Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

anacronox

Au fost ai mei saptamana aata in fiecare zi de la Deva la Podele. Plecat la 9 dimineata din Deva si intoarcere la 7jumatate -8 seara. Mi-au spus ca nu se lucra decat anemic, muncitorii stand pe marginea drumului in zonele Bejan, Fornadia si Luncoiu.
Problema pe drum cu semafoarele e ca nu sunt respectate. Azi spre exemplu la 9 jumatate, erau primii in coloana la semafor.  Trecusera toate masinile de pe sensul celalalt. S-a facut verde si au pornit si ei. La jumatatea distantei pe deviere s-au intalnit cu un convoi de basculate de la Selina care au intrat pe rosu.
Toate masinile mici au trebuit sa treaca pe zona in lucru, iar diferenta de nivel era seminificativa.

NGC

#2296
Quote from: NGC20 on June 03, 2015, 12:58:43 PM
S-a licitat "Modernizare DN5, Bucuresti – Adunatii Copaceni, km 7+573 – km 19+220 - relicitare" si au atribuit contractul in 07.11.2014 catre EUROCOGEN ANINOASA.
Quote from: danutzu_1069 on June 03, 2015, 04:41:46 PM
Cine mai sunt si asta, EUROCOGEN??? cu 15 angajati fac ei treaba???
Presupun ca nu s-a dat ordinul de incepere.
Au ceva de proiectat sau se foloseste cel vechi?
Nu singuri, dar in acest caz, sunt liderii asocierii "SC Eurocogen Filiala AninoasaSRL + Aleandri SPA + Beozzo  Costruzioni SRL + SC Shelter Construct SRL".
Proiectul tehnic face parte din documentatia de licitatie.

Ciprianul

,,marius_ar,, DN76 e cu traditie in Judetul Bihor,acel drum e asa de ceva ani si vad ca nu se prea face nimic.
Circul des pe acel drum cand merg in tara pentru ca ma trag din zona Beiusului si stiu cum se circula pe el. Multi mai nou folosesc varianta ocolitoare pe DJ768 si DJ795 Holod-Vintere cu iesire la Copaceni inainte de Bratesti.
Sunt cateva poduri la iesirea din Baile Felix inainte de Hidiselul de Jos,la care sunt incepute niste lucrari de reabilitare si sunt lasate asa si se circula doar pe un sens.
Asta e momentan situatia pana se vor pune cu ,,burta,, serios pe treaba.
Asta e mentalitatea celor raspunzatori de infrastructura din Romania.
Sunt oricum convins ca nu e singular acest caz in Romania.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

danutzu_1069

Thx NGC20
Daca au PT, atunci cand se apuca de treaba?
Ordin de incepere o exista?

In teren nu misca nimic...

Dan74

@marius_ar: pe sectorul Azvi nu se prea lucreaza in week-end, e pacat dar nu stiu daca putem reprosa asta celor de la Azvi, in rest chiar lucreaza, probabil ai observat cum se simt portiunile nou  asfaltate, sunt o placere.
In week-end am "testat" masina pe DN19E pe tronsonul Biharia-Sarcau. Am observat ca multi circula cu viteza mare, sincer cred ca sunt incostienti.
Sunt portiuni unde s-a taiat asfaltul, marginile sunt taiate vertical nu oblic si diferenta de cativa cm face ca la 50 km/h masina sa se zdruncine rau de tot la iesirea din acele portiuni. Gropi nu prea sunt dar asfaltul e carpit si denivelat. Sunt portiuni asfaltate mai recent si care se prezinta destul de bine, insa daca acest drum va fi utilizat de utilajele care vor lucra la A3 nu vreau sa ma gandesc cum va arata dupa. Eu sper ca macar  dupa terminarea lucrarilor la A3 sa fie reparat si acest DN.

Skynick

Salut

Stiti cumva care este stadiul largirii la 3 benzi pe sens a drumului 86, Mamaia - Navodari ?
Il termina anul asta ? Il termina pana in sezon ?

Multumesc

NGC

Quote from: danutzu_1069 on June 07, 2015, 09:52:52 PM
Thx NGC20
Daca au PT, atunci cand se apuca de treaba?
Ordin de incepere o exista?

In teren nu misca nimic...
Din cate stiu nu a fost dat ordinul de incepere, dar mai bine intrebam.

NGC

#2302
In caietul de sarcini pentru noua licitatie "Elaborare Studiu de Prefezabilitate privind realizarea de noi noduri rutiere pe autostrazi ( A1, A2, A3, A4 )", apare si mentiunea "In cadrul programelor de investitii viitoare, Beneficiarul are in vedere posibilitatea realizarii [...] "Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru "Amenajare intersectie DN7 / DN76""".

Va mai aduceti aminte de promisiunile CNADNR privind intersectia DN7 / DN76 de la Soimus?
Au promis inca din 2013 ca se va rezolva in 2014 si iata ca acum in Iunie 2015 apare in lista de mai sus cu "posibilitatea realizarii".

