Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 29 Guests are viewing this topic.

neobluenet

#52185
Care sunt semanlizarile rutiere care lipseau? Eu inteleg ca au venit niste baieti de la DRDP cu niste indicatoare in camioneta si le-au pus pe acolo, pentru ca nu au fost montate pana acum. Din partea a doua a explicatiei, intelegem ca Politia Rutiera a cerut ceva in plus si doar CNAIR au fost in stare sa rezolve problema semnalizarii corecte. Mai bine ziceau ca au facut studii de trafic si pot deschide nodul in conditii de siguranta si gata. Dar in toate companiile de stat sunt ego-uri mari si toti vor sa arate cat de importanti au impresia ca sunt.

gruiarew

Și s-au scremut atâta amar de vreme pentru o tablă. Serios că aia a fost marea problemă de nu s-a putut deschide nodul. Îs de-a dreptul penibili cu toate comunicatele astea.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

tudor

#52187
^^
Cat de tampit poate sa sune comunicatul asta de limba de lemn. Adica DRDP receptionat ce-a montat in regie proprie sau cum?
Cat noroc pe tara asta sa existe DRDP-ul sa-si receptioneze propria lucrare ca altfel mai stateau zece ani nu bani cheltuiti aiurea pe un nod nefunctional.

adrian sibiu

#52188
Salutare o preluare a celor de la Drdp Brașov

https://www.facebook.com/drdpbv/videos/941820892911009/

cristi5

#52189
cu multumiri sursei:

https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100104485

Anunt de participare simplificat: [SCN1069515] - Investigatii geotehnice si monitorizare inclinometrie/ piezometrie - Autostrada Lugoj - Deva, lot 3, km 56+220 - km 77+361

Quote
II.1.1) Titlu:
Investigatii geotehnice si monitorizare inclinometrie/ piezometrie - Autostrada Lugoj - Deva, lot 3, km 56+220 - km 77+361 Numar de referinta:9121553/2020/S6/1

II.1.2) Cod CPV principal:
45120000-4 Lucrari de sondaj si de foraj de recunoastere (Rev.2)

II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta

II.1.4) Descriere succinta:
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze investigatii geotehnice si monitorizare inclinometrie/ piezometrie pentru Autostrada Lugoj - Deva, lot 3, km 56+220 - km 77+361, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini, in vederea finalizarii contractului de servicii avand ca obiect: ,,Analiza tehnica a calitatii materialelor puse in opera, efectuarea de verificari statice si dinamice la nivelul terasamentelor, verificarea lucrarilor de consolidari executate" pe Autostrada Lugoj - Deva, lot 3 km 56+220 - km 77+361. Finalizarea acestui contract implica efectuarea de investigatii geotehnice pentru verificarea stabilitatii taluzurilor de rambleu/ debleu, determinarea naturii si caracteristicilor fizico-mecanice ale materialelor folosite la realizarea terasamentelor si monitorizarea prin echipamente de inclinometrie/ piezometrie in zonele cu rambleuri inalte. Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze determinari pe teren si in laborator, aferente categoriei geotehnice 2, conform NP 074-2014 respectiv NP 126:2010. Investigatiile geotehnice solicitate sunt necesare in vederea realizarii etapei finale pentru contractul de servicii avand ca obiect: ,,Analiza tehnica a calitatii materialelor puse in opera, efectuarea de verificari statice si dinamice la nivelul terasamentelor, verificarea lucrarilor de consolidari executate", pe Autostrada Lugoj - Deva, lot 3 km 56+220 - km 77+361. Autoritatea Contractanta solicita un numar minim de 30 de pozitii kilometrice in care se vor realiza foraje geotehnice. Pentru fiecare pozitie kilometrica mentionata este impusa adancimea minima necesara a forajului geotehnic. Profilele litologice vor contine minim cate doua foraje geotehnice din care se extrag probe netulburate, foraje amplasate pe cele doua acostamente ale autostrazii. Probele netulburate se preleveaza obligatoriu din fundatia rambleurilor si umpluturile acestora din fiecare strat litologic. Forajele geotehnice amplasate pe acostamentele autostrazii, in zonele cu rambleuri inalte, vor fi echipate cu echipamente de inclinometrie/ piezometrie. Pentru aceste echipamente este specificata pozitia kilometrica si lungimea minima necesara.

