi marile proiecte de infrastructura.

adi

Infrastructura nu a fost niciodata o prioritate pentru socialisti, de orice culoare ar fi ei....

AlexxC

Lucrarile care acum sunt in curs de executare si au toate avizele mai pot fi "sabotate" in vreun fel,sau intarziate?Sebes-Turda,Lugoj-Deva...etc
Si acele proiecte in regie proprie?Sunt constient ca se vor schimba multe dar sper sa  se pastreze macar o parte din lucrurile  incepute si care merg bine.

dumbravaandrei

#7619
Ar fi sinucidere curata sa abandonezi proiectele actuale avizate si in curs de executie. Ai un proiect in desfasurare cu sursa de finantare contractata deja. Greu de oprit si orice alta manevra din multe puncte de vedere poate fi incadrata in diverse coduri si "aleneate"...

Cat despre lucrarile in regie proprie, cred ca vor aparea ceva mai multe decat acum. Am spus acum cateva luni o opinie la care unii imi recomandau vacanta in facilitati specializate dar ramane de vazut. Sunt toate premizele sa se intample asa cum am spus.

Uite ca am inceput sa caut si ceva drafturi de bugete pe 2017 promise de roscovani (nu de drag dar va dati seama ca acum multe companii isi fac strategii si previziuni). Vad ca la Transporturi vor o suplimentare cu 4,154 mld RON. Unde se vor duce exact, vom vedea.
In schimb, de continuarea proiectelor cu SF lansate (A7,A12) sau licitatii ce vor fi scoase (A3 Bors-Suplacu) tine doar de presiunea pusa de societatea civila (din care face parte si API si altii din noi in contexte separate). Din pacate, ne vor astepta alti ani in care societatea civila va trebui sa fie extrem de atenta si pe baricade. Vom vedea. Chiar daca nu facem politica, asta nu inseamna ca nu trebuie sa ne raportam la ea. Pana la urma urmei acolo este mediul decizional.
Scuze Ionut de offtopic, dar unele date cred ca trebuie discutate pe sleau indiferent de culoarea lor.