Istoricul promisiunilor:

11.11.2013 !!!
Quote
"In prezent, Servicul Proiectare al Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara are in lucru trei variante de propuneri pentru amenajarea intersectiei drumului national DN7 Km 394+305 si DN76 Km 0+000, urmand ca dupa finalizarea proiectarii acestora si obtinerea avizului favorabil de la Serviciul Rutier al Inspectoratului de Politie al judetului Hunedoara, acestea sa fie inaintate CNADNR si Inspectoratului General al Politiei Romane - Directia Rutiera Bucuresti, in vederea aprobarii solutiei finale".

30.04.2014, punctul 5 din raspunsul CNADNR
Quote
"CNADNR, prin DRDP Timisoara - Serviciul de Proiectare, a definitivat solutia de amenajare a intersectiei, si, in cel mai scurt timp, aceasta va fi si aprobata".

07.08.2014, punctul 3 din raspunsul CNADNR
Quote
"In prezent, se cauta o solutie cat mai viabila de accesare a unei surse de finantare pentru proiectarea acesteia, nefiind inca stabilit definitiv proiectul de amenajare a intersectiei [...]. De asemenea, CNADNR a dispus Proiectantului, Consultantului si Antreprenorului, care executa lucrarile pe tronsonul drumului national DN76 Soimus - Brad, km 0+000 - km 30+436, sa analizeze situatia existenta si sa prezinte, cat mai urgent, solutii de amenajare pentru intersectia dintre cele doua drumuri europene, dar si luarea masurilor care se impun in vederea asigurarii sigurantei participantilor la trafic".

31.10.2014, punctul 9 din raspunsul CNADNR
Quote
"Referitor la intersectia DN 76 km 0+000 - DN 7 km 394+905, va comunicam ca nu este stabilita inca o solutie definitiva".

03.02.2015, punctul 10 din raspunsul CNADNR
Quote
"In momentul de fata, CNADNR [...] a intocmit documentatia necesara in vederea contractarii serviciilor de proiectare pentru obiectivul "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru amenajare intersectie a drumurilornationale DN7 / DN76", urmand a fi demarata procedura de achizitie publica".

Avand in vedere ca realizarea SPF-ului va fi gata abia dupa 4 luni de la termenul de incepere, sa intelegem ca in 2015 nu se va mai intampla nimic referitor la elaborarea SF-ului pentru intersectia DN7 / DN76?  :o :o :o

De executia propriu-zisa ce sa mai zicem? 2016? 2017?  :o

Poate ca totusi vom avea mai repede gata cei 3 Km ramasi de executat din A3 Bucuresti - Moara Vlasiei decat aceasta intersectie.  :lol: :lol: :lol:

MNU

#2303
Si toate raspunsurile sunt semnate de aceeasi persoana?

weaz

DN6, bucata intre Caracal si limita dintre judetele Olt si Dolj, a fost reparat. Poze/a in articol.
QuoteGropile din asfalt nu erau acoperite nici măcar provizoriu, ci doar semnalizate cu indicatoare rutiere. Pentru a le putea ocoli, șoferii intrau pe contrasens.
,,CNADNR a făcut lucrări de reparații pe tronsonul limita județul Olt – Caracal. S-au turnat 12.400 mp de covor asfaltic continuu în valoare de 570.000 de lei și s-au efectuat reparații în cazul gropilor pe 1.900 mp, costurile ridicându-se la circa 60.000 de lei. În curând, vom face reparații și pe tronsonul spre Alexandria, pe 12.000 mp, în valoare de circa 380.000 de lei. Aceste lucrări de reparații nu înseamnă însă că drumul nu are nevoie de modernizare", a explicat Adrian Lumezeanu, directorul CNADNR – Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Craiova.

http://www.gds.ro/Local/2015-06-10/cnadnr-facut-reparatii-pe-dn-6/

MRS

@Skynick
La cum arata saptamana trecuta NU cred ca vor termina anul acesta. Mamaia Sat este un mare nor de praf, nu stiu cum suporta locuitorii/turistii acest lucru...



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

@danutzu_1069 and @NGC re DN5

Shelter Construct e pa.. patronul este arestat

Nu este nici o miscare pe intreg tronsonul, doar militie ascusa in boscheti, "comercianti" pe marginea drumului si multe, foarte multe gropi




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Pe DN24, lotul UMB s-a surpat DIN NOU (a 3 oara) la Marul de Aur (Crasna)...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Spuneam si anul trecut, dar inca nu s-a intamplat nimic (pozitiv) inca


Conform CNADNR reabilitarea DN24 pe segmentul Tutova (limita de judet Galati/Vaslui) - Crasna se termina la km 105+070
Apoi, tot conform CNADNR reabilitarea DN24 pe segmentul Crasna - Iasi incepe la km 105+700  :wtf:

Aproximativ distanta masurata pe gmaps, ce cuprinde acea trecere la nivel si podul(urile)!!!

Zona pare din Evul Mediu, cu mega gropi, un pod (replacement) distrus, o trecere peste calea ferata (neutilizata) cu Sf. Andrei (militia sta la panda 100m mai fata in giratoriul DN24/DN24B-E581)

Am putea pune (@disney) o intrebare si despre aceasta zona? Multumesc





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog