Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

valexandru

#135
Hanu' Ancutei :


In apropiere de Roman:


La intersectia cu Mircesti:



"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

#136
La intersectia dintre DN28 si DN2




Si imensul sens giratoriu:




"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

#138
In Roman:




Pe "centura" Roman:




"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

La iesirea din Roman, intrarea in Bacau:


DN2 & ploaie featuring stergator de parbriz:





"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

"In apropiere" de Bacau:


Langa Bacau:




In Bacau:


Revin mai tarziu cu mai multe poze.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

davyl

Multumesc valexandru pt. poze. Nu am fost niciodata acolo! Asa virtual prin pozele tale calatoresc si eu...

valexandru

@davyl Pai in cazul asta, mai asteapta putin sa ajungem in Bucuresti si apoi la Rm Valcea.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

Topicul pe care ai pus intrebarea nu era potrivit. Iti raspund aici:
Quote from: davyl on April 19, 2012, 03:07:11 PM
Salutare tuturor si ma bucur ca va regasesc in formula extinsa (multi, multi useri noi)!

Am si eu o intrebare: are cineva idee daca au inceput lucrarile la DN 6, portiunea intre podul peste Jiu (limita judetului Dolj) si Strehaia?

Stiu ca trebuiau sa se apuce de treaba, insa nu stiu daca au si facut-o...

Multumesc mult!

Quote
IV. Masura ISPA 2000/RO/16/P/PT/004 "REABILITAREA DN6, SECTIUNEA CRAIOVA - DROBETA TURNU SEVERIN"

Data: 25-05-2011
Ultima actualizare: 08-06-2011

La finanțarea acestei măsuri, Uniunea Europeană a contribuit prin Facilitatea ex-ISPA, cu suma de 70.081.877 euro.
În cadrul acestei măsuri au fost semnate următoarele contracte :

[...]

2. "Supervizarea lucrărilor de reabilitare a DN6, secţiunea Craiova –Drobeta Turnu Severin (consultanţă)":
- Data semnării: 05.07.2001
- Valoarea totală: 4.341.216 euro
- Contarctul a fost finalizat în data de 31.12.2010

3.  "Reabilitarea DN6, secţiunea Craiova - Drobeta Turnu Severin, Craiova - Filiaşi (lot 1 - lucrări)":
- Data semnării: 14.04.2003
- Valoarea totală: 40.470.510,60 euro
- Recepţia la  finalizarea lucrărilor a avut loc în data de 22 decembrie 2006

4.  "Reabilitarea DN6, secţiunea Craiova - Drobeta Turnu Severin, Filiaşi – Ciochiuţa (lot 2 - lucrări)":
- Data semnării: 17.12.2002
- Valoarea totală: 21.484.391,40 euro

Atât antreprenorul (în data de 13 iulie 2007) cât şi Beneficiarul (în data de 31 iulie 2007) au emis Nota de terminare a lucrărilor, contactul fiind reziliat. Urmează să fie demarată procedura de atribuire pentru acest contract de lucrări.

5. "Reabilitarea DN6, secţiunea Craiova - Drobeta Turnu Severin, Ciochiuţa – Şimian (lot 3 - lucrări)":
- Data semnării: 17.12.2002
- Valoarea totală: 21.433.823,32 euro
- Recepţia la finalizarea lucrărilor a avut loc în  data de 08.02.2006

6. "Asistență Tehnică pentru revizuirea SF, elaborare PT și documentația de atribuire pentru îmbunătățirea centrului de întreținere Gura Văii și supervizarea lucrărilor":
- Data semnării: 19.08.2010
- Valoarea totală: 61.744,75 euro
- Contractul se află în curs de implementare

7. "Revizuirea proiectului tehnic, detaliilor de execuție, a documentației de licitație și supervizare a lucrărilor pentru secțiunea de drum Filiași-Ciochiuța și pentru pasajul peste calea ferată de la Ciochiuța":
- Data semnării: 03.09.2009
- Valoarea totală: 1.454.997,25 euro
- Contractul se află în curs de implementare

