Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bgd77

Legat de DN73, la iesirea din Brasov se afla urmatorul panou:


alecu26

:)) ce gluma buna cu garantia....120 de luni.

Probabil era inca perioada cand se puncta termenul de garantie...chiar daca era ridicol de mare.

La fel a mai fost o periaoda cand se castigau proiecte cu termenul de executie....de 1 zi...chiar daca proiectul dura de fapt 3 ani. Chiar daca plateai penalitati de intarziere (limitate la 5 sau 10%) tu chiar daca puneai la pret 30-40% in plus...tot te clasai pe primul loc luand in calcul toate criteriile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

metoda de evaluare pe baza punctajului...foarte buna de altfel, dar adusa la extrem la noi, doar pentru a avantaja pe cine trebuie.
Tin minte cate simulari faceam prin facultate pe tema asta si chiar studii de caz pe licitatii castigate total aiurea. De exemplu, prin Bucuresti, o anumita firma de culoare portocalie din sectorul 3  :lol: castiga liciitatii la greu cu preturi imense la asfalt si cu preturi minuscule la ......capace de canal, iar ambele criterii aveau acelasi punctaj.
iar cu durata de executie si garantie s-au imbogatit si mai multi. Se trecea executie mica si in multe cazuri autoritatea contractanta se trezea subit ca are nevoie de lucrari suplimentare, care desi nu costau mult, erau dese si extindeau durata contractului cu ani buni ca sa se evite penalizarile.
La garantie era mult mai usor, firmele de apartament terminau intr-un final lucrarea, luau banii si bagau faliment.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

in mod normal ganratia e data de ceva firme de asigurari, banci...etc. Si pentru asta se retineau bani. Dar din nou...daca acei bani sunt 5% sau mai putin....asta intradevar conteaza mai putin decat se castiga in punctaj cu durata de garantie.

Interesanta sursa de finantare....Bugetul de Stat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Au fost eliberate doua noi autorizatii de construire.
24.09.2014: "Reabilitare DN18 Baia Mare - Sighetul Marmației (km 3+522 - km 62+234), Secțiunea 2, Partea E (km 52+202 - km62+234)"
25.09.2014: "Reabilitare DN6 Tronsonul Alexandria - Craiova lot 2 km 132+435 - km 185+230"

alecu26

bine ca le dau autorizatii si nu le dau bani.

Aia de pe DN 18 nu e contractul reziliat cu Shapir?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Vezi aici sinteza lui disney din Iulie. E vorba de lotul Aktor.

Tenke Szeplak

DN 76

Sursa http://www.drdpcluj.ro/detalii-drumuri/reabilitare-dn

Situatia
Contractul 5R12 - Reabilitare DN76 – km 68+350 – km 102+660, Varfurile – Stei, (in jud. BH limita jud AR/BH – Stei km.83+000 – km.102+660, lungime 19,660 km.); ( data inceperii lucrarilor: 2011) -> Stadiu Lucrari in 15.09.2014: 44.31%;

Contractul 5R13 - Reabilitare DN76 – km 102+660 – km 133+660, Stei – Beius; lungime 31,000 km; (data inceperii lucrarilor: 2011); -> Stadiu lucrari in 15.09.2014: 7.23%; 

Contractul 5R14 - Reabilitare DN76 – km.133+660 – km.184+390, Beius – Oradea, lungime 50,730 km; (data inceperii lucrarilor: 2011)  -> Stadiu lucrari in 15.09.2014: 7.03%; 

Elocvent.
"Nu vezi bine decît cu inima. Ceea ce este important nu se arata ochilor."
Micul Print - Antoine de Saint-Exupery

Dan74

Data efectiva a inceperii lucrarilor: 5R12 in 2011, 5R13 martie-aprilie 2014, 5R14 undeva prin 2012 sau 2013.

florin74

Quote from: NGC20 on September 25, 2014, 05:10:06 PM
Au fost eliberate doua noi autorizatii de construire.
24.09.2014: "Reabilitare DN18 Baia Mare - Sighetul Marmației (km 3+522 - km 62+234), Secțiunea 2, Partea E (km 52+202 - km62+234)"
25.09.2014: "Reabilitare DN6 Tronsonul Alexandria - Craiova lot 2 km 132+435 - km 185+230"
Licitatia pt DN6 este in desfasurare, se lupta Straco cu Secol, castigase Straco o prima tura la CAB. Oare a renuntat? Secol 1, Straci 3.

AFC

Am facut un drum la Cluj pe ruta B-Bv-TgM( Acatari)-Turda-Cj, cu plecare Luni 15.00 si intoarcere Marti 19.00 ( plecare din Cj) pe aceeasi ruta. Ruta asta o folosesc de fiecare data cand merg spre Cluj ( cel putin 15 drumuri pe an) pentru ca e mai putin aglomerata si cu trafic greu mai redus decat cea clasica pe Valea Oltului. Nimic neobisnuit la dus, trafic destul de lejer, trafic greu normal si suportabil. Surpriza mare am avut-o la intoarcere deoarece am ajuns la Bv in jur de 23.00 si am luat in piept un trafic incredibil pe Valea Prahovei. Stiam ca dupa 22.00 se deschide traficul greu pe vale, dar ce am intalnit de data asta a depasit orice asteptare pesimista. Practic de la Bv pana la Ploiesti ambele sensuri ( acolo unde este o sg banda pe sens ) erau full. Ma intrebam daca nu cumva lucrarile de pe Dealul Negru au dus la mutarea a unei parti din trafic pe Valea Prahovei, asta si pentru ca multe camioane aveau nr de inmatriculare straine.
Oricum daca puteti evitati Valea Prahovei dupa ora 22.00, traficul este infernal. Numai bine si sa aveti drumuri usoare !
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

pasadia

Asa e dintotdeauna. Sunt cei care au incarcat dupa-masa din Bucuresti, au facut pauza langa Petrom la capatul centurii Ploiesti si apoi pleaca la drum noaptea ocolind DN1A. Sau retur, isi fac pauza la Darste, in capatul centurii Brasov.

Am zis si eu acelasi lucru zilele trecute pe SSC, mi se pare ciudat ca faptul asta nu e cunoscut. Vad ca toata lumea chiar crede ca pe DN1 sunt doar floricele cand nu pleaca bucurestenii la munte.

ashbird

dupa ora 22 e plin de camioane .. pe ambele sensuri .. e o placere sa te plimbi prin statiuni ... curat murdar.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

alecu26

e evident ca e asa...ca altfel nu se poate explica acel MZA de 30000 de mii si totusi numarul foarte mic pe DN 1A de doar 2000.

Oricum incredibil si acel domn Lizandru: el e multumit cica de Ploiesti-Comarnic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Apropo de lucrarile de pe Dealul Negru, are cineva infomatii noi de cum progreseaza?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!