Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Dar in localitatea Tuzla, dupa ce au pus canalizare pe banda 1 sensul spre Constanta, e varza.

razvan96

[SCN1042067]-Reabilitare DN66 prin reamenajarea sectorului cuprins intre km 105+000 - km 105+580 in vederea construirii unui pod nou peste Jiu de la Meri la km 105+250 si reamenajare sector km 106+220 - km 106+965 din zona Manastirii Lainici
Valoare estimata:19.644.077,99 RON

CO.GE.FA S.P.A este singurul ofertant.

mihaimai

#5987
DN5 - pod peste Argeș
Varianta de ocolire  - malul stâng (spre Bucuresti)

Vedere spre pod:


varianta de ocolire, dinspre Argeș spre DN5





Clip video cu parcursul dinspre DN5 spre podul temporar:


Bonus, vedere sub pod cu nivelul ridicat al râului Argeș

StefanCelMare

#5988
"Eu cred că ar fi bine să existe o legislație clară privind protecția zonelor naturale"...

@alin2pas, există legislație, dar actuala guvernare a dat o lege care încalcă toată legislația de mediu anterioară. Se poate construi orice, oriunde, în mijloc de parc dacă vrea mușchii cui trebe. Probabil vom primi infringement de la UE, dar băieții își asumă.

Mă bucură discuția despre DN66A.
Am fost des prin Valea Jiului, nu cred că DN66A ar rezolva ceva semnificativ.
Ar fi închis vreo 4-5 luni din an, de prin noiembrie până prin martie.
Acordul de la Parcul Domogled nu valorează hârtia pe care este imprimat.
Silvicii care conduc parcul au schimbat încadrarea rezervațiilor stricte fără nicio justificare - le-au făcut rezervații peisagistice, ca să poată scoate lemn.
Asta spune tot despre ce fac cei de acolo, și ce valoare au hârtiile produse de ei.
Cei de la Retezat, deși mai serioși, au și ei problemele lor.
Nu au plan de management.

Singurele 3 parcuri naționale fără plan de management - Rodna, Retezat și Defileul Jiului.
Adică cele mai mari două parcuri (Rodna și Retezat).
Bonus, ambele parcuri din jud. Hunedoara, nu au plan.
Credeți că este coincidență? Doamna care conduce etern Agenția de Mediu Hunedoara este o comunistă old school.
Avizează toate tâmpeniile de mediu, dă înainte cu distrugerea lui, pe ideea cunoscută: omul este stăpânul naturii.

Deci nu vă mirați că DN66A va continua.
Este la nivel de politicieni și funcționari de-ăștia cu diplome cumpărate o adevărată frenezie cu obiectivele de mediu din județul HD. Nu știu cum să le mai distrugă.
Faptul că drumul ăsta scump va ajunge la Cerna într-un drum forestier de unde mai ai de mers destul până la Herculane, spune tot.
De ce nu s-a început cu Herculane - Cerna? De aia că știu că trebuie să rupă pisica până pleacă PSD. Altfel bucata aia licitată acum care trece printr-o rezervație strictă, nu s-ar mai face niciodată (cum nici nu ar trebui să se facă).

Iar noi vom plăti mult pentru acel drum.
România probabil va mai plăti infringement.
Natura se va duce naibii.


iulius

Au inceput lucrarile de reabilitare/asfaltare a DN 15 Bacau-Piatra Neamt, primele 3 poze de azi, restul de acu 3 saptamani, pe raza judetului Bacau ( ultimele trei localitati inainte de raza judetului Neamt), Am vorbit cu un muncitor de la Viarom si vor asfalta integral DN 15, de la Bacau pana Piatra Neamt

 



Powered by API/PUM imgur uploader





















Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

DN76

Quote from: NGC on May 24, 2019, 10:45:23 PM
Quote from: marinul on April 29, 2019, 09:46:31 PM
Quote from: afreddyapp on April 23, 2019, 09:51:01 PM
De la Ceica pana la zona "Dealul  Bitii"(unde este limita sector AZVI)cum ramane?Are careva vreo veste?


Asta era ultima veste

Quote from: NGC on January 31, 2019, 03:15:37 PM
Ofertele pentru "Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 1 km 133 + 660 - km 150 + 000 - Etapa 2"":

   54.114.669,62 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    PORR CONSTRUCT SRL
2. ? RON fara TVA    ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ
3. ? RON fara TVA    Asocierea SC DRUM ASFALT SRL + SC TRAMECO SA + SC DRUMURI BIHOR SA

Sa stricam surpriza celor de la CNAIR si sa spunem ca a castigat PORR, iar ARL CLUJ a contestat.