8."Finalizarea lucrărilor de construție a pasajului peste calea ferată de la Ciochiuța, km 297+070-297+384":
- Data semnării: 11.02.2010
- Valoarea totală: 3.210.312,13 euro
- Recepția la terminarea lucrărilor a fost efectuată în data de 27.04.2011

Avantajele implementării acestor contracte vizează:

    modernizarea drumului existent la standarde internaţionale;
    creşterea capacităţii de trafic şi a vitezei medii de deplasare la 80 km/h, ceea ce conduce şi la obţinerea unei economii de timp;
    îmbunătăţirea fluxului de trafic;
    reducerea numărului de accidente şi îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei, în special prin localităţi.
sursa: http://www.ampost.ro/main.php?module=articleview&action=view&name=ispa_and_4
Sper ca te-am ajutat!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

davyl

#145
Multumesc mult pentru raspuns si pentru corectia cu topicul (nu am observat ca postasem pe "judetean" in loc de "national").

Insa eu ma refer insa la portiunea de drum dintre Arginesti-Strehaia-Ciochiuta a lui DN6, care este intr-o stare relativ buna, insa trebuie reabilitata, pentru ca a ramas nefacuta cum trebuie de firma care a castigat licitatia (celebra firma greceasca Prodeftiki, cea care abia a reusit sa termine centura la Domasnea si care a mai facut si alte incurcaturi intre Timisoara si Lugoj - se cunosc problemele).

Era vorba ca se apuca de treaba, proiectul parca se facuse, insa nu exista o data de incepere a lucrarilor, ultima data cand am cautat informatii pe net.

Desi portiunea nu este mare, Arginesti-Strehaia-Ciochiuta a ramas nereabilitata. Cel putin in Strehaia drumul este numai valuri, insa aici nu stiu exact daca este responsabilitatea Primariei Strehaia sau a CNADR. La Strehaia se impunea construirea unei centuri. Traversarea orasului Strehaia pune probleme si cu totii stim ce "palate" sunt in Strehaia si de ce sunt probleme. Ca de altfel si la Filiasi, unde o centura era mai mult decat necesara.

De fapt astea sunt problemele in privinta centurilor ale lui DN6, de la Craiova la Timisoara: Filiasi si Strehaia, caci centuri s-au facut la Craiova, Drobeta-Turnu-Severin, Caransebes, Lugoj si Timisoara si drumul este o buna alternativa acum la iesirea spre Ungaria (indiferent daca pleci de la Bucuresti sau de la Craiova).

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

@davyl
1.N-ai pentru ce!
2.Am observat ca portiunea de care zici tu face parte din DN6 Craiova-Dr. Tr. Severin si de aceea am pus acel articol.
3.Ce tine de DN6 in oras cred ca tine de primaria orasului , deci solutia ar fi sa faca 2 centuri una la Filiasi , iar alta la Strehaia.
4. O sa mai caut informatii.

:cheers:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

#148
Continui cu pozele de pe DN2 inspre Adjud:


Aici , in apropiere de intrarea in Adjud am avut parte de o surpriza "foarte placuta": Am facut pana la o roata si a trebuit sa schimb roata cu cea de rezerva , apoi sa caut o vulcanizare in Adjud si nu am mai facut poze decat dupa iesirea din Adjud...

O incercare de a poza mausoleul de la Marasesti:


Portiune din DN2 cu 2 benzi pe sens (pe un pod):


La coborarea de pe podul despre care mentionam mai sus (tot cu 2 benzi pe sens):


"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

#149
Alta portiune cu 2 benzi pe sens:


Podul de la intrarea in Focsani, reparat pe fonduri europene:


Pe centura Focsani: (Nu fac reclama la centrul comercial Focsani :lol: )



"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"