II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1650000 Moneda: RON

"Prin orice mijloace"  :)
Orice baieti, numai sa iasa prost, sa avem ceva impotriva Comsa.

horatiu.cosma

#52190
Nu se oprește Ștefan Ioniță, insistă cu aceste aberații pe banii cetățenilor din care să rezulte niște maculatură cu care să se acopere. Să nu uităm că aceeași licitație a fost anulată zilele astea și asta de acum e a doua tentativă. Se aude că prima a fost anulată pe motiv că nu a licitat cine trebuie. E nevoie de cineva care să scrie în maculatura rezultată că autostrada e jale. Să vedem dacă apare de data asta prestatorul victorios.

cristi5

Expertiza asta, nefiind agreata de Comsa, nu stiu daca va avea vreo valoare in litigiu?

NGC

^^^

"Investigatii geotehnice si monitorizare inclinometrie/ piezometrie - Autostrada Lugoj – Deva, lot 3, km 56+220 – km 77+361"

Quote from: NGC on April 14, 2020, 10:59:54 AM
Sa vedem ce mai incearca CNAIR pentru a justifica rezilierea contractului pentru LD3.

Astazi a fost lansata licitatia "Investigatii geotehnice si monitorizare inclinometrie/ piezometrie - Autostrada Lugoj – Deva, lot 3, km 56+220 – km 77+361".

Valoare estimata: 1.650.000,00 RON fara TVA

Durata contractului: 36 luni

Termen depunere oferte: 30.04.2020

Fonduri: Alte fonduri

Licitatia lansata in Aprilie 2020 a fost anulata ieri pentru ca "au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme". Singura oferta a fost a celor de la GEOSTUD. ;)

La noua licitatie au modificat o parte din cerintele privind personalul si baza tehnico-economica.

Vechi



Nou



Si in plus au modificat si metodologia de evaluare a ofertelor in ceea ce priveste factorul tehnic.

Vechi



Nou



Si "ca prin minune", dupa ce ieri au anulat licitatia veche, spre seara au lansat rapid noua licitatie. :lol:

Sa vedem daca acum tot GEOSTUD va fi singurul ofertant, si daca asa, "ca prin minune", oferta va fi de data asta conforma. Dupa cum vedeti, e graba mare. ;)


PlayStation

Aveti vreo idee cand s-ar apuca astaldi de sectiunea 5 Pitesti-Curtea de Arges?

voicul

Conform contractului la anul pe vreme asta, dupa proiectare.
Daca avem noroc poate incep ceva din februarie - martie (in functie de vreme).

vancouver

Eu cred ca vom vedea in toamna organizare de santier si drum tehnologic pe "arii extinse", asemanator cu Porr. Astfel ca in momentul in care vor avea aprobat PT sa poata intra in forta la decopertari, terasamente, podete si poate chiar la fundatii de structuri.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

VictorC

În ultima videoconferință cu CNAIR de acum două săptămâni spuneau că pentru S5 vor să aibă PT-ul în CTE în luna septembrie și din noiembrie să înceapă construcția pe primul sector de lângă Pitești.

voicul

Mai - septembrie - 4 luni. PT - 12 luni in contract?
1. E tot PT pentru septembrie sau partial/pe bucati (am auzit de treaba asta pe forum - nu stiu daca se poate asa ceva)?
2. E posibil sa se faca in 4 luni si nu 12? Nu e cam putin totusi?

Ionut

Se face PT partial si vine si AC partiala. Si se incepe in teren. Teoretic e posibil ce a zis VictorC mai sus, teoretic. Dar foarte greu.