Contestatia a fost respinsa. Sa vedem daca for merge la CAB. Aici e meci STRABAG (ARL CLUJ) - PORR.

user201

O poză de duminica trecută:
Pe DN1, în apropiere de localitatea Ucea de Jos, la dubla trecere peste linia ferată s-a dus de tot o porțiune de beton ce mai făcea cât de cât legătura cu trecrea propriuzisă( se vede cu negru în poză ). Ar necesita reparație urgentă cam toată trecerea aceea, dar măcar înlocuirea porțiunii de beton s-ar putea face ușor și rapid.

pasadia


tom_sawyer

Quote from: NGC on March 27, 2019, 10:57:47 PM
Astazi a fost lansata licitatia [CN1010196] "Proiectare și execuție lucrări de reciclare pe DN 68A km 38+900 - 53+600".

^ Anulata.

v46is

Pe DN7 avem la Dedulesti restrictie tonaj de 7.5T si in zile de sarbatoare dezastru . Am prins coloana pe 15 Iunie de 5 km dinspre Pitesti deoarece se merge pe un singur fir pe scurta bucata de drum cu semafor. Scuzati calitatea pozelor. Ploua torential .
Din pacate politie ciuciu . Coada dinspre Rm Valcea era foarte mica comparat cu sensul celalalt. Semafor inteligent iar ciuciu .


Consolidare mal in zona Dedulesti (GPS)


Zona cu 2 benzi pe urcare se consolideaza cu zid de sprijin si placa de beton banda 1  (GPS)


(GPS)


In zona unde se ingusteaza la o banda pe sens se merge doar pe 1 fir. S-au forat piloni si se face practic pod (GPS)


Sfarsit de restrictie.  (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Schumy

Quote from: iulius on June 11, 2019, 03:32:00 PM
Au inceput lucrarile de reabilitare/asfaltare a DN 15 Bacau-Piatra Neamt, primele 3 poze de azi, restul de acu 3 saptamani, pe raza judetului Bacau ( ultimele trei localitati inainte de raza judetului Neamt), Am vorbit cu un muncitor de la Viarom si vor asfalta integral DN 15, de la Bacau pana Piatra Neamt

Pare a fi un strat de uzura pe baza de criblura. Aceasi solutie a fost folosita de Viarom si pe DN 1C si DN17.
Eu sunt foarte impotriva acestui fel de tratament pentru stratul de uzura. In cele mai multe locuri dupa 2-3 ani (in unele cazuri si mai putin) incepe sa se evapore bitumul si suprafata de rulaj devine foarte rugoasa (nu neaparat si aderenta) si in timp criblura dispare cu totul. Cu motocicleta e foarte neplacut felul in care se simte aderenta si nu poti sa ai incredere.

Pe DN57A pe sectorul curprins intre Divici si aproximativ la 1.5 - 2 km de iesirea din Bazias catre Socol (zona unde drumul se indeparteaza de Dunare) a fost indepartat stratul de uzura si in prezent se asterne unul nou. N-ar fi stricat sa repare si groprile din zonele in care a cedat fundatia, dar deja cred ca cerem prea mult. Sa speram ca vor reabilita si portiunea Divici - Pojejena care e cam de rosu in prezent.

iulius

^^^
Ultima reabilitare/asfaltare serioasa pentru Dn 15 a fost realizata acu 15 ani ( tot camioane portocolii au fost), din ce am vorbit cu o persoana de la Viarom, urmeaza inca 2 straturi de asfalt, sper doar ca se va asterne mixtura potrivita si ca va dura cel putin la fel, minim 15 ani... oricum va tin la curent, atata timp cat inca mai sunt in tara, drumuri bune tuturor...

luc

#5998
Atenție pentru cei care au drum în zonă!
Coloana este mai mare la intrarea în Teiuș dinspre Cluj.

https://ziarulunirea.ro/foto-video-stirea-ta-circulatie-infernala-intre-alba-iulia-si-teius-din-cauza-lucrarilor-la-podul-peste-valea-geoagiu-trafic-pe-un-singur-sens-529880/

Capătul coloanei dinspre Cluj (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Cam 5 minute se asteapta pe DN7 la Dedulesti, deci e ok zic eu.