News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.


aditd


bogdix

fiindca aproape niciunde in UE nu exista. au copiat si ai nostri sistemul.

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

https://www.youtube.com/v/7lodgbZP_CI

Pe masina scrie FCC Azvi...
Nu e cam departe de lucrarile lor ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


vancouver

Un articol (comentariu) dedicatie speciala pentru cutter. In comentariu este vorba despre noul ministru al sanatatii, dar cred ca se aplica in egala masura pentru Catalin:

http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-21008910-generatia-copiilor-cuminti-duri.htm

Quote
(...)

Nu, Vlad Voiculescu nu e o excepție. E doar unul dintre zecile de mii ai generației de copii cuminți, ăia care nu-și permiteau să copieze la examenul de admitere pentru că tata nu era nici șef la primărie și nici vechi securist. Voiculescu e doar unul din generația copiilor cuminți care, după ce a crescut mare, poate lucra oriunde în Europa și despre care străinii spun "ce mișto e românul ăla".

Sunteți mulți ca el în România, și chiar mai mulți răspândiți prin Europa. Câteva sute de mii bune, poate un milion, care nu pot schimba de unii singuri fața unei țări, dar o pot împinge înainte. Și e greu, și cere timp și, uneori, sacrificii. Dar merită pentru că e țara noastră.

Nu știu dacă Vlad Voiculescu va fi un excelent ministru al Sănătății. Vom vedea: timpul e foarte scurt (are doar 6 luni de mandat), mafia foarte mare, partidele nu vor. Dar știu că va încerca din răsputeri să facă cât mai mult bine. Și că are în jurul lui oameni competenți cu care să lucreze.

E pentru prima-prima oară când un ministru român al Sănătății vine direct din rândul pacienților. "Prima oară" nu e niciodată perfect și arareori excelent. Dar "Prima oară" aduce întotdeauna o fisură în baraj, un pas numărul unu după mulți ani de putrezire. Și dacă după "prima" mai vin și alții, atunci deznodământul e inevitabil. 

Dar acum, generația copiilor cuminți trebuie să învețe și cum să fie o generație dură. Una care nu cedează în fața primei calomnii sau a unei înscenări murdare; care nu se descurajează chiar dacă e în fața unui obstacol atât de masiv. Vlad Voiculescu la ministerul Sănătății face doar una dintre primele fisuri. După el trebuie să mai vină și alții. Sunteți mulți ca el în România, și chiar mai mulți răspândiți prin Europa.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

marius_tm

Ministerele așteaptă normele de aplicare pentru legile privind achizitiile publice

Cele mai importante proiecte  pentru România stau pe bară din cauza procedurilor de achiziţie, contestaţiilor şi implementării acestora

sursa...

http://www.capital.ro/normele-de-aplicare.html

clau

Au fost promulgate deja...

TibiV

Legile au fost promulgate de joi...
http://www.presidency.ro/ro/media/comunicate-de-presa/decrete-semnate-de-presedintele-romaniei-domnul-klaus-iohannis1463669922

Quote
9 mai 2016

Preşedintele României, domnul Klaus Iohannis, a semnat joi, 19 mai a.c., următoarele decrete:

Decret pentru promulgarea Legii privind achiziţiile publice;

Decret pentru promulgarea Legii privind achiziţiile sectoriale;

Decret pentru promulgarea Legii privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii;

Decret pentru promulgarea Legii privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor

Normele de aplicare se aproba prin HG.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marisRO

Ziarul Financiar incepe saptamana cu 3 articole despre infrastructura:

România nimănui: într-o ţară în care 40% din drumuri sunt neasfaltate, premierul se plânge că CNADNR este greu de restructurat
Un guvern, 21 de miniştri şi un prim-ministru ajunşi în aceste poziţii pentru a smulge sistemul din imobilismul său cad răpuşi unul după altul: ,,«Structura» este greu de «restructurat»", pentru că ,,este mare amorţeală acolo!"

Link: http://www.zf.ro/eveniment/romania-nimanui-intr-o-tara-in-care-40-din-drumuri-sunt-neasfaltate-premierul-se-plange-ca-cnadnr-este-greu-de-restructurat-15358715

Stroe, ACAROM: Ce continuitate să avem la transporturi când în 20 de ani am avut 20 de miniştri?
,,În ultimii 20 de ani, de când a fost înfiinţată ACAROM, rolul coordonator al statului a dispă­rut cu desăvârşire. Numai la Ministerul Trans­porturilor au fost 20 de miniştri. Noţiunea de con­tinuitate în strategie nu a funcţionat, nu s-a predat nicio gestiune aşa cum trebuie, dar am avut o ambiţie politică impardonabilă din partea poli­ticienilor. Peste 3.000 de firme au dispărut din economie în acest timp, printre care coloşi in­dustriali precum Tractorul Braşov, Autobuzul şi ARO Câmpulung", a spus Constantin Stroe.

Link: http://www.zf.ro/auto/stroe-acarom-ce-continuitate-sa-avem-la-transporturi-cand-in-20-de-ani-am-avut-20-de-ministri-15358436

Bucureştiul nu primeşte în 2016 niciun kilometru nou de centură
Capitala nu va primi în acest an niciun kilometru nou de centură, în condiţiile în care abia în primul trimstru al anu­lui viitor sunt aşteptate a fi finalizate lucrările la bu­căţile lip­să din centura de nord. În ceea ce priveşte centura de sud, Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi (CNADNR) are în continuare în plan să realizeze atât o extindere a drumului actual, cât şi încă o autostradă care să unească A1 de A2.

Link: http://www.zf.ro/auto/bucurestiul-nu-primeste-in-2016-niciun-kilometru-nou-de-centura-15358517


clau

Eu cred ca A1-DN 7 va fi gata anul asta... S-au cel putin se va circula pe doua benzi pe sens pe marea majoritate a distantei

vancouver

Am semnalat la finalul anului 2015 ca ar fi bine sa avem cat mai multe proiecte "save the money", usor de implementat (la campie) si a coror constructie sa se deruleze in perioada 2021-2022. Astfel pot fi folosite atat fondurile 2014-2020 (+2ani), cat si fondurile 2021-2027. Mi-ati sarit atunci in cap, ca nu este spatiu financiar, ca Pitesti-Sibiu + A7 ocupa toata alocarea etc...

Iata ca este din in ce mai clar ca Pitesti-Sibiu se va executa in mare masura si dupa 2022, deci nu este nevoie decat de o parte din banii pentru 2014-2020. A7 nu prinde nici ea contur. Asa ca repet si strig in gura mare:

AVEM NEVOIE DE PROIECTE "SAVE THE MONEY", USOARE, PE CARE SIGUR SA LE PUTEM FACE PANA IN 2022, PENTRU A NU PIERDE IAR BANII EUROPENI PE 2014-2020.

Exemple:
A6: Lugoj-Caransebes
A3: Ploiesti-Comarnic
A4: Constanta-Mangalia

Ultimul cu mare, mare impact la nivelul turistilor, o gura de oxigen pentru CNADNR si mai putine injuraturi din partea celor care pleaca la mare, chiar daca in afara verii va fi o autostrada goala (posibil chiar in timpul iernii sa fie inchisa cand se anunta zapada, ca sa nu se plateasca bani pentru deszapezire).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

myid

^^^
Eu as mentiona in lista ta si Sibiu -Fagaras, unde exista si SF si e pacat , si e la fel de usor de implementat .

hepea

Unul n-ati zice Ploiesti-Buzau-Bacau sau orice prin Moldova...  >:(